• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2022 09:35 - 15.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога UA-2022-02-09-001307-b

Номер: 02cfeb984b404af1be08fc3cba6b05e3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-001307-b.a2
Назва: Вимога UA-2022-02-09-001307-b
Вимога:
Вимога щодо скасування протоколу №7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2022 Шановний Замовнику! Протоколом Уповноваженої особи Чернівецького геріатричного пансіонату від 24.02.2022 р. щодо закупівлі ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення, (далі – Процедура закупівлі) було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я". Вважаємо, що вищезазначене рішення є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним. Відповідно до додатку 3 до Оголошення Замовником вказано торгівельну марку товару в розділі 1. Кількісні характеристики предмету закупівлі: №п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість 1. Підгузник для дорослих розмір L марки «SENI STANDARD AIR» 30шт/уп») шт. 12000 Зазначаємо, що МАРКА не є предметом закупівлі! В свою чергу Предметом закупівлі є Підгузник для дорослих розмір L. Також у технічній специфікації зазначено, що запропонований Учасником товар повинен відповідати наступним вимогам: Підгузники для дорослих розмір L або №3 з середньою поглинальною здатністю: - поглинальна здатність не менше 2600 мл. (ретенция NAFC 700 г середня – повернення вологи) - повинні мати подвійний поглинаючий шар із додатковою розподіляючою вкладкою для кращого поглинання вологи; - повинні мати широку поясні резинки спереду та ззаду – забезпечує краще прилягання до тіла, підбір розміру та запобігає протіканню; - зовнішня поверхня має бути вологонепроникною; - внутрішня поверхня має бути виготовлена з поглинаючого матеріалу; - повинні мати вологонепроникні бортики направленні на зовні - додатковий захист від протікань; - повинна бути система нейтралізації неприємного запаху; - поверхня підгузків повинна бути з нетканого тонкого дихаючого матеріалу; - повинні мати індикатор волого накопичення; - не містять латексу (латекс - спричиняє алергічні реакції). Учасником на виконання зазначених вимог надано документ «22Технічна специфікація.pdf» у якому зазначено, ВСІ необхідні характеристики товару, що дозволяє визначити його відповідність кількісним характеристикам предмету закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником зазначаються, зокрема назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Зазначення найменування бажаного товару не є законною вимогою, адже не відноситься до обов’язкових складових частин оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до п. 4 ст. 14 Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, запропонувавши аналоги (еквіваленти) до вказаної Замовником торгівельної марки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" виконав вимоги Замовника щодо відповідності предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником, його технічним, якісним та кількісним характеристикам, а також іншим вимогам до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» повідомляло у складі пропозиції, що надає еквівалент торгівельної марки, зазначеної замовником, що повністю відповідає закуповуваному Замовником предмету закупівлі. Пропонований нами товар повністю відповідає вимогам встановленим в оголошенні та є кращім за якісними характеристиками, що призведе до економії бюджетних коштів за рахунок скорочення необхідності заміни підгузків (за рахунок унікального складу, більшої кількості поглинання). Щодо нотаріального завіряння копій – повідомляємо, Згідно оголошення про закупівлю, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються учасником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", із накладанням кваліфікованого/ удосконаленого електронного підпису. Законодавством не передбачено нотаріальне завіряння таких документів як Статут, наказ про призначення посадових осіб учасника - не має строку придатності. Ми надали у складі своєї пропозиції документи завірені раніше ніж за 5 днів до кінцевого строку подання пропозицій, а також ЇХ ОРИГІНАЛИ! Окремо слід зазначити, що згідно п.8 Наказу Мінекономрозвитку №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа – є формальною помилкою. Звертаємо окрему увагу, що згідно ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема як максимальна економія, ефективність та пропорційність. Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" була визначена за результатами аукціону як найбільш економічно вигідна, отже відхиливши нашу пропозицію з підстав які не відповідають Закону, Замовник порушує принципи, за якими здійснюються закупівлі. Просимо, скасувати Протокол уповноваженої особои від 24.02.2022, та визначити переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Наголошуємо, що Ваша пропозиція не відповідає умовам та вимогам спрощеної закупівлі, в результаті чого Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Зверніть увагу, що Вами у власній вимозі зазначено, що Замовником в Додатку 1 зазначено Кількісні характеристики предмету закупівлі, зокрема №п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість, як приклад 1. Підгузник для дорослих розмір L марки «SENI STANDARD AIR» 30шт/уп») шт. 12000 Вами запропоновано інший товар, який не відповідає вимогам Додатку 1 до Оголошення. Наголошуємо, що встановлені вимоги до предмету закупівлі конкретизують технічні вимоги до Підгузників для дорослих розмір L марки «SENI STANDARD AIR» 30шт/уп» Додатково в попередній відповіді ми повідомляли про невідповідність Вашої пропозиції вимогам п.1.1. Додатку 1 до Оголошення спрощеної документації в частині надання підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, а також вимог Додатку № 2 до Оголошення спрощеної документації, встановлено надання для юридичних осіб нотаріально завірених копій документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю. Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої повторної вимоги порушень принципів здійснення публічних закупівель не встановлено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування протоколу №7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2022

Номер: 824f4901b16141de94e1d846a8bcef2c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-001307-b.b1
Назва: Вимога щодо скасування протоколу №7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2022
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом Уповноваженої особи Чернівецького геріатричного пансіонату від 24.02.2022 р. щодо закупівлі ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення, (далі – Процедура закупівлі) було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я". Вважаємо, що вищезазначене рішення є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним. Відповідно до додатку 3 до Оголошення Замовником вказано торгівельну марку товару в розділі 1. Кількісні характеристики предмету закупівлі: №п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість 1. Підгузник для дорослих розмір L марки «SENI STANDARD AIR» 30шт/уп») шт. 12000 Зазначаємо, що МАРКА не є предметом закупівлі! В свою чергу Предметом закупівлі є Підгузник для дорослих розмір L. Також у технічній специфікації зазначено, що запропонований Учасником товар повинен відповідати наступним вимогам: Підгузники для дорослих розмір L або №3 з середньою поглинальною здатністю: - поглинальна здатність не менше 2600 мл. (ретенция NAFC 700 г середня – повернення вологи) - повинні мати подвійний поглинаючий шар із додатковою розподіляючою вкладкою для кращого поглинання вологи; - повинні мати широку поясні резинки спереду та ззаду – забезпечує краще прилягання до тіла, підбір розміру та запобігає протіканню; - зовнішня поверхня має бути вологонепроникною; - внутрішня поверхня має бути виготовлена з поглинаючого матеріалу; - повинні мати вологонепроникні бортики направленні на зовні - додатковий захист від протікань; - повинна бути система нейтралізації неприємного запаху; - поверхня підгузків повинна бути з нетканого тонкого дихаючого матеріалу; - повинні мати індикатор волого накопичення; - не містять латексу (латекс - спричиняє алергічні реакції). Учасником на виконання зазначених вимог надано документ «22Технічна специфікація.pdf» у якому зазначено, ВСІ необхідні характеристики товару, що дозволяє визначити його відповідність кількісним характеристикам предмету закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником зазначаються, зокрема назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Зазначення найменування бажаного товару не є законною вимогою, адже не відноситься до обов’язкових складових частин оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до п. 4 ст. 14 Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, запропонувавши аналоги (еквіваленти) до вказаної Замовником торгівельної марки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" виконав вимоги Замовника щодо відповідності предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником, його технічним, якісним та кількісним характеристикам, а також іншим вимогам до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» повідомляло у складі пропозиції, що надає еквівалент торгівельної марки, зазначеної замовником, що повністю відповідає закуповуваному Замовником предмету закупівлі. Пропонований нами товар повністю відповідає вимогам встановленим в оголошенні та є кращім за якісними характеристиками, що призведе до економії бюджетних коштів за рахунок скорочення необхідності заміни підгузків (за рахунок унікального складу, більшої кількості поглинання). Щодо нотаріального завіряння копій – повідомляємо, Згідно оголошення про закупівлю, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються учасником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", із накладанням кваліфікованого/ удосконаленого електронного підпису. Законодавством не передбачено нотаріальне завіряння таких документів як Статут, наказ про призначення посадових осіб учасника - не має строку придатності. Ми надали у складі своєї пропозиції документи завірені раніше ніж за 5 днів до кінцевого строку подання пропозицій, а також ЇХ ОРИГІНАЛИ! Окремо слід зазначити, що згідно п.8 Наказу Мінекономрозвитку №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа – є формальною помилкою. Звертаємо окрему увагу, що згідно ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема як максимальна економія, ефективність та пропорційність. Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" була визначена за результатами аукціону як найбільш економічно вигідна, отже відхиливши нашу пропозицію з підстав які не відповідають Закону, Замовник порушує принципи, за якими здійснюються закупівлі. Просимо, скасувати Протокол уповноваженої особи від 24.02.2022, та визначити переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами Вашої вимоги, повідомляємо, що Замовником в Додатку № 3 до Оголошення спрощеної документації зазначено, що керуючись ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, користуючись правом не передбачено еквіваленти. Наголошуємо, що згідно Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі передбачено найменування товару Підгузник для дорослих розмір L марки «SENI STANDARD AIR» 30шт/уп»). Звертаємо увагу, що у складі Вашої пропозиції запропоновано інший товар, що не відповідає найменуванню товару до предмету закупівлі згідно технічних вимог. Стосовно наступного питання, повідомляємо, що згідно вимог Додатку № 2 до Оголошення спрощеної документації, встановлено надання для юридичних осіб нотаріально завірених копій документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю. У складі Вашої пропозиції не виконано вищезазначену Вимогу, виходячи з Вашого пояснення встановлено, підтвердження про невиконання вимог Замовника, що наданий наказ про призначення посадових осіб учасника - не має строку придатності та надання у складі своєї пропозиції документи завірені раніше ніж за 5 днів до кінцевого строку подання пропозицій, а також їх оригінали! Це підтверджує законні підстави відхилення пропозиція учасника відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що Ваша пропозиція не відповідає вимогам п.1.1. Додатку 1 до до Оголошення спрощеної документації, у зв’язку з чим Замовник повинен відхилити пропозицію згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено