• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби індивідуального захисту , за кодом CPV за ДК021:2015 :33140000-3( Медичні матеріали):Рукавички МР оглядові латексні з пудрою нестерильні, розмір L( Medplast) (47173-Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, опудрені); Рукавички МР оглядові латексні без пудри нестерильні, розмір L (Medplast) (47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні); Рукавички МР оглядові латексні з пудрою нестерильні, розмір М( Medplast) (47173-Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, опудрені); Рукавички МР оглядові латексні без пудри нестерильні, розмір М( Medplast) (47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні); Комбінезон ізоляційний, медичний захисний, розмір XXL, з капюшоном, на блискавці, СП 50 г/м2, нестерильний, одноразового використання (розмір на вимогу замовника) (16176-ізольований костюм); Халат ізоляційний, медичний одноразовий, (розмір M, L, XL, XXL – на вимогу замовника) СП 30г/м.кв, нестерильний, одноразового використання (35492 - Халат ізолюючий, одноразового застосування); Маска лицьова неткана на резинках MP Medplast (тришарова) ( 35177-Маска хірургічна, одноразового застосування); Шапочка ізоляційна, спанбонд 30 г/м2, нестерильна, одноразового використання (32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна);

Закупівля здійснюється на підставі абз.4 п.3-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель, а також на підставі Розпорядження №101 керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) від 22 грудня 2021 року.

Торги не відбулися

660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2022 13:50 - 16.02.2022 10:37
Вимога
Вирішена

Усунення порушень

Номер: 76d4d85569fb48809d2178fe6d3ad600
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-008542-b.b4
Назва: Усунення порушень
Вимога:
Вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Шановний Замовнику! Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі за текстом - «Закон») заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог та умов випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону встановлює наступні правила та обов‘язки замовника, покликані забезпечити недискримінацію учасників: ч.1 п.4: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», ч. 2: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах», ч. 4: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Але, ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, вважаємо, що в тендерній документації «прописані» індивідуалізовані вимоги до предмета закупівлі, а саме: постачання товару з технічними характеристиками, яким відповідає лише один виробник, що перешкоджатиме брати участь у закупівлях постачальникам, які зможуть поставити аналогічний за своїми якостями та функціональним призначенням товар іншого виробника. За таких умов тендерної документації Замовник штучно значно звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінацією щодо інших суб'єктів господарювання. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 24 п.1 Закону, звертаємося до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення зміни до тендерної документації, а саме: внести зміни до документації в розрізі посилання на конкретні торгові марки, залишивши медико-технічні вимоги
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно вимоги будуть внесені відповідні зміни в оголошення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ТОРГОВА МАРКА

Номер: 991ba29d6c73433dbfa068df41eef041
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-008542-b.c3
Назва: ТОРГОВА МАРКА
Вимога:
Згідно закону ЗАКОН УКРАЇНИ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" торгівельна марка має бути зареєстрована в Україні або в іншій країні. Після реєстрації торгової марки, при її використанні поряд з назвою, чи графічним зображення має бути позначка латинська буква R в обведеному колі, а у разі міжнародної реєстрації латинськими буквами ТМ. https://mp-medplast.com.ua/catalog/rukavichki/ на сайті на який ви посилаєтеся відсутні дані позначення, а також будь-які документи, зокрема свідоцтво про реєстрацію торгової марки, чи патенту на якісь особливі відмінності від аналогічного товару. Як ви можете посилатися на дану торгову марку, якщо її не існує? Законодавство України не передбачає, що існування сайту є підтвердженням існування торгової марки. Виключним підтвердженням існування торгової марки є свідоцтво про реєстрацію даної торгової марки і нанесення маркування зазначеного вище. В наданих вами файлах ви ж самі підтверджуєте, що даної торгової марки не існує, оскільки відсутнє маркування ТМ чи латинська буква R обведена колом. Враховуючи вище наведене, вимагаємо змінити тендерну документацію в частині посилання на неіснуючу торгову марку, або додати до вимог тендерної документації додати надання свідоцтва про реєстрацію даної торгової марки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В оголошення процедури будуть внесені відповідні зміни (протокол змін додається)
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

МЕДПЛАСТ

Номер: b95735579b834d64a59a735f19b2a4e8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-008542-b.a2
Назва: МЕДПЛАСТ
Вимога:
ВИМАГАЄМО змінити умови тендерної документації та забрати посилання на не існуючу торгову марку MP MEDPLAST/ Проаналізувавши всі відкриті бази ми не знайшли документів які підтверджують реєстрацію такої торгової марки як MP Medplast. Навіть на упакуванні не вказано що це зареєстрована торгова марка. Згідно Закону України посилання можливе на ТОРГОВУ МАРКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу учасника, замовник залишає її без задоволення. Товари під торговельною маркою МР MedPlast – це вироби медичного призначення одноразового використання для професійного та домашнього застосування. В підтвердження існування торгової марки надаються файли.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунути дискримінаційні умови

Номер: b10bf516c3d4408ab9199b4a95cce830
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-008542-b.c1
Назва: Усунути дискримінаційні умови
Вимога:
Вимога щодо "Гарантійного листа виробника" Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту. Вимога є дискримінаційною. Кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам, що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне: Умовами нашої документації передбачено,що гарантійний лист -це гаратована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією закупкою та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена у складі пропозиції гарантійним листом виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (його офіційних . представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники медичних матеріалів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору. Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки медичних матеріалів.
Статус вимоги: Відхилено