-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія»
Торги не відбулися
5 817 965.51
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 089.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 089.83 UAH
Період оскарження:
08.02.2022 16:55 - 07.03.2022 00:00
Вимога
Відхилено
проект договору
Номер:
d9ad774bfcf54bac9f4a4f3e1d2e2f18
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-08-015674-b.a3
Назва:
проект договору
Вимога:
Абз. 3 п. 13.3.1 проекту договору не відповідає чинній редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 2 ч. 5 ст. 41, обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
Вказане положення дублює судову практику (постанову Верховного суду, справа №927/491/19), однак Замовник не враховує, що постанова суду стосується старої редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 2 ч. 4 ст. 36.
Вимагаємо абз. 3 п. 13.3.1 видалити, або привести у відповідність чиніій редакції п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону.
В свою чергу судова практика, що склалася на сьогодні, щодо внесення змін до умов договору, які укладені на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», з використанням конкурсної системи публічних торгів, та враховуючи імперативні вимоги пп. 8 ч. 2 ст. 22 Закону, (вимоги до тендерної документації) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, суд наголошує на зазначені в проекті договору:
- перерахунку ціни (порогові показники);
- формули розрахунку нової ціни;
- якими саме документами має підтверджуватися коливання цін на ринку;
- цінове застереження тощо.
Проект договору не містить порогових показників, цінового застереження.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №45 від 14.02.2022.PDF 14.02.2022 17:31
Дата подачі:
09.02.2022 10:14
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу вимогу від 09.02.2022 р. 10:14, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному.
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі.
Замовник, при підготовці тендерної документації враховує всі норми чинного законодавства України та повідомляє, що чинна редакція Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю електричної енергії.
П. 13.3.1. Договору не встановлює жодних обмежень щодо підвищення ціни стосовно строків.
Окрім того, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
проект договору
Номер:
0e39c65a718b49a98d9d0f0dd8f574bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-08-015674-b.a2
Назва:
проект договору
Вимога:
Відповідно до ч. 1 ст. 203 ЦК України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства.
Положення пункту 9.6, 9.9, п. 6 комерційної пропозиції проекту договору, суперечать ст. 625 ЦК України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов’язання.
Також, ВС/КГС в черговий раз зазначив, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання (ВС КГС, справа № 916/1345/18, 07.11.19). Отже, зазначені пункти вимагаємо привести у відповідність ст. 625 ЦКУ, п. 4.12 постанови НКРЕКП №308.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №46 від 14.02.2022.PDF 14.02.2022 17:32
Дата подачі:
09.02.2022 10:13
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу вимогу від 09.02.2022 р. 10:13, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному.
У зв'язку з тим, що бюджетні установи є неприбутковими, а Замовник є бюджетною установою та повністю утримується за рахунок відповідного державного та місцевого бюджету, розрахунок за надані товари протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок є для Замовника істотною умовою.
Відповідно до зазначеного, така умова договору не суперечить інтересам держави чи суспільства та не порушує вимоги діючого законодавча України.
Вилучення з істотних умов договору вказаного порядку здійснення оплати за можливої затримки бюджетного призначення та фінансування може призвести до штрафних санкцій зі сторони Скаржника за неналежне виконання умов договору з подальшим нераціональним витрачанням бюджетних коштів всупереч інтересам держави.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
проект договору
Номер:
0805b9f245ce4a3885cc9184011fb1f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-08-015674-b.a1
Назва:
проект договору
Вимога:
Положення проекту договору містять умови щодо можливості дострокового розірвання в односторонньому порядку лише Споживачем, що не відповідає принципу п. 6 ч. 1 ст. 3 ЦК України, справедливість, добросовісність та розумність. Також відсутність положень щодо можливості дострокового розірвання обох Сторін Договору, суперечать ПРРЕЕ, зокрема п. 3.2.4., у разі зміни умов договору про постачання електричної енергії споживачу, у тому числі комерційної пропозиції, електропостачальник не пізніше ніж за 20 днів до їх застосування повідомляє про це споживача з урахуванням інформації про право споживача розірвати договір.
У разі надання у встановленому порядку електропостачальником споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги постачальника універсальних послуг та/або "останньої надії") та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання споживачу повідомлення), про що зазначається у повідомленні:
1) достроково розірваним (без штрафних санкцій) за ініціативою споживача - у разі надання електропостачальнику письмової заяви споживача про незгоду/неприйняття змін протягом 5 робочих днів з дня отримання такого повідомлення, але не пізніше ніж за 10 календарних днів до зазначеної в повідомленні дати зміни умов договору;
2) зміненим на запропонованих електропостачальником умовах - якщо споживач не надав електропостачальнику письмову заяву про незгоду/неприйняття змін у встановлений цим пунктом термін.
Отже, на вимогу ст. 3 ЦКУ, п. 3.24, вимагаємо доповнити проект договору п. 13.4. додатку №5 до ПРРЕЕ, а саме: «Постачальник має право розірвати цей Договір достроково, повідомивши Споживача про це за 20 днів до очікуваної дати розірвання, у випадках якщо:
1) споживач прострочив оплату за постачання електричної енергії згідно з Договором у розмірі більшому ніж вартість електричної енергії, спожитої протягом двох попередніх місяців, за умови, що Постачальник здійснив попередження Споживачу про можливе розірвання цього Договору;
2) споживач іншим чином суттєво порушив умови цього Договору, і не вжив заходів щодо усунення такого порушення в строк, що становить 5 робочих днів. Суттєвим порушенням умов договору Сторону визнають зокрема, непогодження Споживачем обгрунтованої зміни ціни на підставі ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №47 від 14.02.2022.PDF 14.02.2022 17:33
Дата подачі:
09.02.2022 10:12
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу вимогу від 09.02.2022 р. 10:12, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному.
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі.
Також, відповідно до підпункту 3 пункту 7.1 Договору передбачено, що Постачальник має право ініціювати припинення постачання електричної енергії Споживачу у порядку та на умовах, визначених цим Договором та чинним законодавством. А отже положеннями Договору ніяким чином не обмежено можливості Постачальника вчиняти дії направлені на захист своїх інтересів у межах чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено