• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби

Дезинфекційні засоби, за ассортиментом та кількістю згідно ТД та медико-технічним вимогам.

Завершена

36 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 200.00 UAH
Період оскарження: 31.10.2017 12:34 - 03.11.2017 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

До відповіді!

Номер: 80ac521d27ae4b0f858070d052ecebd7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-31-000961-a.a6
Назва: До відповіді!
Вимога:
Уважно розглянувши Вашу відповідь, ми дійшли до висновку, що по суті нашої скарги Ви не відповіли, більш того, зазначили невірну, навмисно брехливу інформацію. В методичних вказівках на засіб "НОР-Експрес" в п.1.5. зазначено, що засіб придатний для дезінфекції рук хірургів, акушерок, операційних медичних сестер, що приймають участь у проведенні операцій, пологів у закладах охорони здоров"я будь-якого профілю. В методичних вказівках на засіб "Саніліт" в п.1.5. зазначено, що засіб придатний для дезінфекції у лікувально-профілактичних установах будь-якого профілю(не залежно від підпорядкування). Таким чином ми ще раз впевнилися, що норми Закону порушені навмисно, а Ви штучно вигадуєте виправдення своїх корупційних вчинків. Ми вимушені діяти - звертатися до перевіряючих Державних органів та передати матеріал до телевізійної програми "Гроші".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, згідно п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Також ми хотіли зауважити, що в минулому наш Заклад використовував дезінфекційні засоби які Ви нам пропонуєте. Тому виходячи з вищенаведеного наш Заклад не буде ризикувати здоров’ям наших пацієнтів (вагітних, роділь, породіль та новонароджених діточок) та персоналу і буде вибрати саме той продукт, який повністю відповідає потребам нашого закладу та медико – технічним вимогам. Отже оцінка Вашої пропозиції проведена у повній відповідності до норм чинного законодавства і на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі. Знову хотіли б зауважити, що Ваші вирази викладені у вимозі є абсолютно необґрунтованими та безпідставними, а відтак висловлювання таких інсинуацій неприпустимо як з точку зору законодавства, так і загально прийнятих етичних норм спілкування та є тиском на тендерний комітет, який заборонений законодавством.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 3ccaa6cdb6a5452aa786a9c734bcb66b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-31-000961-a.a5
Назва: Вимога!
Вимога:
Ми вкрай обурені корупційним рішенням дискваліфікації нашої пропозиції. Складається таке враження, що Замовник робить все, щоб дискредитувати себе та заробити статус корупціонера, акцептувавши пропозицію в 2,5 рази найбільшою сумою ніж наша. Враховуючи ті відповіді на вимоги ще до торгів, які формулювали Учасники, можна зробити висновок, що ще до проведення аукціону, заздалегідь, був вже обраний переможець. Звісно ні про яку економію бюджетних коштів в цій закупівлі не може бути і мова. Замовник, як мантру, повторює протизаконне трактування своїх прав згідно Наказу №35 Зовнішторгвидав України, що він має право закупити все що захоче, незважаючи на суму пропозиції. Тобто Замовник веде себе як Цар і БОГ, плює на те, що в країні йде війна та треба економити бюджетні кошти. Його цікавить лише особистий зиск з цієї закупівлі! А тепер по суті. Стає зрозуміло, що Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних,єквівалентних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними!!!На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні не обов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Не існує двох однакових засобів за складом, але є безліч засобів які мають спільні, а деколи й зовсім різні основні діючі речовини, але при цьому мають інші однакові основні та загально прийняті показники: призначення, спектр антимікробної дії, фізико-хімічні властивості, токсичність та безпечність, які підтверджуються в офіційних документах (Свідоцтво про реєстрацію, Висновок санітарно-єпідеміологічної експертизи, Паспорт якості, Методичні вказівки) .По-перше, прописані обмеження по складу діючих речовин в засобах в технічному завданні зроблено таким чином, що НЕМОЖЛИВО підібрати еквіваленти інших виробників крім певних торгових марок! Їх не існує в Україні! Наприклад, безглуздо прописані обмеження щодо масової долі активно-діючих речовин в засобах, виписані властивості засобів, які властиві лише певним торговим маркам! Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти. Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6.запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, вимоги, які прописані під конкретні торгові марки засобів, лише говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем, які буде постачати ці засоби Замовнику. Ще раз зауважую, медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його специфічними та технічними особливостями. Ваші медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас "заздалегідь обраний Вами переможець", містять перелік особливих характеристик. Може він вам сам і підказав, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця. Отже, виходячи з наведеного вище, вимоги МТВ встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Виходячи з наведеного вище, ВИМАГАЄМО повернути до розгляду економічно найвигіднішу пропозицію та провести неупередженну оцінку. В іншому випадку, ми звернемося до Державних перевіряючих органів та надамо матеріал для телевізійної програми "ГРОШІ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо Вам про наступне: 1. Розглядаючи пропозицію по предмету закупівлі «Дезінфекційні засоби» ми акцентуємо свою увагу не тільки на найменшу цінову пропозицію, але і найкращу для вагітних, роділь, породіль та їх новонароджених малюків. 2. При виборі асортименту для закупівлі дезінфекційних засобів ми керуємся певним переліком характеристик, плануємих до застосування засобів, дотримання яких забезпечить безперебійну роботу медичного закладу та його персоналу з дотриманням усіх вимог щодо санітарно – епідеміологічної безпеки закладу. Перелік зазначених медико – технічних вимог продиктований багаторічним досвідом застосування дезінфекційних засобів персоналом, з урахуванням профілів медичного закладу (відділенням новонароджених, відділення реанімації для новонароджених дітей та відділення постінтенсивного спостереження за новонародженими дітьми), прагнення мінімізації алергічних реакцій медичного персоналу та маленьких пацієнтів закладу при застосування засобів. 3. При розробці тендерної документації ми керувалися положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (Надалі Закон) п.п 3, п.2 ст 22 Закону містить наступну інформацію стосовно тендерної документації: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;» Тобто ми не тільки маємо право, а повинні оформити «технічну специфікацію» таким чином, щоб вона «містила детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики». До речі, ми чітко зазначили, що склад діючих речовин безпосередньо впливає на функціональні характеристики. Просимо звернути Вашу увагу, що згідно Закону ми вказали саме ті функціональні характеристики, які влаштовують нас для забезпечення зручної, швидкої, безпечної та безперебійної роботи нашого Закладу. Наш заклад мав досвід роботи запропонованими Вами дезінфекційними засобами, такими як, «ВЕРНЕДОР-ПЛЮС», «НОР-Експрес», «САНІЛІТ». Також повідомляємо Вам, що в методичних вказівках щодо застосування засобу дезінфекційного «НОР-Експрес» ( затверджених головний державним лікарем України № 363-2014 від 02.04.2014) та в методичних вказівках щодо застосування засобу дезінфекційного «САНІЛІТ» (погоджені з т.в.о. головним Державним санітарним лікарем України №432-2014 від 21.10.2014) п. 1.5. Призначення засобу не прописано що дані дезінфекційні засоби можуть використовуватись у неонатологічних відділеннях.. 4. Враховуючи той факт, що дезінфекційні засоби припускають багаторазове та тривале застосування їх медичним персоналом, необхідність використання їх в присутності новонароджених дітей, ми не можемо допустити ризику виникнення негативних наслідків їх застосування у персоналу, а особливо у новонароджених дітей. 5. Щодо Ваших звинувачень («Замовник веде себе як Цар і БОГ, плює на те, що в країні йде війна та треба економити бюджетні кошти. Його цікавить лише особистий зиск з цієї закупівлі! Ваші медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації дезінфікуючих засобів, які майстерно підготував для вас "заздалегідь обраний Вами переможець", містять перелік особливих характеристик. Може він вам сам і підказав, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця.») ми розглядаємо як порушення Конституції України та поширення завідомо недостовірних відомостей, що ганьблять честь і гідність не тільки нашого Закладу так і образою для обраного Учасника - Переможця, а також ставлять під сумнів прозорість закупівель через систему ProZorro. Шановний Учаснику! Хотілось би коректного і шанобливого ставлення до Замовника, а не пропозиції «вимагаємо повернути». Дуже прикро, що з-за поразки ви робите такі висновки, дозволяючи собі обвинувачувати нас. Отже, з урахуванням попередньої дискваліфікації, ми ще раз підтверджуємо свою позицію, що Ваша пропозиція не відповідає медико – технічним вимогам наданим в оголошенні.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

надмірні вимоги.

Номер: 409428ac9b574490b1f299b0986ebf8f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-31-000961-a.b1
Назва: надмірні вимоги.
Вимога:
Відповідно до п.6.4 наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто у допорогових закупівлях розгляд еквівалентів не несе обов`язковий характер. Зазначення Замовником, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників – є правом, а не обов’язком Замовника. Відповідно до вищесказаного:У разі пред’явлення аналогу просимо надати зразки запропонованого товару для проведення досліджень на відповідність наданим документам, щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях, за рахунок Постачальника. Шфновний замовнику, а чи не забагато надмірних вимог в одній закупівлі? Про еквіваленти ви дуже багато написали застережливих вимог, і таблицю заповнити і зразки будете відсилати до акредитованих лабораторій, а коли ж ви отримаєте відповідь? Чим в цей час будете працювати? Ви знову надієтесь ,що відхилите всіх і обирете " свого " постачальника , як в попередній закупівлі ? Ні , тепер вашу закупівлю, вірніше її Технічні вимоги будуть перевіряти компетентні органи. Тож видаліть дискримінаційні вимоги, склад та інші вимоги (17 пунктів - це вся Методичка), бо цей корупційний зговір на цей раз не пройде.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі ProZorro інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Відносно закупівлі №UA-2017-10-31-000961-а за ДК 021:2015: «24455000-8- Дезинфекційні засоби», то медико-технічні вимоги цієї закупівлі складено з урахуванням потреб КЗ «Нікопольський пологовий будинок» Дніпропетровської обласної ради» і в цих потребах не має дискримінації, так як засоби, які необхідні нашому закладу виробляє не один постачальник, тобто наш заклад підтримує статтю 5 Закону “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015, яка визначає основні принципи здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція; 2. відкритість; 3. максимальна економія; 4. недискримінація кожного з Учасників; 5. неупередженість. Також відповідно ч.7 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Враховуючи вищевикладене КЗ «Нікопольський пологовий будинок» Дніпропетровської обласної ради» жодним чином не порушує принципу недискримінації учасників Закупівлі№ UA-2017-10-31-000961-а, та чинного законодавства України. Таким чином, зазначені нами кваліфікаційні та медико - технічні вимоги не обмежують кількість виробників та постачальників. В той же час хотіли б зауважити, що Ваші вирази та висновки про те « що, відхилите всіх і обирете «свого постачальника»» є абсолютно необґрунтованими та безпідставними, та ми це розглядаємо як порушення Конституції України та поширення завідомо недостовірних відомостей, що ганьблять честь і гідність нашого Закладу та є тиском на тендерний комітет, який заборонений законодавством. І на останок: якщо Ви будете продовжувати фальсифікувати факти з метою тиску на тендерний комітет та умисно затягувати закупівлю безглуздими скаргами, чим заважаєте безперебійній роботі відділень пологового будинку, ми будемо вимушені скаржитись Голові Дніпропетровської ОДА, Департамент охорони здоров’я, Керівнику охорони здоров’я Нікопольської міської ради, Центр захисту прав споживачів, Начальнику відділу контролю Нікопольської МР та ГО «Громадський контроль».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо написаного Замовником

Номер: 1b2bcbd564ea4f3e86d05fe841be062b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-31-000961-a.c4
Назва: Щодо написаного Замовником
Вимога:
Шановний Замовнику! Враховуючи наведені протизаконні аргументи в вашій відповіді на наші вимоги ми ще раз впевнилися,що головною метою замовника є не максимальна економія бюджетних коштів, а отримання хабаря з бюджетного фінансування. Для цього в документації виписані дискримінаційні вимоги. Ми привертаємо увагу всіх контролюючих органів ще до торгів, для того, щоб унеможливити факт протягування у переможці свого учасника з найдорожчою пропозицією, який планує після оплати принести вам хабар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі ProZorro інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Відносно закупівлі №UA-2017-10-31-000961-а за ДК 021:2015: «24455000-8- Дезинфекційні засоби», то медико-технічні вимоги цієї закупівлі складено з урахуванням потреб КЗ «Нікопольський пологовий будинок» Дніпропетровської обласної ради» і в цих потребах не має дискримінації, так як засоби, які необхідні нашому закладу виробляє не один постачальник, тобто наш заклад підтримує статтю 5 Закону “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015, яка визначає основні принципи здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція; 2. відкритість; 3. максимальна економія; 4. недискримінація кожного з Учасників; 5. неупередженість. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» п.п 3, п.2 ст 22 Закону стосовно вимог до розроблення тендерної документації, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Враховуючи вищевикладене КЗ «Нікопольський пологовий будинок» Дніпропетровської обласної ради» жодним чином не порушує принципу недискримінації учасників Закупівлі№ UA-2017-10-31-000961-а, та чинного законодавства України. Таким чином, зазначені нами кваліфікаційні та медико - технічні вимоги не обмежують кількість виробників та постачальників. Хотілось би звернути увагу на тон Вашої вимоги який є не коректний і не поважний до Замовника, і може розцінюватися як тиск на Замовника! Також адміністрацією Нікопольського пологового будинку, за зверненням тендерного комітету, були направлені листи до Департаменту охорони здоров’я, Керівнику охорони здоров’я Нікопольської міської ради, Начальнику відділу контролю Нікопольської МР, ГО «Громадський контроль» та підготовлюється документація для подання заяви до правоохоронних органів у захисті від необґрунтованих звинувачень у корупційних схемах під час закупівель та у питанні захисту честі та гідності нашого закладу що передбачено Конституцією України.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

До попередьої вимоги!

Номер: e1f847ff0e104a0096b044e4b1570c7a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-31-000961-a.a3
Назва: До попередьої вимоги!
Вимога:
Шановний! Вам відомо, що вимога щодо надання зразків товару є протизаконною?! Нагадуємо, що одним з принципів публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі”). Висування вимоги про надання зразків надає замовнику необмежені права вибору переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від запропонованої ціни пропозиції, в той час, як виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції. ч.7 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників надання зразків предмета закупівлі. Зазначена Вами мета надання зразка продукції суперечить чинному законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає повноважень замовника на проведення оцінки відповідності продукції та експертизи її якості. Відповідно до чинного законодавства оцінка відповідності продукції та експертиза якості продукції віднесені до компетенції акредитованих органів з оцінки відповідності (Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, ч.13 ст.23, ч.3 ст.27 Закону України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції”, Закон України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”). Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності, тому не має право проводити оцінку відповідності продукції та експертизу якості продукції. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вже розглядала справу, в якій також йшлося про вимогу замовника щодо надання зразків предмета закупівлі. З Рішенням Колегії від 08.12.2016 №1956-р/пк-пз по цій справі можна ознайомитися на за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-07-000641-a. У вищезазначеному рішенні Колегії зазначено: “Документація не містить порядку визначення відповідності зразків продукції вимогам Документації, що є непрозорим по відношенню до учасників Процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій. Крім того, відповідно до частини статті 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, відповідно зразок не може вважатися її невід'ємною частиною. Встановлення вищезазначеної вимоги порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме — відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.” Вимагаємо також прибрати протизаконну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Наш заклад ні в якому разі не бере на себе повноважень на проведення оцінки відповідності продукції та експертизи її якості, в прописаних нами медико – технічних вимогах, у разі необхідності оцінка та експертиза продукції буде проводитись в акредитованих органах з оцінки відповідності, таким чином для проведення оцінки та експертизи необхідні зразки товару. Щодо Вашого посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-07-000641-a стосується закупівлі папіру та не яким чином не стосується до закупівлі дезінфікуючих засобів. Головна ваша мета, мета постачальника, за Законом надати документи та товар який потрібен замовнику, котрий потребує в даному товарі, а не сперечатися та намагатися писати образи в наш бік та пропихати товар, який не замовляв замовник .
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: f43c908063024eaea83f66eff755f81e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-31-000961-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Знову намагаєтеся прописати вимоги під свого постачальника та отримати хабар? Знову будете розповідати про алергійні реакції від еквівалентів? Ви ще за попередні витівки отримаєте покарання від АМКУ, яке готується. В цій документації виписані такі вимоги, яким відповідає лише одна торгова марка засобів одного виробника. Виписані обмеження по складу, виписані унікальні для одного засобу режими використання з зазначеними експозиціями, виписана кількість виходу літрів робочого розчину з концетрату ,яку можна отримати тільки з одної торгової марки засобу певного виробника, зазначені терміни придатності робочих розчинів (28 діб - жодна медична установа в Україні не зберігає стільки робочий розчин!), виписан режим дезінфекції води( Ви знущаєтесь, або не читаєте, що вам пропонує прописати ваш постачальник? Яка дезінфекція води в пологовому будинку?), виписаний режим гігієнічної!!! дезінфекції рук персоналу з експозицією 15 сек!!! А 16 сек, або 30 сек вже не підійдуть? Це ж не хірургічна обробка, де в ургентних випадках треба швидко провести експозицію! Все це ви зробили для того, щоб унеможливити участь в торгах іншим учасникам, крім свого. Так свербить "розпилити" бюджетні кошти! Вимагаємо негайно прибрати дискримінаційні вимоги! Якщо цього зроблено не буде, ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Антикорупційного Бюро України, Державної аудитрської служби України, представників Громадського контролю з метою сприяння притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб-корпціонерів Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» п.п 3, п.2 ст 22 Закону стосовно вимог до розроблення тендерної документації, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. При виборі асортименту закупівлі дезінфікуючих засобів, Замовником враховуються наступні під час використання робочого розчину; сумісність з іншими речовинами; токсичність та безпечність засобу; застережні заходи при роботі із засобом; пакування; строки та умови зберігання засобу. Затвердження асортименту дезінфікуючих засобів для закупівлі проводиться тільки після тестування засобу та розробки алгоритму використання у відділеннях. Також відповідно ч.7 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства. В той же час хотіли б зауважити, що Ваші вирази викладені у вимозі є абсолютно необґрунтованими та безпідставними, а відтак висловлювання таких інсинуацій неприпустимо як з точку зору законодавства, так і загально прийнятих етичних норм спілкування та є тиском на тендерний комітет, який заборонений законодавством.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні