-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Елементи світлофорного об'єкту
26.70.2 Прилади оптичні, інші та їхні частини ( 34996100-6 Світлофори (елементи світлофорного об’єкту ))
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 3 900.00 UAH
мін. крок: 2% або 3 900.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2016 15:13 - 06.07.2016 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Запит на роз'яснення
Номер:
dcf9fda1acf34e99afe24ed92d4c117e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-01-000116-a.b1
Назва:
Запит на роз'яснення
Вимога:
1. пропонуємо Вам внести зміни до Тендерної документації та встановити рівень значення споживаної потужності - не більше 12-15 Вт для всіх світлофорів.
2. Пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації стосовно постачання світлофорів тільки з лінзою Френеля.
3. Пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації та встановити реальний граничний термін експлуатації світлофорів.
4. Пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації та встановити реальний рівень мінімальної потужності навантаження або виключити таку вимогу з тендерної документації.
5. Пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації та встановити реальний діапазон живлення згідно з ДСТУ 4157 – 2003 або виключити таку вимогу з тендерної документації.
6. Просимо надати роз’яснення, чи буде витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань документом, що відповідає тендерній документації, чи навпаки учасник повинен віднайти витяг або виписку, що видавалися до 31 грудня 2015 року саме з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
7. Чи має взагалі учасник обов’язок по наданню довідки з ЄДР?
8. У п. 2.2 Додатку 3 Тендерної документації від учасника вимагається подання у встановлений строк «копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (відповідно до п. 1 цієї документації».
В той же час, п. 1 цієї документації передбачено лише «Терміни, які вживаються в тендерній документації».
Просимо пояснити, чи це є опечатка та Замовник бажає отримати на підтвердження кваліфікаційної відповідності учасника документів згідно п. 1 Додатку 3 Тендерної документації чи якісь інші документи.
9. Пунктом 2.4 Додатку 3 Тендерної документації встановлено, що учасник надає протягом 2 робочих днів з дати оприлюднення інформації про результати торгів «оригінал довідки з податкової інспекції про сплату податків і зборів (по обов’язковим платежам до бюджету) з вказівкою про відсутність, або наявність заборгованості, довідка повинна бути дійсною на момент розкриття конкурсних пропозицій.»
В той же час, відповідно до нормативно-правових актів органів державної фіскальної служби, відповідна довідка видається протягом 3 (трьох) робочих днів з дня звернення.
Відповідно вона отримується у строк більший, ніж є необхідним для її отримання та подання до Замовника.
Враховуючи зазначене, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
10. У Додатку 4 Тендерної документації встановлено Проект Договору купівлі-продажу, яким встановлено у пункті 4.4 обовязок Продавця в якості доказу поставки надати податкову накладну, оформлену відповідно до вимог Податкового кодексу України.
При цьому, після внесення змін до Податкового кодексу України, Продавець має зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у визначені Податковим кодексом України строки. На паперовому носії податкова накладна не видається.
У зв’язку з цим просимо привести у відповідність до чинного законодавства Тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз'яснення на запит 08.07.2016 09:18
Дата подачі:
06.07.2016 13:02
Вирішення:
Відхилення пропозицій щодо зміни тендерної документації та надання пояснень
Статус вимоги:
Не задоволено