• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мережеве обладнання (Мережеве обладнання)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-01-25-008226-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

75 505 441.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 755 054.41 UAH
Період оскарження: 09.02.2022 12:02 - 27.05.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна сум забезпечення тендерної пропозиції та виконанння договору

Номер: 5f35f5116cd645a7bafd78a436b8d2c8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-001985-a.b5
Назва: Зміна сум забезпечення тендерної пропозиції та виконанння договору
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно з постановою Правління Національного Банку України від 25.02.2022 року №23 «Про деякі питання діяльності банків України та банківських груп», відповідно до Закону України від 24.02.2022 року №2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» було введено нові та більш жорсткі правила роботи, що стосуються видачі банківських гарантій на подання тендерних пропозицій, а також банківських гарантій для забезпечення виконання договорів. Згідно з цими оновленими правилами банки вимагають додаткових зобов’язань від учасників тендерних закупівель, що змушує потенційного постачальника блокувати значні суми обігових коштів для отримання забезпечення від банку. Відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Замовник має право, але не зобов’язаний вимагати забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення для виконання договору. У зв’язку з цим просимо Вас розглянути можливість, знизити суму забезпечення тендерної пропозиції до 0,1% від бюджету тендеру, а суму забезпечення на виконання договору знизити до 1% від суми договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення наразі опрацьовується ініціатором закупівлі. В разі прийняття рішення уповноваженою особою, зміни до умов тендерної документації будуть оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства з питань закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.05.2022 17:33
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога стосовно зміни термінів постачання у сторону збільшення

Номер: 316c26c7e2474f7b8e650e6ae9415c68
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-001985-a.b4
Назва: Вимога стосовно зміни термінів постачання у сторону збільшення
Вимога:
Шановний Замовнику! Аналізуючи тендерну документацію, звернули увагу на те, що терміни постачання, які вказані у додатку №4 (Проєкт договору) до тендерної документації, становлять 220 днів. Хочемо зазначити 1) Що у світі все ще спостерігається глобальний дефіцит напівпровідників, це у свою чергу призводить до значних погіршень термінів виробництва та постачання мережевого обладнання та іншого ІТ-обладнання у виробників. 2) Також у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що підтверджується Указом Президента України №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року та подальшим його подовженням відповідно до Указу Президента України №2212-IX "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", до 25-го травня, було значно порушено та відповідно до сьогоднішніх реалій, видозмінено логістичні ланцюги поставок товарів до України, що також призводить до збільшення термінів постачання. Спираючись на ці фактори, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації стосовно термінів постачання продукції та подовжити їх до 360 діб з дати підписання договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення наразі опрацьовується ініціатором закупівлі. В разі прийняття рішення уповноваженою особою, зміни до умов тендерної документації будуть оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства з питань закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.05.2022 17:33
Вимога
Відхилено

Щодо змін умов оплати

Номер: e4f5d77a172047f6a087b6f34f6e9b0c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-001985-a.c3
Назва: Щодо змін умов оплати
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану в Україні (Укази Президента України №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022р. та №2119-IX "Про продовження терміну дії воєнного стану в Україні" з 26.03.2022р. терміном на 30 діб), а також внаслідок поглиблення кризи на світовому ринку напівпроводників, в даний час спостерігається нестача матеріалів у промисловості. Що в свою чергу призводить до глобального збільшення термінів виробництва мережевого та іншого ІТ-обладнання. Ці фактори суттєво впливають на спроможність ІТ-компаній та дистрибьюторів виконувати обов’язки на умовах, що існували до цих подій. Для виконання даного проекту в поточній економічній та логістичній ситуації, а також у рамках розширення конкурентної ситуації (отримання доступу більшої кількості компаній до торгів), просимо внести наступні зміни в тендерну документацію: 1. Викласти пункт 4.2 у наступній редакціі: «4.2. Покупець зобов'язаний сплатити 100% вартості Товару на умовах передплати згідно рахунка від Постачальника». 2. Зменшити штрафні санкції в пунктах 7.4 та 7.5. 3. Видалити пункти 7.12; 7.13; 7.14; 7.16. 4. Видалити пункт 6.2.7. 5. Внести зміни у терміни постачання, встановивши їх на рівні не менш, ніж 300 календарних днів з дати підписання договору. Внесення цих змін надає шанс реалізувати проект у поточній складній ситуації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вважає за доцільне не вносити до тендерної документації запропоновані зміни.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо зміни термінів постачання

