-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
водолазне майно
Торги відмінено
291 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 455.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 455.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2017 18:14 - 08.10.2017 00:00
Скарга
Очікує розгляду
Скарга на результати конкурсних торгів
Номер:
aa47b97c301f40db844ba58d0fc932c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000582-c.c5
Назва:
Скарга на результати конкурсних торгів
Скарга:
Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області було оголошено конкурс на закупівлю Водолазного майна, код за ДК 021:2015 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
У конкурсі приймало участь 3 компанії:
- ТОВ «Український морський та портовий сервіс»
- ФОП Шкапенко Олександр Юрійович.
- ФОП Острогляд Олексій Вячеславович"
Відповідно до Протоколу від 23.11.2017р. засідання тендерного комітету АРЗ СП У ДСНС України у Чернігівській області щодо розгляду тендерних пропозицій,
було визнано переможцем Учасника торгів Фізична особа підприємець Шкапенко Олександр Юрійович.
Однак, таке рішення тендерного комітету вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав.
Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення в Системі повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи (відповідно до Додатків № 1, №2 до тендерної документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.
Відповідно до ДОДАТКУ № 2 Документи, визначені документи які повинен надати Переможець для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі у відповідності до ст. 17 Закону.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику-переможцю в участі у процедурі закупівлі, та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо:
Фізична особи, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Переможець повинен надати оригінал або нотаріально-завірену копію довідки, видану Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, або управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, про те, що фізична особа - підприємець, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (видана не пізніше двохмісячної давнини відносно дати надання її Замовнику).
В той же час, ФОП Шкапенко Олександр Юрійович надав документ який вже був недійсний на дату його подання.
Довідка на ім’я Шкапенко Олександра Юрійовича була видана 19.09.2017р. та 2-х місячний термін її дії сплив 19.11.2017. року.
Документи ФОП Шкапенко О.Ю. завантажив в систему 27.11.2017р. – файл «Документи».
Також, переможець має був надати Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана Державною фіскальною службою України (повинна бути дійсна на день надання її Замовнику).
Однак, в документах ФОП Шкапенко О.Ю. міститься Довідка Державної фіскальної служби України яка була дійсна до 30 вересня 2017р.
Таким чином, ФОП Шкапенко О.Ю. не виконав обовя’зкові умови ТД та не надав зазначені вище довідки, дійсні на момент їх прийняття.
Крім того, ці Довідки завантажені в систему в копіях без їх нотаріального завірення, як то вимагається ТД.
Отже, такі документи не приймаються до розгляду та не можуть бути оцінені тендерною комісією та є такими, що не відповідають вимогам Тендерної документації.
Разом з цим, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Аналіз наведених обставин дозволяє зробити висновок про те, що Замовник, діючи в інтересах одного із учасників торгів, навмисно не визначив наявні порушення ТД для ФОП Шкапенко О.Ю. і підтвердив пропозицію, яка не відповідає тендерній документації, чим порушив законодавство України, права та законні інтереси ТОВ «УМПС».
Враховуючи викладене, на підставі ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі: Закупівля UA-2017-09-04-000582-c) та зобов’язати Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області повністю скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів Фізичну особу – підприємця Шкапенко Олександа Юрійовича.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ДСНС Чернігов.pdf 03.12.2017 12:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2017 12:30
Скарга
Виконана замовником
Скарга на результати конкурсних торгів
Номер:
eb5dbaa98e024d36aa7cfc62778ba8c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000582-c.b4
Назва:
Скарга на результати конкурсних торгів
Скарга:
С К А Р Г А
на результати конкурсних торгів
04 вересня 2017 року Замовником було оголошено конкурс на закупівлю водолазного майна (спорядження).
ФОП Шкапенко О.Ю. своєчасно і у відповідності до тендерної документації Замовника було подано тендерну пропозицію.
Рішенням тендерного комітету Замовника від 20 жовтня 2017 року (протокол засідання № б/н від 20.10.2017 р.) за результатами проведення електронного аукціону переможцем торгів було визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Український морський та портовий сервіс» (надалі - ТОВ «УМПС).
Однак, ФОП Шкапенко О.Ю. вважає, що вказане рішення тендерного комітету Замовника є незаконним з наступних підстав:
Так, пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника (кореспондується ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі) передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися зокрема з форми «Тендерна пропозиція», що оформлена у відповідності з Додатком №3 тендерної документації.
При цьому, п. 7 цього ж Розділу встановлено, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 1 Розділу VI Тендерної документації визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій є 12 жовтня 2017 року.
Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Початок аукціону був призначений Замовником на 13 жовтня 2017 року.
Однак, із наявних в електронній системі документів ТОВ «УМПС» вбачається, що цим учасником до моменту закінчення строку подання тендерних пропозицій, а саме 11.10.2017 р., були подані лише документи, що містять технічний опис предмету закупівлі, і документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Натомість форма «Тендерна пропозиція», що оформлена у відповідності з Додатком №3 тендерної документації, і містить конкретну цінову пропозицію, була завантажена ТОВ «УМПС» в електронну систему лише 17 жовтня 2017 року, тобто після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Отже, з викладеного вбачається, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «УМПС», яка була подана у встановлений Замовником строк, явно не відповідала вимогам тендерної документації останнього.
Проте, Замовник, незважаючи на вказану невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «УМПС», прийняв її до розгляду спільно із ціновою пропозицією, яка була подана після закінчення відповідних строків, і визнав ТОВ «УМПС» переможцем торгів.
Таким чином Замовник, надавши ТОВ «УМПС» можливість формувати і подати свою цінову пропозицію вже на стадії проведення аукціону, фактично штучно забезпечив цьому товариству перевагу перед іншими учасниками, зокрема і перед ФОП Шкапенко О.Ю.
Разом з цим, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також ст. 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Аналіз наведених обставин дозволяє зробити висновок про те, що Замовник, діючи в інтересах одного із учасників торгів, навмисно встановив дискримінаційні умови для ФОП Шкапенко О.Ю., і обрав пропозицію, яка явно не відповідала тендерній документації, чим порушив законодавство України, а також законні інтереси ФОП Шкапенко О.Ю.
Беручи до уваги викладене, прошу прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2017-09-04-000582-c) та зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Український морський та портовий сервіс».
Додаток: Платіжне доручення про сплату збору за подання скарги на 1 арк.
«28» жовтня 2017 р. О.Ю. Шкапенко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_на_результати_конкурсних_торгів.pdf 28.10.2017 17:39
- рішення від 31.10.2017 № 7644+лист Замовнику.pdf 01.11.2017 22:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2017 № 8010.pdf 15.11.2017 20:28
- рішення від 14.11.2017 № 8010.pdf 17.11.2017 16:18
- Протокол 23.11.2017 11:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2017 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.11.2017 16:18
Дата виконання рішення Замовником:
23.11.2017 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет прийняв рішення про Скасування рішення про визнання ТОВ "УМПС" переможцем процедури закупівлі "ДК 021:2015 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі"
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на результати конкурсних торгів
Номер:
5530c1c69c8c427497f78d92eefe57db
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000582-c.b3
Назва:
Скарга на результати конкурсних торгів
Вимога:
С К А Р Г А
на результати конкурсних торгів
04 вересня 2017 року Замовником було оголошено конкурс на закупівлю водолазного майна (спорядження).
ФОП Шкапенко О.Ю. своєчасно і у відповідності до тендерної документації Замовника було подано тендерну пропозицію.
Рішенням тендерного комітету Замовника від 20 жовтня 2017 року (протокол засідання № б/н від 20.10.2017 р.) за результатами проведення електронного аукціону переможцем торгів було визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Український морський та портовий сервіс» (надалі - ТОВ «УМПС).
Однак, ФОП Шкапенко О.Ю. вважає, що вказане рішення тендерного комітету Замовника є незаконним з наступних підстав:
Так, пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника (кореспондується ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі) передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися зокрема з форми «Тендерна пропозиція», що оформлена у відповідності з Додатком №3 тендерної документації.
При цьому, п. 7 цього ж Розділу встановлено, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 1 Розділу VI Тендерної документації визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій є 12 жовтня 2017 року.
Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Початок аукціону був призначений Замовником на 13 жовтня 2017 року.
Однак, із наявних в електронній системі документів ТОВ «УМПС» вбачається, що цим учасником до моменту закінчення строку подання тендерних пропозицій, а саме 11.10.2017 р., були подані лише документи, що містять технічний опис предмету закупівлі, і документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Натомість форма «Тендерна пропозиція», що оформлена у відповідності з Додатком №3 тендерної документації, і містить конкретну цінову пропозицію, була завантажена ТОВ «УМПС» в електронну систему лише 17 жовтня 2017 року, тобто після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Отже, з викладеного вбачається, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «УМПС», яка була подана у встановлений Замовником строк, явно не відповідала вимогам тендерної документації останнього.
Проте, Замовник, незважаючи на вказану невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «УМПС», прийняв її до розгляду спільно із ціновою пропозицією, яка була подана після закінчення відповідних строків, і визнав ТОВ «УМПС» переможцем торгів.
Таким чином Замовник, надавши ТОВ «УМПС» можливість формувати і подати свою цінову пропозицію вже на стадії проведення аукціону, фактично штучно забезпечив цьому товариству перевагу перед іншими учасниками, зокрема і перед ФОП Шкапенко О.Ю.
Разом з цим, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також ст. 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Аналіз наведених обставин дозволяє зробити висновок про те, що Замовник, діючи в інтересах одного із учасників торгів, навмисно встановив дискримінаційні умови для ФОП Шкапенко О.Ю., і обрав пропозицію, яка явно не відповідала тендерній документації, чим порушив законодавство України, а також законні інтереси ФОП Шкапенко О.Ю.
Беручи до уваги викладене, прошу прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2017-09-04-000582-c) та зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Український морський та портовий сервіс».
Додаток: Платіжне доручення про сплату збору за подання скарги на 1 арк.
Фізична особа-підприємець О.Ю. Шкапенко
«28» жовтня 2017 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_на_результати_конкурсних_торгів.pdf 28.10.2017 17:28
Дата подачі:
28.10.2017 17:29
Опис причини скасування:
Помилкове направлення у "Вимоги" до Замовника.
Перенаправлено як "Скарга" до органу оскаржень.
Дата скасування:
28.10.2017 17:47
Вимога
Залишено без розгляду
скарга на умови закупівлі
Номер:
f2f53a9bf960456caf617ce8e2c417a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000582-c.a1
Назва:
скарга на умови закупівлі
Вимога:
СКАРГА
на умови закупівлі
Відповідно до п. 4 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупілві" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В той же час, Тендерна Документації по закупівлі UA-2017-09-04-000582-c містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з наступних підстав:
Додатком 6 до тендерної документації Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі, код за ДК 021:2015 37410000-5 затверджені Технічні характеристики, які вимагаються Замовником.
Так, відповідно до п.1 Додатку 2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Балон для занурень з 1 вентилем 15 літрів Faber-Aqualung або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- колір балону: жовтий;
- висота (без вентиля та черевика): 620 мм;
- діаметр: 203 мм;
- маса: 18,0 – 18,3 кг;
- товщина стінки: мінімально від 5,3 мм;
- товщина дна: мінімально від 5,9 мм;
- наявність напису на балоні 1002 AIR;
- матеріал вентиля – високоякісна латунь стандарту NFA 51105, захищений багатошаровим покриттям і хромований зовні;
- матеріал маховика вентиля - м'який матеріал, що абсорбує удар у випадку падіння балону;
- форма основи вентиля – шестигранна;
- захист балону – нейлонова сітка чорного кольору;
У різних виробників Товару, є відповідно різні технічні, конструктивні та цвітові рішення, а усі балони Сертифікуються відповідно до діючих норм та стандартів. Немає необхідності наявності напису на балоні 1002 AIR так як це зазначається у Сертифікаті до балону.
