• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Хімічна продукція різна ( порошок магнітний)

Торги не відбулися

563 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 819.25 UAH
Період оскарження: 08.02.2022 15:53 - 07.03.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо умов тендерної документації

Номер: 2e0dd7ee2ad046fa8092596935358801
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-002759-a.a3
Назва: Щодо умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник!!!!! Ви оголосили закупівлю на порошок магнітний!!!!!! Повідомляємо, що Протокольне рішення №30 від 09.02.2022 і креслення по клину фрикційному, які було опублікувано Вами у відповідь на вимогу стосовно приведення у відповідність умов оплати ніяким чином не стосується даної закупівлі порошку магнітного. Наголошуємо, що згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-02-08-002759-a "Хімічна продукція різна ( порошок магнітний)" Умови оплати: 100 % післяоплата 45 банківських днів. При цьому у файлі "Порошок магнітний.docx" від 9.02.2022 (14.57) Тендерна документація у Додатку 4 міститься інформація стосовно умов оплати,яка не в повній мірі відповідає умовам Оголошення. З чого робимо висновок, що платник ПДВ отримує оплату на 15 банківський день, а Учасник, який не має статусу платника ПДВ на 45 банківський день. Згідно п.5 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі": Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вважаємо умову стосовно різниці у термінах оплати в залежності від статусу платника ПДВ дискримінаційною. За для забезпечення недискримінації та рівної можливості всім охочим прийняти участь у даній закупівлі – вимагаємо привести умови тендерної документації у відповідність.В іншому випадку змушені будемо звертатися до органу оскарження для захисту свої прав.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня ,дякуємо за зауваження.Вимогу виконано
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до кваліфікаційних критеріїв

Номер: 5756aa9bd2054e8ebdcb86f4d6ea0370
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-002759-a.b2
Назва: Внесення змін до кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно Додатку №2 до тендерної документації Вами встановлено наступний кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також в Додатку № 2 є посилання, що вважається аналогічним договором: *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є код ДК 021:2015-14620000-3 – сплави. Однак, згідно п.4.1 розділу І Тендерної документації предметом даної закупівлі є Порошок магнітний згідно коду ДК 021:2015 - 24960000-1 – Хімічна продукція різна (ДК 021:2015 - 24960000-1 – Хімічна продукція різна (Хімічна продукція різна (порошок магнітний)). Просимо Вас врахувати дану невідповідність та внести відповідні зміни до тендерної локументації, а саме посилання Додатку № 2 виправити, та визначити, що Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є код ДК 021:2015-24960000-1 Хімічна продукція різна.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за зауваження .Вимогу виконано.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо умов закупівлі

Номер: 18010adbdfaa43f88a48241ce74106e1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-002759-a.b1
Назва: Щодо умов закупівлі
Вимога:
Шановний замовник! Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-02-08-002759-a Умови оплати: 100 % післяоплата 45 банківських днів. При цьому у додатку 4 ТД Умови оплати : " Для Учасника, який має статус платника ПДВ: ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого Товару на 15 банківський день з дати реєстрації податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних." Вимагаємо привести у відповідність умови тендерної документації шляхом внесення змін
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Шановний Учаснику велике спасибі за зауваження. Вашу Вимогу виконано
Статус вимоги: Задоволено