Номер: 859a2c8287ab44eab1956311f9c8362f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-001985-a.b2
Назва: Вимога щодо зміни термінів постачання
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час вивчення тендерної документації ми звернули увагу на те, що у Додатку 4 (проект договору) зазначено, що строк поставки не повинен перевищувати 90 календарних днів з дати укладення Договору. Однак, звертаємо Вашу увагу, що найбільші світові виробники напівпровідників заявляють про проблему глобального дефіциту, яка залишається актуальною і у 2022 році. У зв’язку з цим вказані у Додатку 4 тендерної документації терміни поставки на сьогодні нездійсненні. Адже тільки терміни виробництва устаткування становлять від 180 до 270 днів. А якщо додати ще терміни доставки та розмитнення, то у гіршому випадку реальні терміни поставки за договором можуть сягнути від 285 до 300 календарних днів. До вимоги додається офіційний лист №1703-5/456 від 23 листопада 2021 року Київської Торгово-промислової Палати до Секретаря РНБО України, що підтверджує вищеописану ситуацію. За таких умов локальні українські дистриб'ютори не готові брати на себе зобов'язання щодо постачання у заявлений Замовником термін постачання. Також хочемо звернути Вашу увагу, що терміни виробництва для різних типів обладнання, які Ви плануєте закупити, є неоднаковими. Наразі у проекті договору не прописано механізм поетапного постачання з оплатою кожної партії поставленого товару. У підсумку хочемо зазначити, що терміни поставки обладнання у 90 календарних днів мають дискримінаційні ознаки, тому що гарантувати їх зможе лише той виробник, який вже виготовив обладнання, поставив та зберігає на складах в Україні. Тому ми вимагаємо збільшити термін постачання до 285 календарних днів з дня підписання договору, а також додати відповідні пункти до проекту договору, у яких буде прописана можливість щодо поетапного постачання та розрахунку за кожну поставлену партію товару, щоб умови були об'єктивно здійсненні для всіх потенційних учасників торгів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Поетапна поставка обладнання можлива. Розрахунок за кожну поставлену партію товару згідно Додатку 1 (Специфікація) до договору передбачено проектом Договору, Порядок розрахунків вказаний в ч.4 проекту Договору.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога, щодо зміни документації та умов договору в частині терміну постачання

Номер: 64363d17162f4693b42e5831f7c1ab2b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-001985-a.c1
Назва: Вимога, щодо зміни документації та умов договору в частині терміну постачання
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що в останній період часу виникли ускладнюючі обставини з постачання в Україну деяких комплектуючих у зв'язку з пандемією COVID-19. Зокрема спостерігається нестача матеріалів у напівпровідниковій промисловості, яка впливає на глобальні ланцюги поставок та сповільнює випуск у багатьох галузях промисловості - від автомобільної до побутової електроніки, особливо у виробництві комп'ютерного та мережевого обладнання. На підтвердження зазначеної інформації надаємо скановану копію листа від Американської торгівельної палати в Україні № 21-803 від 24 листопада 2021 року. Зазначені терміни виробництва 180-270 календарних днів у зверненні Американської торгівельної палати, залежно від обладнання, підтверджують провідні дистриб'ютори України. Найбільші виробники напівпровідників заявляють про те, що проблема дефіциту, викликана пандемією COVID-19, залишається актуальною і протягом усього 2022 року Терміни поставки обладнання, що вказані у тендерній документації (90 календарних днів), суттєво обмежують конкуренцію та мають дискримінаційні ознаки, адже гарантувати їх зможе лише той виробник, який має обладнання на складах в Україні. У зв’язку з вищенаведеним та для поліпшення конкуренції вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та договір, вказавши терміни поставки не менше ніж заявлений термін у зверненні від Американської торгівельної палати в Україні - 270 календарних днів з дня підписання договору, але не пізніше 31.12.2022.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено