-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015- 33600000-6 Фармацевтична продукція (Polymyxin B, Ulinastatin, Sevoflurane)
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Торги не відбулися
1 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2022 19:17 - 20.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови тендерної пропозиції
Номер:
dd656f849686475bb8cc613a0b823702
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-08-016856-b.b1
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної пропозиції
Вимога:
детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист МОЗ та МЕРТ.pdf 10.02.2022 16:56
- Вимога UA-2022-02-08-016856-b.docx 10.02.2022 16:56
Дата подачі:
10.02.2022 16:56
Вирішення:
Детально розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Предмет даної закупівлі було сформовано виходячи з потреб Замовника, враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядок визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 (далі – Порядок визначення предмету закупівлі).
Відповідно до п. 1 Розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до п. 2 Розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
На виконання вищезазначеного, предмет даної закупівлі було визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме - ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція; при цьому, всі товари, які входять до предмету закупівлі є фармацевтичною продукцією та входять до зазначеного класифікатора, відповідно є одним предметом закупівлі. Зважаючи на це, у Замовника відсутні підстави для поділу предмета закупівлі на лоти за предметом закупівлі.
Звертаємо увагу, що поділ предмету закупівлі на лоти за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі здійснюється за рішенням Замовника (Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти)) – тобто дана норма не є імперативною.
Стосовно вимоги про надання гарантійного листа виробника лікарського засобу (або офіційного представництва/представника/дилера/дистриб’ютора), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів – дана вимога зумовлена необхідністю Замовника переконатися в спроможності учасника поставити лікарські засоби, які є предметом закупівлі, недопущення невчасних поставок ліків та закупівлі фальсифікатів.
Інформуємо, що зазначені Вами «сумісні рекомендації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України викладених у листі №01.7/33810 від 19.12.2018» не є правовстановлюючим актом та носить виключно рекомендаційний характер.
На підставі вищеописаного, повторно проаналізувавши законність вимог тендерної документації, Замовником прийнято рішення про відмову у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено