• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

79710000-4 - Охоронні послуги( послуги з охорони адмінбудівлі за адресою місто Подільськ ,Одеська область ,проспект Шевченка 2)

Торги відмінено

196 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2022 09:42 - 20.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про дискримінаційну вимогу

Номер: e038bbc4dc154e7aaf2a98f1ac32fdea
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-000351-c.b1
Назва: Вимога про дискримінаційну вимогу
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до пп. 15 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації ви зазначаєте вимогу про надання сканованої копії сертифікату, який підтверджує відповідність вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) щодо сфери сертифікації (застосування), що може бути віднесена до предмета закупівлі, який є чинним на дату кінцевого строку подання пропозицій. Матеріально-технічна база учасника закупівлі має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена ,сертифікатом відповідності, виданим відповідним органом. Вимога щодо надання сканованої копії свідчить про надання Учасником якісних послуг що відповідають вимогам стандарту на міжнародному рівні. Вказана вимога є незрозумілою! Незрозуміло який саме сертифікат ви вимагаєте та відповідно вимогам якого стандарту він повинен відповідати щодо саме вашої закупівлі (Ідентифікатор закупівлі:UA-2022-02-08-000351-c). По-перше: Сертифікація продукції здійснюється в законодавчо нерегульованій сфері та проводиться в тих випадках, коли суворе дотримання вимог існуючих стандартів або іншої нормативної документації на продукцію (послуги) державою не передбачені. Сертифікація поширюється на послуги, продукцію або ті складові продукції, які знаходяться за межами обов'язкових для виконання вимог щодо безпеки. Звертаємо Вашу увагу! Організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони визначає Зfкон Укоаїни "Про охоронну діяльність" . Стаття 7 цого Закону говорить саме про ліцензування охоронної діяльності, а не про сертифікацію. В свою чергу Ліцензування охоронної діяльності здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності" та згідно ст. 4 цого Закону, контролюється органами державного регулювання у сфері охоронної діяльності , а також центральними орган виконавчої влади у сфері охоронної діяльності. Тобто охоронна діяльність повинна відповідати Ліцензійним вимогам та чітко врегульована державою. Для здійснення охоронної діяльності отримується ліцензія а не сертифікат. При отриманні ліцензії виконуються всі вимоги згідно діючому законодавству щодо охоронної діяльності, в тому числі і відповідність матеріально-технічної бази. Про яку сертифікацію взагалі йде мова! Та ще й відповідно вимогам стандарту на міжнародному рівні, згідно саме вашій закупівлі 79710000-4 - Охоронні послуги ,послуги з охорони адмінбудівлі за адресою місто Подільськ ,Одеська область ,проспект Шевченка 2(Ідентифікатор закупівлі:UA-2022-02-08-000351-c), послуги які надаються на території України та чітко врегульвані нашим законодавством. По-друге: Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до Учасників. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів для здійснення господарської діяльності саме у сфері охорони. У разі відсутності сертифіката , якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. По-третє: Встановлюючи вимоги щодо надання копії сертифікату , Ви ставите Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов'язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Дійсно данна вимога є поширеною, але з одною ціллю - надати більшу перевагу конкретному учаснику. Тому, Ваша вимога про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Одним із принципів захисту конкуренції у процесі публічних закупівель, визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенціальних учасників закупівлі. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» мета тендерних процедур полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Враховуючи зазначене просимо Вас виключити пп. 15 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику -відповідні зміни внесено.
Статус вимоги: Задоволено