-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 48624000-8 Пакети програмного забезпечення для операційних систем для персональних кмп'ютерів (Пакети програмного забезпечення для операційних систем для персональних кмп'ютерів)
Завершена
199 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2022 15:38 - 15.02.2022 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
e8588466cee941378b38484bbf7de4f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-012585-b.c2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Вимога про наявність статусу партнера Microsoft (Microsoft Competency Partner, Microsoft Partner Network, Microsoft Silver/Gold Partner) не визначена в документації да даної спрощеної закупівлі, а отже і вимагати наявність даного статусу Ви не можете. Також повідомляємо Вас про те що дана вимога є дискримінаційною, так як лише декілька компаній в Україні має статус партнера Microsoft (Microsoft Competency Partner, Microsoft Partner Network, Microsoft Silver/Gold Partner).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2022 15:06
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f68b282b7cd34c2e8de238d1494f9cc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-012585-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику!
Вимагаємо видалити наступну вимогу: «Учасник повинен надати довідку про наявність власного авторизованого сервісного центру або завірену копію Договору щодо офіційного представництва у м. Запоріжжя. Наявність авторизованого місця гарантійного та після гарантійного обслуговування Товару у м. Запоріжжя (обов’язково зазначити повну адресу, телефон та контакти з зазначенням П.І.Б., спеціаліста для спілкування).»
Не існує сертифікованих сервісних центрів по гарантійному та після гарантійному обслуговуванню Товару, а саме програмного забезпечення Microsoft, яке є предметом даної закупівлі, а отже і виконати дану вимогу в цьому пункті не можливо.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгл. вим..PDF 15.02.2022 10:57
Дата подачі:
14.02.2022 13:13
Вирішення:
Повідомляємо, що ми не вимагаємо підтвердження наявності у Учасника «сертифікованого» сервісного центру по гарантійному та після гарантійному обслуговуванню Товару, а саме програмного забезпечення Microsoft. Достатньо, якщо Учасник має статус партнера Microsoft (Microsoft Competency Partner, Microsoft Partner Network, Microsoft Silver/Gold Partner).
Статус вимоги:
Відхилено