-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Підвіз учнів по програмі «Шкільний автобус» код ДК 021:2015-60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Підвіз учнів по програмі «Шкільний автобус» код ДК 021:2015-60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Торги відмінено
459 043.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 295.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 295.22 UAH
Період оскарження:
09.02.2022 11:03 - 21.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
d450f95313d0407d8cfaa3f0688e05a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-003706-b.b2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- антимоноп 2.pdf 11.03.2022 13:58
- електроннии_ фаи_л.zip 11.03.2022 13:58
- скарга АМКУ підвіз ШБД6.docx 11.03.2022 13:58
- рішення від 03.05.2022 №4242.pdf 03.05.2022 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2022 №4729.pdf 26.05.2022 13:16
- рішення від 25.05.2022 №4729.pdf 26.05.2022 15:08
- протокол відповідь на вимогу.docx 04.05.2022 15:04
- підвіз тд.docx 04.05.2022 15:04
- Протокол підвіз.pdf 04.05.2022 15:04
- ДОКУМЕНТИ.PDF 04.05.2022 15:04
- Протокол шкільний аватобус.pdf 04.05.2022 15:04
- Протокол скасувати.pdf 06.06.2022 17:10
- Протокол скасувати.pdf 06.06.2022 17:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2022 15:58
Дата розгляду скарги:
25.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.05.2022 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2022 15:08
Дата виконання рішення Замовником:
06.06.2022 17:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської селищної ради на підставі рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 25.05.2022 №4729-р/пк-пз скасував рішення про визначення фізичної особи-підприємця Мельник Надії Володимирівни переможцем процедури закупівлі ,, Підвіз учнів по програмі «Шкільний автобус» згідно код ДК 021:2015 60130000-8 – Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів’’.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
b6f1205d459140e5abb280b9b99a2975
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-003706-b.b1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Вимога:
ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6 (далі – ШБД № 6) є учасником відкритих торгів щодо закупівлі «Підвіз учнів по програмі «Шкільний автобус» код ДК 021:2015-60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів», ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-09-003706-b.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2022 визначено переможцем відкритих торгів ФОП Мельник Надія Володимирівна.
ШБД № 6 вважає рішення таким, що прийняте з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації з даного предмету закупівлі з огляду на наступне.
Відповідно до п.3 Розділу Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;».
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій участь у відкритих торгах прийняли такі учасники:
1. ФОП Мельник Надія Володимирівна
2. ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6
3. ФОП Мельник Олександр Миколайович
У складі тендерної пропозиції ФОП Мельник Надія Володимирівна надано паспорт громадянина України Мельник Н.В., відповідно до записів якого остання зареєструвала шлюб із учасником ФОП Мельник Олександр Миколайович та зазначені особи мають спільне місце реєстрації: с.Млинок, вул.Центральна, 4б.
Крім того, на підтвердження кваліфікаційним критеріям учасник-переможець у складі тендерної пропозиції надав Договір № 10 від 01.09.2021 про надання послуг з технічного обслуговування, обслуговування, стоянки, ремонту автомобільних засобів та про ведення медичного огляду водіїв транспортних засобів, укладений із ФОП Мельник Олександр Миколайович. Відповідно до умов зазначеного договору ФОП Мельник Олександр Миколайович здійснює технічний огляд транспортних засобів та передрейсовий медичний огляд водіїв транспортних засобів.
Зазначена інформація свідчить про змову між учасником-переможцем та учасником ФОП Мельник Олександр Миколайович. Крім того, при аналізі тендерної пропозиції ФОП Мельник Олександр Миколайович, вбачається, що в пропозиції відсутні документи, що вимагаються згідно Тендерної документації, за виключенням тендерної пропозиції, згідно форми.
Отже, згідно п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ФОП Мельник Надія Володимирівна подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі, та у порядку встановленому п.1 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - підлягає відхиленню.
Відповідно до п.16 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусь, бабуся, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом з пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пропозиція ШБД № 6 у порівнянні з пропозицією ФОП Мельник Надія Володимирівна не містить вище перелічених відповідностей.
При цьому, повідомляємо, що своїми діями Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушено принципи регламентовані цим Законом, зокрема: принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначене призвело до порушення Замовником прав ШБД № 6 на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
На підставі викладеного, вимагаємо привести дії та рішення Замовника у відповідність до вимог чинного законодавства.
В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до АМКУ у порядку встановленому ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому залишаємо за собою право на звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження, у порядку встановленому ч.24 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі звернення за захистом порушених прав ШБД № 6 до АМКУ, поряд із іншим буде висвітлене питання про вчинення антиконкурентних узгоджених дій учасниками ФОП Мельник Надія Володимирівна та ФОП Мельник Олександр Миколайович, що передбачено пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Зазначене призведе до неможливості участі цих 2-х учасників у тендерах протягом трьох років з дня прийняття відповідного рішення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол підвіз.pdf 10.03.2022 11:25
Дата подачі:
05.03.2022 21:33
Вирішення:
Шановний учаснику ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6, розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі інформуємо,про наступне що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100%. Відповідно до частини 7 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника та приведеної ціни та частини 9 ст.29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендеру пропозицію/пропозицію,яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція ФОП Мельник Надія Володимирівна. Тендерна пропозиція учасника ФОП Мельник Надія Володимирівна – відповідала вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 Закону) в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону “пов’язана особа” – особа, яка для цілей Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Таким чином, під час проведення процедур закупівель замовник перевіряє наявність підстав, зазначених у пункті 7 частини першої статті 17 Закону, в частині пов’язаності учасників з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Вважаємо, що спільне місце реєстрації, зареєстрований шлюб та зареєстрований договір № 10 від 01.09.2021 про надання послуг з технічного обслуговування, обслуговування, стоянки, ремонту автомобільних засобів та про ведення медичного огляду водіїв транспортних засобів, укладений із ФОП Мельник Олександр Миколайович не дає підстав стверджувати , про контроль над учасником процедури.
Також відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції / пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію / пропозицію переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією / пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Також зазначаємо, що своїми діями не було порушено вимог Закону, принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням так як розглядалася по результатах аукціону найбільш економічна вигідна пропозиція, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею (ч.11 ст. 29 Закону), а так як тендерна пропозиція ФОП Мельник Надія Володимирівна відповідала вимогам тендерної документації пропозиції інших учасників аукціону не розглядалися. А також не вбачаємо вчинення антиконкурентних узгоджених дій учасниками ФОП Мельник Надія Володимирівна та ФОП Мельник Олександр Миколайович, так як нами тендерна пропозиція ФОП Мельник Олександр Миколайович як учасника аукціону не розглядалася.
Вважаємо, що ваші права як учасника порушено не було, адже Ваша тендерна пропозиція за результатами аукціону була не визначена як найбільш економічно вигідною, тому Ваша тендерна пропозиція нами не розглядалася
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
1daafeb25dc041e181c0dd164d17afdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-003706-b.b3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 07.07.2022 №5048.pdf 11.07.2022 12:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.07.2022 №5048.pdf 08.07.2022 11:47
- рішення від 30.06.2022 №4978.pdf 30.06.2022 12:13
- акт Кух.Воля.pdf 05.07.2022 10:26
- акт Зарічнен.ліц.2.pdf 05.07.2022 10:26
- акт відділу освіти.pdf 05.07.2022 10:25
- НаказПро структуру 2021-2022.pdf 05.07.2022 10:25
- антимонопольний.docx 05.07.2022 10:26
- Відповідь.pdf 05.07.2022 10:27
- Наказ Про призупинення освітнього процесу.pdf 05.07.2022 10:26
- АКТ Борове.pdf 05.07.2022 10:25
- Наказ Про тимчавове призупмнення та запровадження канікул.pdf 05.07.2022 10:27
- акт Дібрівськ.pdf 05.07.2022 10:26
- лист_рекоменд_Департамент цивзах.jpg 05.07.2022 10:26
- 1.jpg 05.07.2022 10:26
- Методика_СПП_ПРУ..pdf 05.07.2022 10:26
- НаказПро організацію освітнього процесу Зарічненської селищної ради.pdf 05.07.2022 10:26
- наказПро огганізацію освітнього процесу Варвшський район.pdf 05.07.2022 10:25
- РЕКОМЕНДАЦІЇ_ЗСЦС_освіта.pdf 05.07.2022 10:25
- лист Управління освіти і науки.pdf 05.07.2022 10:25
- лист щодо актів обстеження.pdf 05.07.2022 10:25
- 3.jpg 05.07.2022 10:26
- Розрахунок потребикоштів по підвозу.pdf 05.07.2022 10:25
- акт Серники.pdf 05.07.2022 10:25
- скарга АМКУ підвіз ШБД6-2.pdf _1_.p7s.zip 27.06.2022 15:54
- скарга АМКУ підвіз ШБД6-2.docx 27.06.2022 10:12
- скарга АМКУ підвіз ШБД6-2.pdf 27.06.2022 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2022 17:23
Дата розгляду скарги:
07.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2022 12:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.07.2022 12:52