• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля та встановлення бульбашкової панелі, інтерактивної підлоги та інтерактивного дитячого стола на виконання проєкту громадського бюджету для Криворізької гімназії №58 Криворізької міської ради

Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).

Торги не відбулися

282 470.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 412.35 UAH
Період оскарження: 09.02.2022 09:05 - 21.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінація

Номер: 68a2e80756994eebbf18622f8b9bcf28
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-09-000162-c.c1
Назва: дискримінація
Вимога:
Доброго дня,Шановний Замовник! У вашій тендерній документації Ви вказуєте:- для Учасників, які є офіційними представниками, покупцями, посередниками тощо – офіційний лист-підтвердження від виробника або офіційного представництва виробника товару (предмету закупівлі) в Україні на підтвердження того, що запропонований товар офіційно постачається на ринок України або виробляється в Україні, щодо гарантійних зобов’язань та відповідності технічних характеристик обладнання. Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, Шановний Учасник! Згідно вимог тендерної документації, якщо будь-який з документів вказаних в положеннях ТД, не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви і т.д., Учасник надає інший рівнозначний документ та лист-роз’яснення на фірмовому бланку (у разі наявності), в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі її використання) з відповідними поясненнями. Слід зазначити, що закупівля оголошена на воконання громадського проєкту, а предмет закупівлі буде використовуватись дітьми. Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.Пунктом 13 частини першої статті 42 Закону передбачено, що звіт про виконання договору про закупівлю повинен містити таку інформацію: країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - у разі закупівлі товару.При цьому спосіб визначення країни походження товару Законом не встановлено та не обмежено. Отже, Замовник має право самостійно обирати інформацію щодо країни походження товару для зазначення її у звіті про виконання договору про закупівлю з наявних у нього джерел інформації, перелік яких не є вичерпним, наприклад, з тих чи інших документів, пов’язаних з виконанням договору про закупівлю. Отже, вимога щодо надання офіційного листа-підтвердження від виробника або офіційного представництва виробника товару не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2022 10:29