Якщо балон має сертифікат то він придатний да використання його для зрідженого газу для дихання.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
відповідно до п.2 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Гідрокстюм мокрого типу Aqualung DIVE 7 мм або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- колір – основний чорний, помаранчова вставка в області шиї;
- подвійні проклеєні шви з захисними наліпками у місцях пересікання швів;
- захисні посилені наколінники з матеріалу SupraTex;
- кліпса на правому стегні для фіксації шолому;
У різних виробників Товару, є відповідно різні технічні, конструктивні та цвітові рішення, а усі гідрокостюми Сертифікуються відповідно до діючих норм та стандартів.
Також є посилання на матеріал, що є патентом – SupraTex.
Кліпса на правому стегні для фіксації шолому дуже звужує асортимент гідрокостюмів.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
відповідно до п.3 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Регулятор Aqualung ACD LEGEND GLACIA DIN 300B або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- наявність теплообмінників:
- на редукторі ( 1-ступінь);
- на шланзі низкого тиску;
- на 2-ій ступіні зі сторони шланга низкого тиску та металевий гвинт регулювання
зусилля вдоху;
1-а ступінь:
- надзбалансована мембранна з сухою камерою;
- наявність системи автоматичної герметизації на редукторі - типу ACD;
- клапан високого тиску - пневматично сбалансований;
- вага 1-ої ступені - 775 г;
2-а ступінь:
- передня кришка – металева з алюмінієвого сплаву чорного кольору;
- наявність кнопки примусової подачі повітря з нержавіючої сталі;
- наявність теплообмінників та обігріву повітрям, що вдихається;
- шланг середнього тиску з різьбою 3/8" - чорного кольору з теплообмінником;
- можливість регулювання спротиву дихання;
- силіконовий захист губ від холодної води;
- наявність змінного Т-подібного випускного клапану;
- вага 2-ої ступені - 225 г;
У різних виробників Товару, є відповідно різні технічні, конструктивні та цвітові рішення, а усі регулятори Сертифікуються відповідно до діючих норм та стандартів.
Вимоги є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням.
В будь якому разі, вказаний регулятор відповідає вимогам міжнародного стандарту EN250:2000 як і більшість існуючих на ринку, та не ставить його в будь яке домінуюче положення на ринку.
Також йдеться посилання на цвіт та вагу саме цієї моделі.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.4 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Октопус Aqualung LEGEND GLACIA або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- передня кришка – металева з алюмінієвого сплаву чорного кольору;
- наявність кнопки примусової подачі повітря з нержавіючої сталі;
- наявність регулюємої системи Вентури;
- пневматично збалансований;
- шланг середнього тиску з різьбою 3/8" – жовтого кольору з теплообмінником;
- силіконовий захист губ від холодної води;
- наявність змінного Т-подібного випускного клапану;
- вага (без шлангу) - 225 г;
У різних виробників Товару, є відповідно різні технічні, конструктивні та цвітові рішення, а усі регулятори Сертифікуються відповідно до діючих норм та стандартів.
Більшість вимог є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням.
В будь якому разі, вказаний регулятор відповідає вимогам міжнародного стандарту EN250:2000 як і більшість існуючих на ринку, та не ставить його в будь яке домінуюче положення на ринку.
Також йдеться посилання на цвіт та вагу саме цієї моделі.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.5 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Консоль 2-х приладна Aqualung CONSOLE 2 GAUQE (глибиномір та манометр з термометром) або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- кількість приладів - 2 (манометр та глибиномір з термометром);
- робочий тиск манометра - не більше 360 bar;
- розрахункова глибина роботи глибиноміру до 70 м;
- градуювання термометра - до 40 °C;
Вимоги є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням.
Термометр є 3-м приладом. Обмеження щодо максимального тиску глибни та температури притаманні компанії AquaLung.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.6 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Ласти водолазні Apeks RK3 або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- форма лопаті – вкорочена широка;
- спеціальна форма лопаті для забезпечення максимальної тяги вперед зі збереженням великої маневреності;
- наявність системи лопатевих отворів для зниження водних завихрень і стабілізації гребків;
- наявність розмірів від S до L;
- вага (в залежності від розміру) – у межах 0,95-1,3 кг.
Більшість вимог є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням
Також йдеться посилання на цвіт та вагу та розміри саме цієї моделі.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.7 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Рукавички водолазні неопренові Aqualung KEVLAR ALEUTIAN 5 мм або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- застібка на липучці;
- спеціальна сумочка для зберігання.
Вимоги є технічним рішенням та комплектацією компанії AquaLung
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.14 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Декомпресиметр Aqualung i200 або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- тип: у вигляді наручного годинника;
- наявність 4 режимів роботи (AIR, NITROX, GAUGE, FREE DIVE);
- червоний світловий індикатор для додаткової безпеки;
- можливість перемикання між 2 сумішами Nitrox до 100% O2 без обмежень;
- простий доступ до даних при останньому зануренні;
- логбук на 24 занурення;
- розширений режим історії занурень (загальна кількість занурень, максимальна глибина, загальна кількість годин під водою, мінімальна температура);
- вага: 76 г.
Вимоги є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням.
Крім того, визначені параметри обмежують надання більш технологічних приладів.
Вимоги є технічним рішенням компанії AquaLung
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.15 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Жилет-компенсатор Aqualung PRO HD або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- матеріал - Cordura 1050 DEN;
- наявність інтегрованої вантажної системи Sure Lock ІІ;
- наскрізний отвір для консолі;
- спеціальна кишеня для октопуса;
- кріплення для ножа;
- 2 балансуючі вантажні кишені на балонному ремені;
5 D-кiлець з нержавiючоi сталi.
Вимоги є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.16 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Маска Aqualung LOOK або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- товщина скла: 4 мм;
- матеріал обтюратора та ремінця: якісний м’який силікон LSR, що не викликає алергію, стійкий до дії УФ-променів;
- наявність поворотних 360° бокових пряжок ремінця для більшого комфорту;
- матеріал корпусу: високоміцний полікарбонат;
- вага: 210 г.
Вимоги є технічним рішенням компанії AquaLung.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.17 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Буй Mares TECH TORPEDO або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
колір: помаранчовий;
Посилання на конкретний колір обмежує конкуренцію.
Замість цього вживається поняття «яскравий колір»
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2017 14:06
Вирішення:
Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6526-р/пк-пз від 20.09.2017 року Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області викладені вимоги до водолазного майна в межах діючого законодавства, тому скарга на умови закупівлі про внесення змін до технічних характеристик є безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
оскарження умов закупівлі
Номер:
335508b036e745dfa4576e956a026e80
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000582-c.a2
Назва:
оскарження умов закупівлі
Скарга:
Відповідно до п. 4 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупілві" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В той же час, Тендерна Документації по закупівлі UA-2017-09-04-000582-c містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з наступних підстав:
Додатком 6 до тендерної документації Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі, код за ДК 021:2015 37410000-5 затверджені Технічні характеристики, які вимагаються Замовником.
Так, відповідно до п.1 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Балон для занурень з 1 вентилем 15 літрів Faber-Aqualung або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- колір балону: жовтий;
- висота (без вентиля та черевика): 620 мм;
- діаметр: 203 мм;
- маса: 18,0 – 18,3 кг;
- товщина стінки: мінімально від 5,3 мм;
- товщина дна: мінімально від 5,9 мм;
- наявність напису на балоні 1002 AIR;
- матеріал вентиля – високоякісна латунь стандарту NFA 51105, захищений багатошаровим покриттям і хромований зовні;
- матеріал маховика вентиля - м'який матеріал, що абсорбує удар у випадку падіння балону;
- форма основи вентиля – шестигранна;
- захист балону – нейлонова сітка чорного кольору;
У різних виробників Товару, є відповідно різні технічні, конструктивні та цвітові рішення, а усі балони Сертифікуються відповідно до діючих норм та стандартів. Немає необхідності наявності напису на балоні 1002 AIR так як це зазначається у Сертифікаті до балону.
Якщо балон має сертифікат то він придатний да використання його для зрідженого газу для дихання.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
відповідно до п.2 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Гідрокстюм мокрого типу Aqualung DIVE 7 мм або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- колір – основний чорний, помаранчова вставка в області шиї;
- подвійні проклеєні шви з захисними наліпками у місцях пересікання швів;
- захисні посилені наколінники з матеріалу SupraTex;
- кліпса на правому стегні для фіксації шолому;
У різних виробників Товару, є відповідно різні технічні, конструктивні та цвітові рішення, а усі гідрокостюми Сертифікуються відповідно до діючих норм та стандартів.
Також є посилання на матеріал, що є патентом – SupraTex.
Кліпса на правому стегні для фіксації шолому дуже звужує асортимент гідрокостюмів.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
відповідно до п.3 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Регулятор Aqualung ACD LEGEND GLACIA DIN 300B або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- наявність теплообмінників:
- на редукторі ( 1-ступінь);
- на шланзі низкого тиску;
- на 2-ій ступіні зі сторони шланга низкого тиску та металевий гвинт регулювання
зусилля вдоху;
1-а ступінь:
- надзбалансована мембранна з сухою камерою;
- наявність системи автоматичної герметизації на редукторі - типу ACD;
- клапан високого тиску - пневматично сбалансований;
- вага 1-ої ступені - 775 г;
2-а ступінь:
- передня кришка – металева з алюмінієвого сплаву чорного кольору;
- наявність кнопки примусової подачі повітря з нержавіючої сталі;
- наявність теплообмінників та обігріву повітрям, що вдихається;
- шланг середнього тиску з різьбою 3/8" - чорного кольору з теплообмінником;
- можливість регулювання спротиву дихання;
- силіконовий захист губ від холодної води;
- наявність змінного Т-подібного випускного клапану;
- вага 2-ої ступені - 225 г;
У різних виробників Товару, є відповідно різні технічні, конструктивні та цвітові рішення, а усі регулятори Сертифікуються відповідно до діючих норм та стандартів.
Вимоги є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням.
В будь якому разі, вказаний регулятор відповідає вимогам міжнародного стандарту EN250:2000 як і більшість існуючих на ринку, та не ставить його в будь яке домінуюче положення на ринку.
Також йдеться посилання на цвіт та вагу саме цієї моделі.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.4 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Октопус Aqualung LEGEND GLACIA або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- передня кришка – металева з алюмінієвого сплаву чорного кольору;
- наявність кнопки примусової подачі повітря з нержавіючої сталі;
- наявність регулюємої системи Вентури;
- пневматично збалансований;
- шланг середнього тиску з різьбою 3/8" – жовтого кольору з теплообмінником;
- силіконовий захист губ від холодної води;
- наявність змінного Т-подібного випускного клапану;
- вага (без шлангу) - 225 г;
У різних виробників Товару, є відповідно різні технічні, конструктивні та цвітові рішення, а усі регулятори Сертифікуються відповідно до діючих норм та стандартів.
Більшість вимог є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням.
В будь якому разі, вказаний регулятор відповідає вимогам міжнародного стандарту EN250:2000 як і більшість існуючих на ринку, та не ставить його в будь яке домінуюче положення на ринку.
