-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ГОЛКА для взяття крові, НК 024:2019 – 35209, код ДК 021:2015 - 33141320-9, УТРИМУВАЧ (перехідник), НК 024:2019 – 37566, код ДК 021:2015 - 33141300-3, ПРОБІРКА вакуумна, НК 024:2019 – 42386, 47588, 58090, 42585, 47589, код ДК 021:2015 - 33141300-3
Торги відмінено
535 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 16 050.00 UAH
мін. крок: 3% або 16 050.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2022 20:24 - 27.05.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі
Номер:
7f7f4b0837a14379842a852c99a1485b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-003697-c.b2
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
07.02.2022 року Замовник оголосив закупівлю: код ДК 021:2015: 33140000-3- Медичні матеріали (ГОЛКА для взяття крові, НК 024:2019 – 35209, код ДК 021:2015 - 33141320-9, УТРИМУВАЧ (перехідник), НК 024:2019 – 37566, код ДК 021:2015 - 33141300-3, ПРОБІРКА вакуумна, НК 024:2019 – 42386, 47588, 58090, 42585, 47589, код ДК 021:2015 — 33141300-3).
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 1 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-7), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є вимоги: №2 37566 тримач пробірки для забору крові, одноразового використання, упаковка 100 шт. (саме в частині “Упаковка: 100 шт.”).
Слід зазначити, що наразі існують декілька інших виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати медичні вироби (позиції №1-7), які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками щодо позиціїї №2: інша кількість в упаковці (50 шт.) Зокрема це виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай, ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь (уповноваженим представником яких є наша компанія — ТОВ “Ледум”.
Таким чином, саме наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ (вищевказаних) до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-7), так як предмет закупівлі уцілому, без поділу на лоти. А тому ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ (не може запропонувати) ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ОДРАЗУ ЗА ВСІМА ПОЗИЦІЯМИ №1-7) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог).
Вищезгадані встановлені Замовником сукупні вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “код ДК 021:2015: 33140000-3- Медичні матеріали (ГОЛКА для взяття крові, НК 024:2019 – 35209, код ДК 021:2015 - 33141320-9, УТРИМУВАЧ (перехідник), НК 024:2019 – 37566, код ДК 021:2015 - 33141300-3, ПРОБІРКА вакуумна, НК 024:2019 – 42386, 47588, 58090, 42585, 47589, код ДК 021:2015 — 33141300-3)”(Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-07-003697-c ).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2022-02-07-003697-c .
3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації:
Вимоги до позиції №2 викласти в наступній редакції: 37566 тримач пробірки для забору крові, одноразового використання, упаковка 50 або 100 шт.
Додатки:
1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь.
3. Роздруківки з сайту ТОВ “Ледум” : пробірки, голки, тримачі, які пропонує наша компанія як уповноважений представник “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
17.02.2022 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 17.02.2022 10:46
- Декларація CDRICH пробірки.pdf 17.02.2022 10:46
- Голки ТОВ Ледум.pdf 17.02.2022 10:46
- Тримачі від ТОВ Ледум.pdf 17.02.2022 10:46
- Медбілрос пробірки.pdf 17.02.2022 10:46
- Рішення від 21.02.2022 № 3467.pdf 21.02.2022 15:12
- інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 № 967.pdf 14.04.2022 13:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2022 № 4369.pdf 04.05.2022 14:16
- Рішення від 03.05.2022 № 4369.pdf 05.05.2022 14:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.02.2022 12:19
Дата розгляду скарги:
02.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2022 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2022 14:07
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2022 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано. Зміни в документацію внесено
Вимога
Є відповідь
Вимога на умови закупівлі
Номер:
f11a950250cf4c7c8846671a8c0505de
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-003697-c.b1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
07.02.2022 року Замовник оголосив закупівлю: код ДК 021:2015: 33140000-3- Медичні матеріали (ГОЛКА для взяття крові, НК 024:2019 – 35209, код ДК 021:2015 - 33141320-9, УТРИМУВАЧ (перехідник), НК 024:2019 – 37566, код ДК 021:2015 - 33141300-3, ПРОБІРКА вакуумна, НК 024:2019 – 42386, 47588, 58090, 42585, 47589, код ДК 021:2015 — 33141300-3).
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 1 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-7), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є вимоги: №2 37566 тримач пробірки для забору крові, одноразового використання, упаковка 100 шт. (саме в частині “Упаковка: 100 шт.”).
Слід зауважити, що медичні вироби (позиції №1-7), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, проте з ІНШИМИ технічними характеристиками (зокрема ІНША упаковка — 50 шт.). Таким чином, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів з ВИЩЕЗГАДАНИМИ ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ДО НИХ інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-7), так як предмет закупівлі уцілому, без поділу на лоти. А тому ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ (не може запропонувати) ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ОДРАЗУ ЗА ВСІМА ПОЗИЦІЯМИ №1-7). Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин (наявність дискримінаційних вимог) вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації:
№2: 37566 тримач пробірки для забору крові, одноразового використання, упаковка 50 або 100 шт.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ (аналогічні обставини).
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 15.02.2021№2704.pdf 08.02.2022 10:46
- Рішення АМКУ від 16.05.18р.pdf 08.02.2022 10:46
Дата подачі:
08.02.2022 10:46
Вирішення:
дана процедура буде відмінена через порушення які неможливо усунути та оголошена нова з урахуванням зауважень
Статус вимоги:
Задоволено