-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта та дистиляти (Бензин А-95 та Дизельне паливо Євро 5)
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2022 11:41 - 21.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
d46ca9056c4c499681e697bdebe00668
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-001864-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня!
У п.4 Додатку 4 до Тендерної документації наявна вимога: «Учасник повинен мати розгалужену мережу власних та орендованих АЗС, на яких Замовник матиме можливість користуватися талонами, на всій території України, в т.ч. мати не менше 10 АЗС в м. Києві (мінімум одна повинна знаходитись на відстані не більше 5 км від місця розташування Замовника) та не менше 30 АЗС в Київській області до яких можуть входити АЗС м. Києва.».
З вище наведених вимог вбачається, що можливість участі у закупівлі Учасника, який використовує АЗС партнерів на договірних умовах не передбачена вимогами документації. Отже, Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі та не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Зазначене вище підтверджує те, що вимогою щодо наявності власних або орендованих АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Керуючись статтями 5 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до документації та доповнити можливість участі учасника з мережею партнерських АЗС.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2022 16:00
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учаснику, повідомляємо, що для всіх учасників закупівлі Замовником викладені єдині умови, а встановлення вищевказаної вимоги не обмежує участь у процедурах закупівель учасників, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності, а тому відповідність вказаним вимогам є цілком можливою і доступною за способом виконання.
Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією безперебійного відпуску пального за його ж талонами на цих АЗС, оскільки АЗС партнери, нажаль, не гарантують забезпечення своєчасного відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю.
Враховуючи зазначене вище, при створенні оголошення про закупівлю вказаного товару, Замовник дотримався всіх норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, з метою гарантованого та безперебійного забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, вважаємо вимогу щодо обов’язкової наявності в учасника власних або орендованих автозаправних станцій (АЗС) повністю обґрунтованою та такою, що не містить дискримінаційних вимог до учасників закупівлі і не обмежує коло потенційних учасників закупівлі які в змозі виконати умови цієї закупівлі.
Зважаючи на вище викладене, Ваша вимога не може бути задоволена, так як є безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2022 12:26
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
94de8dbb3c994cf98efd3eecfafbadf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-001864-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня!
Прохання внести зміни до Тендерної документації щодо можливості використання не лише талонів номіналом 20 літрів на товар, а також еквіваленту - паливних карток (картки багаторазового використання (багатолітрові картки, термін дії 36 місяців), якими можна багаторазово заправитись на АЗС на 10, 20 літрів або інший літраж).
Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2022 15:57
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учаснику, вимога щодо талонів, а саме « талони повинні мати номінал 20 літрів та термін дії не менше одного року з моменту їх отримання із гарантованим продовженням їх терміну дії до двох років, повинні діяти на всіх АЗС» викликана технічними складнощами в адмініструванні та обліку талонів і паливних карток різних брендів.
Оскільки за даною закупівлею передбачена поставка великого обсягу пального, надання декількох карток (талонів) з різною кількістю пального та можливістю отримання його лише на окремих АЗС ускладнить не тільки облік даних карток, а і їхню реалізацію, у випадку вичерпання талонів однієї компанії під час заправки авто, водію необхідно буде "дозаправляти" автомобіль на АЗС, яка розташована в іншому напрямку, що, безумовно, вплине на стабільність, оперативність та пунктуальність роботи.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому».
Аналізуючи вищевикладену норму можна зробити висновок, що талон як засіб для отримання відповідної кількості пального, певної марки придбаний раніше за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу породжує певні правовідносини та встановлює зобов’язання між суб’єктами право, а саме продавцем талону та його покупцем.
Так, у продавця виникає обов’язок здійснити відпуск пального покупцю за пред’явленим ним талоном.
Слід зауважити, що такі правовідносини виникають саме між покупцем та продавцем талонів, в зв'язку з тим, що талон не є засобом розрахунку та платіжним засобом, а є фактично засобом контролю відпуску раніше придбаного пального.
Придбані учасником у власників мереж талони для подальшої передачі Замовнику не породжують між Замовником та власником мережі АЗС правовідносин та зобов’язань один перед одним.
З точки зору власника та емітента талону певної мережі покупцем (споживачем) залишається виключно покупець талонів, а ні особа якій вони передані, що в свою чергу позбавляє Замовника певних прав у відносинах з власником мережі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2022 12:26
Вимога
Вирішена
Щодо аналогічних
Номер:
10dd4eef848343aaabbdf94f7df0f147
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-001864-a.a1
Назва:
Щодо аналогічних
Вимога:
Доброго дня! Ц п.2. Додатку 2 Тендерної документації зазначено: "Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) поставки лабораторного та/або оптичного та/або високоточного обладнання та/або обладнання для ідентифікації об’єктів та/або засобів вимірювальної техніки та/або обладнання/систем/комплексів для проведення балістичних та трасологічних експертиз." Прохання вилучити чи замінити, оскільки це не стосується предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2022 15:56
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення, Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації згідно ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено