• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2022 09:47 - 20.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація Учасників - вимога щодо наявності медичного працівника у штаті підприємства

Номер: 936f4fb9ce4b4d4c8e0a48908e9bf36f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-001855-b.b5
Назва: Дискримінація Учасників - вимога щодо наявності медичного працівника у штаті підприємства
Вимога:
Замовник вимагає: "...- Наявність у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів. - Свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів." Замовник не має повноважень щодо рішень, процесів, діяльності інших суб"єктів будь-якої діяльності, окрім власної. Зважаючи на це, просимо УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ пояснити, у зв"язку з яким нормативно-правовим документом, законом компанія з утилізації зобов"язана, на думку Замовника, мати в штаті як медичного працівника, який проводять щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів, так і наявність у такого працівника, вказаного Замовником, свідоцтва про підвищення професійної компетенції медичних працівників. Якщо УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА не вкаже чітко закон чи нормативно-правовий документ, відповідно до якого компанія з утилізації ЗОБОВ"ЯЗАНА мати у штаті такого працівника, а він, відповідно заявлений сертифікат, ми - Учасник, будемо вважати дану вимогу дискримінаційною, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" і маємо право та вимагаємо відмінити ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику торгів. Маємо зауважити, що наявність медичного працівника у штаті передбачена, не як вказує Учасник - на думку Замовника, а чинним Законодавством. Згідно із Державними санітарно-протиепідемічними Правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, співробітники, які контактують з відходами мають проходить медичні огляди відповідно до вимог законодавства України. Тож, наявність в штаті медичного працівника обов’язкова. Щозмінні передрейсові та післярейсові огляди водіїв є важливими з точки зору допуску водіїв на лінію, оцінки загальних показників здоров’я та обстеження на предмет перебування у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. Проведення такого обстеження вимагає від медичного працівника особливої уваги, а також оволодіння спеціальними методами та засобами діагностики. Відповідно до законодавства (п.1.8. Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», визначеного спільним наказом МОЗ та МВС України від 31.01.2013 № 65/80, ч. 1 пп.1 п.13 Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом» від 02.12.2015 №1001) медичні працівники, що проводять щозмінні медичні огляди водіїв, повинні мати кваліфікацію лікаря лікувального профілю та/або молодшого медичного працівника з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа». Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу Вимогу некоректною, необгрунтованою, та такою, що задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2022 16:58
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірна вимога щодо ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) або потребуємо роз"яснення

Номер: dc722de59e9d491f9cf62b9416fa7cc0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-001855-b.b4
Назва: Неправомірна вимога щодо ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) або потребуємо роз"яснення
Вимога:
Замовник подав вимогу: "...2.13. Надати копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT)." Учасник має право на роз"яснення - в якій частині системи управління якістю Замовник вбачає істотну взаємодію та вплив наявності сертифікату ISO 9001-2015 до утилізації особливо небезпечних медичних відходів категорії "В"??? Ми, як Учасник, вбачаємо дискримінацію можливих учасників за наявності такого сертифікату. Просимо пояснити. Дякуємо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику торгів. Стандарт ISO 9001 містить не конкретні, а дуже узагальнені вимоги, які по суті, є принципами, на основі яких може працювати і маленьке підприємство, і велика корпорація. Це є однією з найбільших переваг стандарту. Як свідчить міжнародний досвід, впровадження на підприємстві чи в організації системи управління якістю, розробленої на основі стандарту ISO 9001, сприяє спрощенню системи надання послуг та підвищенню їх якості, встановленню налагодженого зворотного зв’язку зі споживачами, покращенню робочого клімату, забезпеченню стабільної роботи в умовах плинності персоналу, прийняттю раціональних та ефективних рішень на основі фактів. У результаті діяльність підприємства (організації) стає більш зрозумілою та прозорою, в ній встановлюється чіткий розподіл відповідальності, підвищується рівень внутрішньої організованості та зменшується кількість помилок. Задля впевненості Замовника, у майбутньому надавачі послуг, а саме потенційних Учасниках, якості надання ними послуг, Замовник встановив наступну кваліфікаційну вимогу у ТД. Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу Вимогу некоректною, необгрунтованою, та такою, що задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2022 16:47
Вимога
Залишено без розгляду

Учаснику не зрозуміло, що вимагає замовник в п. 2.15 та 2.16. Маємо право на роз"яснення

Номер: 459c8274ea4540b98c055847728da567
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-001855-b.b3
Назва: Учаснику не зрозуміло, що вимагає замовник в п. 2.15 та 2.16. Маємо право на роз"яснення
Вимога:
Замовник подав вимоги: "...2.15. Надати копію свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг). 2.16. Надати копію свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів." Якщо Замовник мав на увазі під вимогою п. 2.16 свідоцтво ДОПНВ - не зрозуміло, для чого існує вимога п. 2.15. Якщо Замовник мав на увазі в п. 2.16 інше свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів - логічно вказати причину наявності в компанії з утилізації саме такого свідоцтва та назву такого іншого свідоцтва. В іншому випадку вимоги п. 2.15 та 2.16 суперечать одна одній!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику торгів. Свідоцтво ДОПНВ вимагається відповідно до Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів та Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ). Щодо пункту 2.16 – то це є зовсім інше свідоцтво, а саме копію свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів. Нпа для останнього свідоцтва: Закон України " Про перевезення небезпечних вантажів " Закони України " Про приєднання України до Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) " Постанова КМУ № 1285 " Про затвердження Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів " Постанова КМУ № 795 " Про затвердження переліку платних послуг, які надаються підрозділами Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції та Державної міграційної служби, і розміру плати за їх надання " Постанова КМУ № 1098 " Деякі питання надання підрозділами Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції та Державної міграційної служби платних послуг " Накази МВС України № 130 " Про убезпечення перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом " Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу Вимогу некоректною, необгрунтованою, та такою, що задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2022 16:35
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірна вимога до Учасника щодо зберігання пального

Номер: 3c9e4d6a3d574308a3add02d1b5289ba
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-001855-b.b2
Назва: Неправомірна вимога до Учасника щодо зберігання пального
Вимога:
Замовник вимагає: "...2.12. Надати ліцензія на право зберігання пального або реєстраційний номер діючої ліцензії на право зберігання пального..." Дана вимога не може бути правомірною, оскільки поводження з пальним - це не діяльність та не складова процесу з утилізації будь-яких відходів медичного призначення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику торгів. Відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) за наявності ліцензії. Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років. Оскільки утилізація небезпечних відходів не відноситься до установ та організацій, які використовують пальне для на нафто та газодобувних майданчиків, бурових платформ, то така вимога є повністю аргументованою. А саме задля впевненості замовника дотримання чинних норм Учасником. Враховуючи об’єми необхідної утилізації та процес утилізації відходів даного типу, Замовник розуміє, що дана Вимога є обов’язковою задля дотримання норм чинного Законодавства України. . Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу Вимогу некоректною, необгрунтованою, та такою, що задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2022 16:20
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірні вимоги щодо страхування