Також йдеться посилання на цвіт та вагу саме цієї моделі.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.5 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Консоль 2-х приладна Aqualung CONSOLE 2 GAUQE (глибиномір та манометр з термометром) або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- кількість приладів - 2 (манометр та глибиномір з термометром);
- робочий тиск манометра - не більше 360 bar;
- розрахункова глибина роботи глибиноміру до 70 м;
- градуювання термометра - до 40 °C;
Вимоги є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням.
Термометр є 3-м приладом. Обмеження щодо максимального тиску глибни та температури притаманні компанії AquaLung.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.6 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Ласти водолазні Apeks RK3 або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- форма лопаті – вкорочена широка;
- спеціальна форма лопаті для забезпечення максимальної тяги вперед зі збереженням великої маневреності;
- наявність системи лопатевих отворів для зниження водних завихрень і стабілізації гребків;
- наявність розмірів від S до L;
- вага (в залежності від розміру) – у межах 0,95-1,3 кг.
Більшість вимог є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням
Також йдеться посилання на цвіт та вагу та розміри саме цієї моделі.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.7 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Рукавички водолазні неопренові Aqualung KEVLAR ALEUTIAN 5 мм або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- застібка на липучці;
- спеціальна сумочка для зберігання.
Вимоги є технічним рішенням та комплектацією компанії AquaLung
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.14 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Декомпресиметр Aqualung i200 або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- тип: у вигляді наручного годинника;
- наявність 4 режимів роботи (AIR, NITROX, GAUGE, FREE DIVE);
- червоний світловий індикатор для додаткової безпеки;
- можливість перемикання між 2 сумішами Nitrox до 100% O2 без обмежень;
- простий доступ до даних при останньому зануренні;
- логбук на 24 занурення;
- розширений режим історії занурень (загальна кількість занурень, максимальна глибина, загальна кількість годин під водою, мінімальна температура);
- вага: 76 г.
Вимоги є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням.
Крім того, визначені параметри обмежують надання більш технологічних приладів.
Вимоги є технічним рішенням компанії AquaLung
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.15 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Жилет-компенсатор Aqualung PRO HD або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- матеріал - Cordura 1050 DEN;
- наявність інтегрованої вантажної системи Sure Lock ІІ;
- наскрізний отвір для консолі;
- спеціальна кишеня для октопуса;
- кріплення для ножа;
- 2 балансуючі вантажні кишені на балонному ремені;
5 D-кiлець з нержавiючоi сталi.
Вимоги є або патентом компанії AquaLung або її технічним рішенням.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.16 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Маска Aqualung LOOK або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
- товщина скла: 4 мм;
- матеріал обтюратора та ремінця: якісний м’який силікон LSR, що не викликає алергію, стійкий до дії УФ-променів;
- наявність поворотних 360° бокових пряжок ремінця для більшого комфорту;
- матеріал корпусу: високоміцний полікарбонат;
- вага: 210 г.
Вимоги є технічним рішенням компанії AquaLung.
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Відповідно до п.17 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) планується до закупівлі Буй Mares TECH TORPEDO або еквівалент.
Однак вказані наступні технічними характеристиками, які вимагаються Замовником є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників :
колір: помаранчовий;
Посилання на конкретний колір обмежує конкуренцію.
Замість цього вживається поняття «яскравий колір»
Отже, вищезазначені вимоги не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, оскільки є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та відповідно вимоги мають бути приведені у відповідність.
Ні підставі викладеного, вважаю, що в даному випадку порушуються принципи здійснення закупівель, які визначені ст. 3 Закону, такі як:
максимальна економія та ефективність;
недискримінація учасників;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене, на підставі ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Зобов’язати замовника - Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області внести зміни до умов закупівлі, прививши їх у відповідність до діючого законодавства, а саме:
- внести зміни до п.п. 1,2,3,4,5,6,7,14,15,16,17 Додатку 6 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) виключивши посилання на патент та конструкцію та обмежувальну конкуренцію інформацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Чернигов МЧС.pdf 15.09.2017 19:00
- Рішення від 20.09.2017 № 6526.pdf 20.09.2017 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2017 19:02
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.09.2017 15:09