Закупівля облікової медичної документації згідно додатку №1. Технічні умови та вимоги: Товар повинен бути придатним для мети, з якою товар (товари) такого виду звичайно використовуються. Якість товару повинна відповідати вимогам встановленим чинним законодавством або бути підвищеною, порівняно з вимогами чинного законодавства та відповідати стандартам. Якість товару (товарів) повинна бути підтвердженою відповідним документом (сертифікатом), який підлягає передачі одночасно з товаром.
Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.
Завершена
111 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 330.00 UAH
Період оскарження:25.01.2017 11:44 - 30.01.2017 11:50
Скарга
Виконана замовником
бланки
Номер:c8d58697776e45b1b3053fae7538469e
Пов'язана кваліфікація:ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН", UA-EDR 16295262
Ідентифікатор запиту:UA-2017-01-25-000614-a.a4
Назва:бланки
Скарга:
Ваша відповідь нас абсолютно не задовільняє, тому що ми виготовляємо друкарську продукцію для багатьох медичних закладів України і папір був такий використаний для виготовлення зразків, який вказувався Вами у технічній специфікації, відповідної структури і щільності. Така відповідь для того, щоб тільки відписатись.
Дата прийняття скарги до розгляду:22.02.2017 09:03
Вирішення:Згідно Закону України « Про Публічні закупівлі» п.9.2. « У разі дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є:
• Пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
У даному випадку Замовник керувався Законом.
Статус вимоги:Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:11.03.2017 21:48
Задовільнена:Ні
Автор:Терно-Граф, Максимів Іван Михайлович +380676872407 terno-graf@mail.ru
1b16f4a0d32f4842bdf61d6eaa44c60a
declined
0
resolved
Вимога
Вирішена
бланки
Номер:df47903dede34d30b3e502237fb975cc
Пов'язана кваліфікація:ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН", UA-EDR 16295262
Ідентифікатор запиту:UA-2017-01-25-000614-a.b2
Назва:бланки
Вимога:
Просимо пояснити нашу дискваліфікацію, бо це вже починає пахнути корупцією, коли обирають того хто дає майже у два рази дорожчу ціну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.02.2017 11:53
Вирішення:Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вибирати переможця з учасників не лише по ціновій категорії, але також має враховувати власні потреби з огляду на специфіку закладу. У зв’язку з тим, що дана документація має тривалий термін зберігання (25 років та 50років), тому при обранні переможця замовником враховувались технічні характеристики (структура/щільність) паперу з якого надруковані бланки та журнали. Надані типографські зразки бланків не відповідають технічним характеристикам які необхідні Замовнику. З огляду на це Замовником об’єктивно та неупереджено було проведено оцінку тендерних пропозицій Учасників та надано рішення про визначення Переможця.
Вирішення:Відповідь учаснику на подану вимогу/скаргу по закупівлі UA-2017-01-25-000614-a
Статус вимоги:Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:01.02.2017 11:52
Підтвердження вирішення:Доброго дня! Шановна Людмила, в пункті шаблону договору вказано, що поставка товару Покупцеві здійснюється протягом одного дня з моменту отримання заявки на необхідний товар, а не з моменту підписання договору. Тобто, ми проводимо тендер на закупівлю бланків, які вказані в переліку (згідно додатку) на календарний рік (загальна кількість закупівлі складає 421 610шт), а потім після обрання переможця торгів та підписання договору, будемо робити замовлення протягом року, заявками, на відповідну кількість товару з вказаного переліку по мірі потреби.
При проведенні оцінки пропозицій кандидатів, всі пропозицію оцінюються згідно чинного Законодавства. Тому Вашу вимогу/скаргу вважаємо безпідставною.
З повагою КМПБ №3.