• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо (Яловичина свіжа чи охолоджена, у тушах, напівтушах і чвертках, субпродукти, печінка яловича, кури)

Торги не відбулися

3 916 302.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 581.54 UAH
Період оскарження: 08.02.2022 06:57 - 22.05.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

тендерна документація містить дискримінаційні вимоги

Номер: 558be1af7a2543bab316b94fc150a72d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-08-000071-b.c1
Назва: тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БС-ФУД» (далі – Скаржник) має намір взяти участь у вказаній закупівлі. Проте після ознайомлення із текстом тендерної документації, нами було виявлено дискримінаційний підхід Замовника щодо вимог надання учасниками деяких документів. Адже документи, які є обов’язковими до надання учасниками, не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Товариство з обмеженою відповідальністю «БС-ФУД» повідомляє про встановлення Замовником в оголошенні вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в частині: По-перше: Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника пункту 4.Інші документи: підпункт 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема, вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Міністерство юстиції України запровадило безкоштовний он-лайн сервіс отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за адресою в мережі Інтернет: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Скориставшись даним сервісом, Замовник безкоштовно може перевірити всю актуальну інформацію відносно учасника, що міститься на момент перевірки у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі, факт державної реєстрації як суб'єкта підприємницької діяльності, дату цієї реєстрації, код за ЄДРПОУ/ІПН та види діяльності за КВЕД-2010, тощо. Скаржник зазначає, що інформація з реєстру платників податку на додану вартість находиться у відкритому доступі, а саме на відповідному веб-сайті Державної податкової служби України в мережі Інтернет за адресою https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv/, а інформація з реєстру платників єдиного податку за посиланням - https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod. Зазначене підтверджує, що Замовник в супереч вимог Закону вимагає надання документального підтвердження інформації, що є публічною. Отже, тендерна пропозиція мітить незаконні вимоги, а тому просимо усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Вищезазначена невідповідність тендерної документації підтверджується позицією АМКУ у рішенні №22394-р/пк-пз від 01.10.2021. По-друге: Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі до учасників відповідно до статті 16 Закону, інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям пункту 1.7. Довідка у якій зазначено про наявність в Учасника на праві власності/оренді/іншій правовій підставі не менше трьох спеціалізованих автомобілів (рефрижераторів) для перевезення предмету закупівлі. 1.8. Документи, якими підтверджується наявність в Учасника на дату подання тендерної пропозиції на праві власності (техпаспорт) або на праві оренди, іншій правовій підставі не менше трьох спеціалізованих автомобілів (рефрижераторів) для перевезення предмету закупівлі. Подаються документи на спеціалізовані автомобілі, які зазначені у довідці, поданій Учасником у пункті 1.5 Додатку 2 Тендерної документації. Документи подаються у повному обсязі. Повідомляємо, що нам, як учаснику не зрозуміло, чому Замовник вимагає саме не менше 3-х автомобілів. Для належного виконання договірних відносин та виконання технічного завдання Замовника, достатньо не менше 2-х транспортних засобів, які також є у користуванні учасника. Пояснюємо чому саме не менше 2-х транспортних засобів, тому що 1 (один) транспортний засіб може виконувати доставку продуктів харчування, які є предметом закупівлі, а 2-й (другий) транспортний засіб повинен бути у справному технічному стані, та у разі технічних неполадок першого замінити його для безперебійного постачання. Встановлюючи вищезазначену вимогу, а саме не менше 3-х транспортний засобів, Замовник застосовує кількісну дискримінацію, та ми, як учасник не маємо змоги прийняти участь у даній закупівлі, так як маємо лише 2-а (два) транспортні засоби, також Замовник не обґрунтовує чому потрібно саме не менше 3-х транспортних засобів. (підтвердження додається). Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, тендерна пропозиція мітить незаконні вимоги, а тому просимо усунути порушення, а саме виключити вимогу щодо наявності не менше 3-х транспортних засобів, та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Вищезазначена невідповідність тендерної документації підтверджується позицією АМКУ у рішенні №22394-р/пк-пз від 01.10.2021. Отже, тендерна пропозиція мітить незаконні вимоги, а тому просимо усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Дата розгляду скарги: 03.03.2022 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.02.2022 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.05.2022 11:25
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2022 18:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного Комітету України були внесені зміни до тендерної документації та опубліковані у порядку визначеному законодавством.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД", Скрипник Олександр Миколайович 380992117685 bsfud@ukr.net