• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби за кодом ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція

ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція - Бланідас 300 1кг - 52шт; - Засіб для дезінфекції рук «Бланідас Софт Дез», 1л. - 136шт; - Антисептик для рук SVOD 1 л. - 148 шт. ; - Новохлор-Екстра (Неохлор), 5 л - 22 шт. ; - Дезинфікуючий засіб «ДЕЗОХЛОРИН» 5л. - 23шт; - Про Актив Дез 141(10 кг) - 12 шт.; - Про Актив Хлор (10 кг) - 13 шт.; - КЛІН СТРІМ 5л антисептик - 65 шт.; - Засіб дезінфекційний Манорм-Експерт 1л. - 86 шт.; - АХД-2000 Дезинфікуючий засіб для рук, 5 л. - 31 шт. Для потреб закладів освіти та культури Святогірської міської ради.

Торги відмінено

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2022 16:44 - 15.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін в документацію

Номер: 429eb8e731e44abb8fea3e3bdc01369d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-014972-b.b2
Назва: Внесення змін в документацію
Вимога:
У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тобто, Закон надає лише право, але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі. В розділі «Питання» (запитання до всієї закупівлі) на питання щодо розглядання аналогів, Вами була дана відповідь: «Потреба в саме таких Виробниках. Закупівля згідно клопотання закладів освіти та культури Святогірської міської ради». Тобто у випадку наявності в пропозиції Учасника аналогів (еквівалентів) потрібної Вам продукції, такого Учасника буде відхилено. Шановний замовнику, Ваш припис про не розгляд еквівалентів є протизаконним. Закон дійсно вказує на можливість замовника самостійно обрати засоби та вказувати які еквіваленти може розглядати, тобто зазначити не конкретно один засіб, а декілька, через «або», не створюючи обмеження одним засобом чи виробником. Не розгляд еквівалентів, а тим більше заборона є порушенням Закону. Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. При проведенні закупівлі за державні кошти необхідно дотримуватись Законів цієї держави, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тож Ваше трактування закону є однобічним і це дійсно підтверджує корупційну змову! Тож питання до вас, як професійних працівників ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МЕДИЦИНИ, МОЛОДІ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ: чи довіряєте Ви виробникам інших засобів, адже вони зареєстровані згідно чинного законодавства, мають всі документи, які підтверджують якість та безпечність засобу, інструкції по застосуванні? Чому віддаєте перевагу саме заявленим засобам, адже інші засоби, які можуть мати інший склад (різні спирти та допоміжні), але при цьому мають теж призначення, застосування, безпечність, та можуть мати інші кращі характеристики, як то ширший спектр дії, наприклад COVID-19 або економічніші у використанні. Це не привід переглянути своє категоричне відхилення будь яких еквівалентів? Такі вимоги можна трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни в ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів та додати вираз «або еквівалент». Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зміни до тендерної документації від 14.02.2022 року, щодо закупівлі за № UA-2022-02-09-014972-b Дезінфікуючі засоби за кодом ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення Замовником ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 58e2187f49844e24b35b3ddad45cb699
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-014972-b.b1
Назва: Порушення Замовником ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику Вимагаємо опублікувати "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі" з урахуванням норм закону згідно частини 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошення про закупівлю - Дезінфікуючі засоби завантажено.
Статус вимоги: Задоволено