-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонт побутових приміщень котельні за адресою вул. Шевченка, 103
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2022 16:14 - 11.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена
щодо дискримінаційних вимог і відсутності переліку критеріїв та методики оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв
Номер:
48eeac1597994ce98a47db44cf0d2a9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-013369-b.b2
Назва:
щодо дискримінаційних вимог і відсутності переліку критеріїв та методики оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв
Вимога:
ви посилаєтесь на те що ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі не передбачено імперативну вимогу зазначення аналогу та/або еквіваленту предмету закупівлі, а навпаки надає право замовнику самому визначитися, зазначати аналог та/або еквівалент чи ні (замовник МОЖЕ вказати).
У той же час, вимоги ч.4 ст.23 Закону стосуються виключно відкритих торгів (Розділ ІV Закону), а не спрощеної закупівлі.
вкажіть мені якою нормою ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі передбачено розділ оголошення "технічні умови", що є фактичною технічною специфікацією?
ви в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимагаєте технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.... це передбачено тільки для відкритих торгів, а не спрощених закупівель....
де в ст. 14 передбачено кваліфікаційні критерії (такі як досід працівників, наявність МТБ та аналогічних договорів), які визначені тільки ст. 16 ЗУ?
у Вас спрощена закупівля чи відкриті торги?
3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються (крім іншого):
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
де у Вас питома вага критеріїв і методика оцінки пропозиції ????
Вам через суди всі ваші закупівлі можуть поскасовувати (і не тільки цю), бо ви їх оголошуєте всупереч норм закону
ВИМОГА: усуньте недоліки оголошення про проведення спрощеної закупівлі, навеліть перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь на вимогу 2.docx 11.02.2022 15:49
Дата подачі:
10.02.2022 14:37
Вирішення:
Замовник може вимагати у Постачальника ті документи, які вважає за потрібне, дотримуючись принципу недискримінації учасників.
На даний час підстав для внесення змін в оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
щодо дискримінаційних умов оголошення
Номер:
2ca7f39f27434173afcbed51c14780b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-013369-b.b1
Назва:
щодо дискримінаційних умов оголошення
Вимога:
відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
з урахуванням вищевикладеного, виманаємо внести зміни в оголошення про проведенняя спрощеної закупівлі, прибрати посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, АБО ДОДАТИ до них вираз "або еквівалент".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь на вимогу.docx 09.02.2022 16:59
Дата подачі:
08.02.2022 09:42
Вирішення:
Згідно з абз.2 ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тобто, у вказаній статті не передбачено імперативну вимогу зазначення аналогу та/або еквіваленту предмету закупівлі, а навпаки надає право замовнику самому визначитися, зазначати аналог та/або еквівалент чи ні (замовник МОЖЕ вказати).
У той же час, вимоги ч.4 ст.23 Закону стосуються виключно відкритих торгів (Розділ ІV Закону), а не спрощеної закупівлі.
З огляду на викладене, з урахуванням Вашої вимоги підстави для внесення змін до тендерної документації наразі відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні