• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

За кодом ДК:021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи(

Торги відмінено

476 830.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 384.15 UAH
Період оскарження: 08.02.2022 15:56 - 17.02.2022 12:00
Вимога
Є відповідь

Уточнення інформації щодо кошторисної документації

Номер: 22fedd5ffe7b413d89cfc5e0d187fab2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-002781-a.a1
Назва: Уточнення інформації щодо кошторисної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми маємо намір прийняти участь у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2022-02-08-002781-a, з метою уникнення у подальшому можливості порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині принципів, закріплених статтею 5 Закону, а також з метою забезпечення подальшого якісного виконання робіт та послуг, що є предметом закупівлі, звертаємося до Вас із наступним. 1. Щодо положень Дефектного акту, оприлюдненого як додаток до оголошення про закупівлю. Пункти 1 та 3 фактично дублюють один одний, оскільки обидва передбачають виконання одних й тих самих робіт, а саме – улаштування каркасу підвісних стель. У зв’язку із чим, просимо роз’яснити чи це є два різних види робіт, які необхідно виконати, чи це технічна помилка (у другому випадку, просимо виправити зазначену помилку). 2. Щодо положень локального кошторису Пункти 1, 23 та 335 (стовпчик № 2 «Обгрунтування шифрнорми») локального кошторису містять наступний коефіцієнт «к=0,7», а також «к=0,8», які передбачають виконання демонтажних робіт. При цьому кошторисна документація взагалі не містить пунктів щодо виконання будь-яких демонтажних робіт. У зв’язку із чим, просимо або внести демонтажні роботи до кошторисної документації, або виправити зазначену помилку, чи надати роз’яснення з цього приводу. Пунктом 62 передбачені наступні роботи «Установлення сушарки для рук», але при цьому у стовпчику 2 застосовано шифрокод «РН15-33-3», який передбачає встановлення наступного обладнання «смеситель». Просимо надати роз’яснення, який саме вид обладнання необхідно встановлювати? 3. Щодо вимог Оголошення Відповідно до положень пункту 14.9 Оголошення про закупівлю, Ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ДСТУ -Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»; ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». Так, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) станом на теперішній час скасований, в силу набрання чинності Наказом № 281 (затверджені ним документи та зміни), який набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) — 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний. Враховуючи викладене, просимо роз’яснити, чи потрібно керуватися при складанні кошторисної документації саме вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», чи іншим нормативно-правовим актом?
Вирішення: Закупівлю відмінено згідно п.2 ч.19 ст 19 "Закону України про публічні закупівлі",а саме:неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з метою приведення кошторисної документації до відповідності.
Статус вимоги: Задоволено