Номер: 15faa4d5aa6c4d85a198a077e151d32f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-001855-b.b1
Назва: Неправомірні вимоги щодо страхування
Вимога:
В додатку №3 (Технічне завдання) Замовник вказав на наступні вимоги до майбутнього Учасника: "...2.7. Надати договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки. 2.8. Надати договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті. 2.9. Надати генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків. 2.10. Надати договори добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції..." Не просимо, а вимагаємо від Замовника анулювати відповідні вимоги до майбутніх Учасників, оскільки: 1. Дані вимоги суперечать як принципам добровільності та самовизначення, так і в цілому, загальним основам страховому законодавству. 2. Дані вимоги суперечать: принципу медичної таємниці Основ законодавства України про охорону здоров’я (ст. 39. «Обов’язок надання медичної інформації» та ЗУ "Про персональні дані" (п. 2.10 вимог). 3. Словосполучення "обов"язкового страхування" водіїв чи суб"єктів будь-якої діяльності створює прецидент примусу, що заборонено законом (ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством). 3.1. Зокрема, згідно абз. ґ) пункту 2.1 Правил дорожнього руху водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі чинний страховий поліс (страховий сертифікат «Зелена картка») про укладення договору обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або чинний внутрішній електронний договір зазначеного виду обов`язкового страхування у візуальній формі страхового поліса (на електронному або паперовому носії), відомості про який підтверджуються інформацією, що міститься в єдиній централізованій базі даних, оператором якої є Моторне (транспортне) страхове бюро України. Але виключно у випадках, передбачених законодавством. Відповідно до ч.2 ст. 21 Закону «Про обов'язкове страхування» контроль за наявністю полісу страхування здійснюється поліцією при складанні протоколів щодо порушень правил дорожнього руху та оформленні матеріалів ДТП. Отже, вимагати для перевірки поліс страхування уповноважений представник поліції, і НЕ УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА У СПРАВАХ ЗАКУПІВЕЛЬ, має право лише, якщо він довів, що водій порушив правила дорожнього руху. Тобто, таким чином, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА У СПРАВАХ ЗАКУПІВЕЛЬ створює прецидент, де саме УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА У СПРАВАХ ЗАКУПІВЕЛЬ перевіряє, НЕ ОБОВ"ЯЗКОВИЙ, поліс страхування водія, на що, згідно чинного законодавства, права не має! 3.2. Щодо п. 2.7. вимог "...Надати договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки." Може бути заподіяна чи не може - вирішувати УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА У СПРАВАХ ЗАКУПІВЕЛЬ як не має права, так і не знає, що може чи не може статися. А, отже, без вказівки на конкретний нормативно-правовий акт чи закон відповідна особа не має права вимагати "договір ОБОВ"ЯЗКОВОГО страхування", оскільки ще й створює прецидент перевиконання власних посадових повноважень. 4. Перед тим, як вимагати "...2.9. Надати генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків" рекомендуємо ознайомитись з принципами та нормами страхування, та, зокрема, страхового законодавства. Нещасний випадок - випадок нічим не передбачений. А отже, страхування від нещасного випадку може бути виключно добровільним і не обов"язковим. Враховуюче попереднє - УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА У СПРАВАХ ЗАКУПІВЕЛЬ не може вимагати від майбутнього учасника будь-який договір страхування!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику торгів. Хочемо довести до вашого відома, що обов'язкове страхування – є таке страхування, яке обов’язково передбачено чинним Законодавством. Ми дотримуємось тільки чинного Законодавства при складанні ТД. Тож, прецидент примусу не може бути застосований до Замовника, адже це є таким, що Учасник ставить під сумнів чинне Законодавство України. Серед обов’язкових видів особистого страхування значиться особисте страхування від нещасних випадків на транспорті (див. п. 6 ст. 7 Закону про страхування). А отже, виступати в ролі страхувальників тут повинні суб’єкти господарювання, які мають стосунок до транспорту. Порядок та умови здійснення обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті регулює Положення № 959. Відповідно до цього документа обов’язковому особистому страхуванню на транспорті підлягають працівники транспортних підприємств незалежно від форм власності і видів діяльності, безпосередньо зайняті на транспортних перевезеннях. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про транспорт» . З цієї статті випливає, що до підприємств транспорту належать підприємства, що займаються перевезенням пасажирів, вантажів, багажу, пошти, наданням інших транспортних послуг, у яких такі види діяльності прямо передбачені статутом. Страхувальниками водіїв є юридичні особи або дієздатні громадяни — суб’єкти підприємницької діяльності, які володіють транспортними засобами або експлуатують їх та уклали зі страховиком договори страхування. Тож, вимога щодо надання Договору обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті є цілком аргументованою та законною. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Законом, передбачена необхідність застосування принаймні одного з кваліфікаційних критеріїв. Тобто, замовник має право застосовувати будь-який (будь-які) з наведених кваліфікаційних критеріїв в залежності насамперед від предмета закупівлі, умов його поставки, тощо. Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації повинен бути встановлений спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством. Саме такими є Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків та Договори добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції. Предметом Генерального договору добровільного страхування від нещасних випадків є майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать Закону, пов’язані з життям, здоров’ям та працездатністю Застрахованої особи. Щодо нещасного випадку за Генеральним договором, то це є раптові непередбачувані події, включаючи протиправні дії третіх осіб, що спричинили смерть або розлад здоров’я Застрахованої особи, викликаний ушкодженням тканин організму з порушенням їх цілісності і функцій, деформацією і порушенням опорно-рухового апарату, заподіяними зовнішнім впливом. Тож, окрім підтвердження таким чином одного з кваліфікаційних критеріїв Учасником, це є гарантією, що у разі нагальної потреби, виконавець у найближчий термін та безперебійно виконає послуги, передбачені предметом зазначеної закупівлі. Розлад здоров’я за Договором добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції – погіршення фізичного здоров’я, що виникло у Застрахованої особи внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції або її ускладнень, що потребує медичної допомоги в умовах невідкладного Стаціонару та/або Амбулаторно-поліклінічного обслуговування. Замовник вказаної вище закупівлі має бути впевнений у спроможності Виконавця надати всі послуги за даною закупівлею безперебійно. Договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки вимагається відповідно до Постанови від 16 листопада 2002 р. N 1788 «Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об'єкти та об'єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру». Тож, усі Вимоги до Учасників є аргументованими та такими, що відповідають чинному Законодавству. Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу Вимогу некоректною, необгрунтованою, та такою, що задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2022 16:08