• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності ДП "Регіональні електричні мережі" за 2021 рік)

Торги відмінено

977 074.07 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 770.74 UAH
Період оскарження: 09.02.2022 13:51 - 18.02.2022 14:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 3175fc7e1fc44b3597a821c113ce8c1c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-001808-c.b1
Назва: щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до пункту 5, абзацу 2 розділу Кваліфікаційної частини Оголошення, Замовник встановив кваліфікаційну вимогу щодо наявності у штаті учасника не менше 25 аудиторів, включених до розділу Аудитори Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності із зазначенням номеру реєстрації в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. Та відповідно до п.6 абзац 2.розділу Кваліфікаційна умова Документації встановив кваліфікаційну вимогу щодо наявності у штаті учасника не менше 5 – ти осіб, які мають чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Відповідно до Ч. 1. Ст 2 Закону України “Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність “Цей Закон поширюється на аудиторів, суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та виду діяльності, органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Відповідно до Ч.1, ст. 3 Закону Аудиторська діяльність регулюється цим Законом, іншими нормативно-правовими актами та міжнародними стандартами аудиту. У разі якщо міжнародним договором, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що містить цей Закон, застосовуються правила міжнародного договору. Відповідно до ч.4 ст.23 Закону України Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг відповідно до міжнародних стандартів аудиту. В суб’єкті аудиторської діяльності за основним місцем роботи має працювати не менше трьох аудиторів. При наданні послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес (крім тих, що відповідають критеріям малого підприємства), за основним місцем роботи має працювати не менше п’яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду; Отже, Замовник необґрунтовано, на порушення вимог ч. 4 ст. 23 Закону України “Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність “вимагає від учасників даної закупівлі наявність не менше 25 аудиторів , включених до розділу Аудитори Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності із зазначенням номеру реєстрації в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, та наявності у штаті учасника не менше 5 – ти осіб, які мають чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Також слід зазначити проте що аналогічної позиції дотримується в своєму рішенні № 16781-р/пк-пз від 15.11.2019 UA-2019 10-18-003446-ь Постійнодіюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавств у сфері публічних закупівель Враховуючи вище викладене прошу Замовника усунути наведені вище дискримінаційні вимоги, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учаснику! На вашу вимогу від 11.02.2022 повідомляється наступне. Кваліфікаційні вимоги визначені в частині 2 розділу 4 Оголошення сформовані виходячи з вимог технічного завдання, термінів сдачі звіту та трудових витрат необхідних для його формування, а саме:. Замовником складається зведена трансформована фінансова звітність, обробці та аналізу підлягає велика кількість інформації, групуванню, складанню таблиць та зведень. Крім того, збільшенню трудомісткості пов”яззано з потребою у супроводженню низки проблемних питань, а саме: відсутність єдиного обліково-управлінського ПЗ; значна кількість судових позовів, втрата контролю над активами, втрата ПЗ, всіх документів, персоналу та інформації у зв’язку із проведенням АТО/ООС на сході України, де залишились більші частини основних фондів Донецької та Луганської філій Підприємства; перебування Підприємства у процедурі розпорядження майном (тривання справи про банкрутство); перебування майна у податковій заставі та арешті; заборгованість із заробітної плати, у т.ч. по тимчасово неконтрольованій території України (ТНКТ); заборгованість перед бюджетом (податки, збори, ЄВ), у т.ч. по ТНКТ. Окрім цього. при проведенні аудиту Замовника необхідно вілобразити наявні приписи та вимоги органу управління, надати детальні пропозиції щодо їх вирішення. що істотно збільшує обсяг витрат з надання запланованих послуг ніж обсяг передбачений вимогами МСА. Одночасно зазначаємо, що за результатами проведеного аналізу ринку аудиторських послуг. інформації реєстрів Аудиторської палати України та звітів ОСНАД, що є у відкритому доступі свідчить про наявність достатньої Клькості САД з визначеними в Оголощенні критеріямиБ що забезпечує достатню конкуренцію на вказаному сегменті ринку аудиторських послуг, тобто кваліфікаційні умови Замовника не є дискримінаційним
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.02.2022 20:56