Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 31 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: "Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель."
Завершена
1 480 000.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 400.00 UAH
Період оскарження:08.02.2022 14:49 - 14.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення порушень
Номер:71c236a15ce14f3fa12f8e7c7540a1d3
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-02-08-011064-b.b5
Назва:Усунення порушень
Вимога:
Вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Шановний Замовнику!
Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі за текстом - «Закон») заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Заборона на встановлення дискримінаційних вимог та умов випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону встановлює наступні правила та обов‘язки замовника, покликані забезпечити недискримінацію учасників: ч.1 п.4: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», ч. 2: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах», ч. 4: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Але, ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, вважаємо, що в тендерній документації «прописані» індивідуалізовані вимоги до предмета закупівлі, а саме: постачання товару з технічними характеристиками, яким відповідає лише один виробник, що перешкоджатиме брати участь у закупівлях постачальникам, які зможуть поставити аналогічний за своїми якостями та функціональним призначенням товар іншого виробника.
За таких умов тендерної документації Замовник штучно значно звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінацією щодо інших суб'єктів господарювання.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 24 п.1 Закону, звертаємося до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення зміни до тендерної документації, а саме:
внести зміни до документації в розрізі посилання на конкретні торгові марки, залишивши медико-технічні вимоги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.02.2022 16:08
Вирішення:Шановний Учаснику, дякуємо за виявлену зацікавленість щодо нашої закупівлі.
Після уважного вивчення вашої вимоги повідомляємо про таке:
Технічна специфікація до даної закупівлі розроблена з урахуванням вимог та потреб замовника. Оскільки дана закупівля здійснюється відповідно до положень ст 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі» замовник може вказати який саме товар потрібен. Предметом даної закупівлі є засоби індивідуального захисту від коронавірусної хвороби (COVID-19), а відтак повинен бути впевнений в якості та безпечності даного виду товару. Замовник жодним чином не обмежує та не дискримінує коло потенційних учасників.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:7be1c8d3223c43fc94751ce8841ad1d7
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-02-08-011064-b.b4
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Справа в тому, що кожний суб'єкт господарської діяльності здійснює свою діяльність на власний розсуд, з метою отримання прибутку та діє в межах Конституції України та чинного законодавства України. Тобто видати гарантійний лист чи авторизаційний лист це його право а не зобов'язання. Вимагаючи такий документ та вказуючи певну торгову марку ви порушуєте конкурентність та обмежуєте доступ до участі у тендерах іншим учасникам з аналогічним чи кращим по якості товаром.
Враховуючи що вироби даної торгової марки не виробляється в Україні, вивчаючи аналогічні закупівлі де надаються документи про виробництво даних товарів за кордоном вимагаємо скасувати дані дискримінаційні вимоги оскільки ваші дії спрямовані на обмеження кола учасників закупівлі. Всі і тау ясно що це "договірний" тендер.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.02.2022 16:01
Вирішення:Шановний Учаснику, дякуємо за виявлену зацікавленість щодо нашої закупівлі.
Після уважного вивчення вашої вимоги повідомляємо про таке:
Відповідно до ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник вважає за потрібне включення даної вимоги задля підтвердження спроможності учасника поставити товар у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
скасування закупівлі
Номер:b3a87b4da3de4d0e9eaba6a0c51a0da5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-02-08-011064-b.b3
Назва:скасування закупівлі
Вимога:
Оскільки вже в процесі підготовки даного тендеру в документації прописані дискримінаційні вимоги та обмежується конкуренція вимагаємо скасувати дану закупівлю, в зв'язку з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.02.2022 15:58
Вирішення:Шановний Учаснику, дякуємо за виявлену зацікавленість щодо нашої закупівлі.
Після уважного вивчення вашої вимоги повідомляємо про таке:
У замовника відсутні підстави для скасування закупівлі.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
CEROS
Номер:b34fbbf419a44efeb90580da683833f2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-02-08-011064-b.a2
Назва:CEROS
Вимога:
Просимо забрати дискримінаційну вимогу про торгову марку CEROS. Аналізуючи закупівлі які відбуваються у Львівській області ми бачимо, що замовники саме з цієї області чогось "ми здогадуємося" чому прописують дану торгову марку. На останній спрощеній закупівлі Рукавички оглядові нестерильні нітрилові, неприпудрені, - р , CEROSтм FINGERS НК , який проводив один з медичних закладів дані рукавички були продані за ціною 7,40 грн за пару, при тому, що середня ціна таких рукавиць на ринку України та в закупівлях де тендери не "пропрацьовані" становить 3,00 грн. Коли ви посилаєтеся на статтю 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», то радимо прочитати даний Закон вцілому, де зокрема зазначено також про недопустимість обмеження конкуренції та дискримінаційних вимог, бо здається, що "гроші в конвертах" вас засліплюють. Вимагаємо скасувати дану дискримінаційну вимогу та прописати в умовах закупівлі про можливість використання аналогів. P. S. За таку ціну ми можемо запропонувати рукавиці хірургічні стерильні, які в рази кращі по якості.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.02.2022 12:21
Вирішення:Шановний Учаснику, дякуємо за виявлену зацікавленість щодо нашої закупівлі.
Після уважного вивчення вашого питання повідомляємо про таке:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Відповідно до пункту 4 Статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це є право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі, його марку, фірму-виробника тощо.
Аналогічні роз’яснення надаються Міністерством економіки України в листі від 05 травня 2020р. № 3304-04/28729-06. «Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника».
Отже нами як Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з наведеного вважаємо що ваша вимога є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Вказані дискримінаційні умови в Тендерній документації
Номер:cfecfdac83824ce9bc598b13e285ed34
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-02-08-011064-b.b1
Назва:Вказані дискримінаційні умови в Тендерній документації
Вимога:
Ознайомившись с тендерною документацією(надалі - ТД), було виявлено, що Замовник вказав обов'язкові умови для Учасників - поставити товар за вказаними торгівельними марками та не передбачено в ТД "аналог продукції" або альтернативну продукцію, що за технічними характеристиками відповідала предмету закупівлі, а навпаки вказано, що у разі подачі аналогічної продукції Замовник не буде розглядати тендерну пропозицію. На нашу думку, вищезазначені умови - є грубим порушенням законодавства України, а саме: Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі - Закон), а саме порушено принцип - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, який передбачено в п.4ч.1.ст.5 Закону.
Згідно з ч.4. ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з ч.4. ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Оскільки ми є виробниками подібної продукції, а саме респіраторів FFP3 класу захисту.У разі подачі нами тендерної пропозиції нашого товару, то Замовник не буду приймати нашу пропозицію, хоча за технічними характеристиками предмет закупівлі повністю відповідає нашій продукції. Такі умови є дискримінаційними для інших учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.02.2022 11:03
Вирішення:Шановний Учаснику, дякуємо за виявлену зацікавленість щодо нашої закупівлі.
Після уважного вивчення вашого питання повідомляємо про таке:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Відповідно до пункту 4 Статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це є право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі, його марку, фірму-виробника тощо.
Аналогічні роз’яснення надаються Міністерством економіки України в листі від 05 травня 2020р. № 3304-04/28729-06. «Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника».
Отже нами як Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з наведеного вважаємо що ваша вимога є безпідставною та не підлягає задоволенню.