-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерна техніка( Ноутбуки); код:30210000-4 - Машини для обробки даних( Апаратна частина) - за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Комп'ютерна техніка( Ноутбуки); код:30210000-4 - Машини для обробки даних( Апаратна частина) - за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Торги відмінено
52 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 260.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2022 14:49 - 15.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Windows
Номер:
f35e2a9cfab34d0bbbc1b8b3db3101e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-010690-b.b2
Назва:
Windows
Вимога:
Шановний Замовник.
Учасники, які переконують, щоб не вносити вимогу в тендерну документацію щодо авторизації на Windows - це і можуть бути потенційні учасники, які скориставшись необізнаністю Замовника, у разі перемоги в торгах, здійснять поставку неліцензійного програмного забезпечення.
Отримання авторизації від дистриб'ютора Microsoft не є дискримінацією. Дистриб'ютори Microsoft не обмежують видачу авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вказана вимога жодним чином не суперечить положенням ані Цивільного, ані Господарського кодексів України. Даний лист захистить Вас як Замовника від отримання неліцензійної операційної системи.
Також хочемо звернути увагу, в разі перевірки від контролюючих органів на ліцензійність Windows , відповідальність буде нести в першу чергу Замовник.
ВАЖЛИВО!!!! комплект придбання операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) передбачає поставку наступних елементів:
1. DVD диск із голографічним захистом на українській мові (ФОТО 1)
2. Сертифікат СОА із ключем з наявним захисним шаром без його активації (ФОТО 2 )
3. Конверт з маркою для України. (ФОТО 3 )
Якщо учасник відмовляється надати всі елементи перелічені вище - це свідчить про постачання Замовнику неліцензійного програмного забезпечення.
Фото елементів комплекту поставки додаються.
Пов'язані документи:
Учасник
- Фото 3.jpg 10.02.2022 19:08
- Фото 1.jpg 10.02.2022 19:08
- Фото 2.jpg 10.02.2022 19:08
Дата подачі:
10.02.2022 19:08
Вирішення:
Шановний учаснику, на даний момент, дане питання розглядається та досконало вивчається. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.02.2022 23:28
Вимога
Вирішена
1
Номер:
e92cc55807ff47349e0551c01bbfc349
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-010690-b.b1
Назва:
1
Вимога:
На вимогу учасника внести зміни в тендерну документації з наданням авторизаційного листа
Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають.
Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.
Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69
.
Пов'язані документи:
Учасник
- 19. Microsoft_лист_розясн_про_авторизацію_для_участі_у_тендерах.pdf 10.02.2022 09:52
Дата подачі:
10.02.2022 09:52
Вирішення:
Доброго дня! На даний час, ми детально вивчаємо дане питання та поки не вносимо ніяких змін в технічну документацію. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено