-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту електричних мереж та мереж заземлення
Торги не відбулися
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2017 10:35 - 31.10.2017 18:00
Вимога
Вирішена
Безпідставна дискваліфікація учасника
Номер:
102ce88a4edb4e4d9cf62291f1b711e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-27-000423-c.c1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація учасника
Вимога:
Наше підприємство було визнано переможцем закупівлі згідно Протоколу від 10.11.2017 р., опублікованого Замовником на сторінці закупівель. Після чого розпочався етап укладання договору.
28.11.2017 в 15:43 за київським часом Замовник розмістив протокол про дискваліфікацію ТОВ підприємство «БАСК», підставою для чого він вказав наступне:
1) Учасник не надав узгоджений із замовником календарний план надання послуг;
2) Наданий учасником локальний кошторис № 4-1-1 та відомість ресурсів до цього локального кошторису не відповідають технічним вимогам, визначеним та оприлюдненим замовником на сайті Прозорро.
Ми заявляємо, що дискваліфікація є протиправною, з причин, що вказані нижче.
1) Календарний план був наданий замовнику 28 листопада в 8:30 за київським часом разом з кошторисно-договірною документацією та листом № 2711/01 від 27.11.2017 р. Але Замовник цей факт проігнорував, виставивши того ж 28 листопада протокол про дискваліфікацію ТОВ підприємство «БАСК». Щодо узгодження календарного плану із Замовником, то в тендерній документації він упоминався в проекті договору «4.1 Строк надання послуг, згідно Календарного плану виконання робіт :», але в договорі не вказано що план виконання робіт повинен бути узгоджений з Замовником. А без переліку обладнання, який не був вказаний в оголошенні, розробити такий план не можливо. Тому цей пункт дискваліфікації є безпідставним.
2) В тендерній документації особливо відмічене в п.3.4 , що послуги проводяться згідно ДБН, ПУЕ, технічної документації виробника та інших діючих нормативів. Виходячи з цього, роботи, що мають місце в кошторисній документації, повинні відповідати вимогам якісності та безпеки.
Кошторисна документація була розроблена нашим спеціалістом, який має сертифікат інженера-проектувальника ІІ категорії. А Замовник таких спеціалістів не має. Тому в оголошенні були вказані завищені технічні вимоги. Ми намагалися додержуватися вимог ПУЕ та ДБН і в кошторисній документації вносили матеріали, виходячи з технічної необхідності та економічної доцільності, в яких є реальна потреба. Для цього на електронну адресу Замовника ekml9@i.ua 24 листопада 2017 року було направлено роз’яснення:
«ПУЕ 2017 1.7.121. В електроустановках напругою до 1 кВ з глухозаземленою нейтраллю переріз заземлювальних провідників, які з’єднують струмовідну частину джерела живлення з заземлювачем, має відповідати вимогам 1.7.137 до захисних провідни¬ків. Переріз заземлювальних провідників повторних заземлень, а також у системах заземлення ТТ і ІТ, які з’єднують заземлювач із Р£-шиною або ГЗШ, визначають за максимальним струмом, який може протікати через заземлювач за час спрацьо¬вування захисного пристрою.В усіх випадках мінімальний переріз заземлювального провідника має бути не меншим ніж 6 мм 2- для міді, 16 мм2 - для алюмінію і 50 мм2 - для сталі. Для круглого прутка діаметром 8 мм перерез становить S = x d ²/ 4= 3,14 х 8²/ 4 = 3,14 х 64/ 4 = 50,24 мм²».
Але відповіді не було отримано. Тому в кошторисній документації було запропоновано використання в якості заземлюючого провідника сталевий пруток діаметром 8 мм2 з перерізом 50 мм2 .
В листі № 2711/01 від 27.11.2017 р нами було вказано, що ми погоджуємося на виконання робіт з завищеними технічними вимогами. Тому дії Замовника нам зовсім не зрозумілі.
З урахування вище наведеного пояснення, просимо Вас знову розглянути нашу пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2017 20:56
Вирішення:
Закупівлі Лікарнею проводяться у відповідності з нормами, визначеними ЗУ «Про публічні закупівлі», Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35, Розясненнями та рекомендаціями Мінекономрозвитку України.
Рішення Тендерного комітету щодо проведення закупівлі та укладання договору приймаються виключно на підставі офіційних документів, оприлюднених Учасниками на сайті Prozorro. Саме цей принцип визначає публічність закупівлі.
Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що основним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна. Таким чином переможцем цих закупівель з надання зазначених послуг визнано ТОВ «Баск», яке запропонувало найнижчу ціну.
Укладання договору з переможцем проводиться у порядку, визначеному Господарським кодексом України.
Для укладання договору ТОВ «Баск» 21.11.2017 р. наданий проект договору, локальний кошторис № 4-1-1 та відомості ресурсів до нього. Зазначений у тендерній документації Замовника Календарний план надання послуг ТОВ «Баск» не надавався. Згідно з пунктом 4.0. Тендерної документації, учасникам було запропоновано до прийняття рішення щодо участі в процедурі закупівлі, на місці ознайомитися з обсягом послуг і отримати вихідні дані для складання Календарного плану, Ваші працівники Біжко Ю. В. та Пегудов В. І. обмежилися оглядом тільки частини об’єктів, а саме - терапевтичного корпусу Лікарні.
Разом з тим, при вивченні документів наданих для укладання договору, Тендерним комітетом і фахівцями Лікарні встановлено їх невідповідність технічним вимогам Замовника, оприлюднених на сайті електронних закупівель.
Так, в «Технічних вимогах»:
п.6 зазначено «Позапланові огляди заземлення обладнання при їх ремонтах і перестановках» ( 3 лінії). В наданій Вами кошторисній документації такі заходи відсутні.
п.7 - «Огляд і чистка розподільних щитів, збірок, щитків від пилу і забруднення» (40 шт.). В наданій Вами кошторисній документації зазначено - п.1 « Ремонт мереж освітлення. Ремонт щитків освітлення» (40 щитків)». Звертаємо увагу, що запропонований Вами Ремонт мереж освітлення нами не замовлявся, до того ж цей захід за витратами є значно вищим за Огляд і чистку.
Розділ: Монтаж та налагодження електропроводки у терапевтичному відділенні (1 поверх), ординаторська (2 поверх), кабінет старшої медсестри (2 поверх) – перелік «Матеріали» :
В Технічних вимогах зазначено:
п.1«Розетка с заземляючим контактом подвійна» (10 шт.). В наданій Вами кошторисній документації : п.5 «Монтаж розетки штепсельної утопленого типу при схованій проводці» ( 10 шт.). Вартість запропонованих Вами Заходів також занижена.
п.5 « Полоса металева 40 х 4» (35м ). В наданій Вами кошторисній документації –провідник заземляючий відкрито по будівельним основах з круглої сталі діаметром 6 мм» ( 35 м). Собівартість виконання цих послуг і витратних матеріалів також Вами занижена.
Щодо цього пункту хочемо зазначити, що важливо прокладання контору заземлення із металевої полоси, тому що по всьому фасаду терапевтичного корпусу встановлена саме заземляюча шина 40х4, яка відповідає вимогам п.1.7.121 ПУЄ 2017 « В електроустановках напругою до 1 кВ з глухо заземленою нейтраллю переріз заземлювальних провідників, які з’єднують струмопровідну частину джерела живлення з заземлювачем, має відповідати вимогам 1.7.37 до захисних провідників. Переріз заземлювальних провідників повторних заземлень, а також у системах заземлення ТТ і ІТ, які з’єднують заземлювач із РЕ-шиною або ГЗШ, визначають за максимальним струмом, який може протікати через заземлювач за час спрацювання захисного пристрою. В усіх випадках мінімальний переріз заземлювального провідника має бути не менше ніж 6 мм2 - для міді, 16 мм2 - для алюмінію і 50 мм2 - для сталі. Зрозуміло, що Вам економічно вигідно використувувати запропонований Вами матеріал, але він не відповідає нашим вимогам.
Таким чином вищезазначені невідповідності технічним вимогам Замовника заходів і матеріалів, наданих Вами у локальному кошторисі № 4-1-1 та відомості ресурсів до нього направлена на їх здешевлення, в той же час оплата за їх проведення, за умовами торгів, уже передбачена в повністю.
Підсумовуючи вищезазначене вважаємо, що запропоноване Вами зниження вартості послуг після визнання ТОВ «Баск» переможцем є ні що іншим як намір незаконного заволодіння Вами бюджетними коштами, яке тягне за собою кримінальну відповідальність.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні