• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (постільна білизна, ковдри, рушники) .

ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (постільна білизна, ковдри, рушники) згідно документації.

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2017 11:20 - 13.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro

Номер: 9410df34648d41729003865fa97eb1e1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-01-000891-a.a1
Назва: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2017-11-01-000891-a на код 39510000-0 Вироби домашнього текстилю. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. (зазначити за необхідністю) 1. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога про наявність у власності учасника транспортних засобів (будь-якого іншого обладнання чи приміщення). Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, у яких наявне дане майно на праві договору оренди (додається) або ж тих, хто планує залучити сторонню організацію, яка здійснює перевезення вантажів. 2. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності досвіду роботи з бюджетними установами/Замовниками. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з державним замовленням, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: тут необхідно написати перелік додатків, які подаються разом зі зверненням, якщо такі є. З повагою,
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит», п.п. 4.6 п.4 до подання оголошення про проведення процедури закупівлі Замовники повинні надавати Головному управлінню внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) обґрунтування доцільності закупівлі, документацію конкурсних торгів на вивчення та, у разі необхідності, відповідного реагування. Термін вивчення та реагування щодо документації конкурсних торгів не повинен перевищувати 10 робочих днів з моменту її отримання. Замовником було подано документацію конкурсних торгів до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), жодних зауважень не було. Відповідно, Тендерним комітетом було прийнято рішення оприлюднити інформацію про проведення процедури закупівлі на сайті уповноваженого органу https://bid.e-tender.biz Відповідно до ч.1, ч.2 та ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). В Тендерній документації Замовника, в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», не вказано що обладнання та транспорт повинні бути тільки власністю Учасника, там чітко зазначено, що у разі, якщо у учасника немає власних обладнання, матеріально-технічної бази, водіїв, експедиторів, тощо, він може надати необхідні документи від виробників продукції або інших постачальників, які будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору за результатами проведеної процедури закупівлі, та документально підтвердити свої із ними договірні відносини. Також, вказано що, Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше одного) із зазначенням предмета закупівлі, номера договору, назви та адреси замовників, П.І.Б. та номерів телефонів контактних осіб цих замовників. Жодного слова про бюджетні установи немає, відповідно і немає обмежень стосовно контрагента за договором. Враховуючи вищевикладене, відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації Учасників, не обмежує Учасників у можливості брати участь в торгах.
Статус вимоги: Відхилено