• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Торги не відбулися

2 514 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 572.50 UAH
Період оскарження: 07.02.2022 15:37 - 27.05.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 4a666fd42d0a4f7f92d4ce9c155aed0f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-07-012074-b.b2
Назва: СКАРГА
Скарга:
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба Рівненської міської ради вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2022-02-07-012074-b, про проведення відкритих торгів за предметом за кодом ДК 021:2015-09130000-9 (код ДК 09132000-3 Бензин – А-95, бензин –А-92; код ДК 09134200-9 дизельне паливо).
Дата розгляду скарги: 02.03.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2022 18:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.05.2022 13:30
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2022 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення АМКУ №4184-р/пк-пз від 29.04.2022р, та з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині вказаного рішення, було внесено зміни до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-02-07-012074-b) за предметом закупівлі пальне, код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти та викладено її у новій редакції з урахуванням внесених змін, а також завантажено документ з переліком змін, що були внесені до тендерної документації (у вигляді окремого документу). Завантажено наступні підтверджуючі документи: 1. Протокол уповноваженої особи № 35/22 про внесення змін до тендерної документації. 2. Перелік змін до ТД. 3. Тендерна документація у новій редакції.
Автор: ТОВ "М-7 ТРЕЙД", Андрій Фінченко +380676107337 tender.m7.trade@gmail.com
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 2a3f21a223044a32b8acac8d20744752
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-07-012074-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та вилучити зазначені дискримінаційні умови, які обмежують потенційних учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ми заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Та наголошуємо, що Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2-х і більше постачальників. Метою наших кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. 1. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно, згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З урахуванням того, що специфіка предмету закупівлі (бензин, дизпаливо) передбачає наявність великої кількості автозаправних станцій, а також проведення даної закупівлі для потреб Комунального підприємства задля належного виконання своїх обов’язків, безперебійного постачання нафтопродуктами, Замовник встановлює вимогу щодо єдиного зразка талонів, що є гарантією надійності та стабільності Постачальника. Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС, які потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів Замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджатиме належній діяльності Замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок. Також у разі наявності талонів різних торгових марок створюється неможливість визначення палива якої саме торгової марки не відповідає якісним характеристикам (у разі наявності/виявлення такого факту) та вносить додаткові витрати та незручності щодо його обліку Таким чином, дана вимога є необхідною для належного функціонування підприємства та не суперечить чинному законодавству. 2. Відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК та надання гарантійного листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний Учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання додаткового листа від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання потенційного Учасника процедури закупівлі докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції. Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб Комунального підприємства, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника. 3. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо завірення підписом власника та завірення підписом емітента талонів є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наданні зразків талонів власником нафтопродуктів/талонів, потенційний Учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання даної інформації від компанії, яка є емітентом талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання Учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції. Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб підприємства, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника. 4. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно, згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі Встановлюючи дану вимогу, Замовник виходить з позиції необхідності заправки автомобілів якісним пальним, що не завдасть шкоди довкіллю та не спричинить технічних неполадок, а також поломок автомобілів в майбутньому. Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб підприємства, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника. Стосовно атестату Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачено механізм акредитації установ, що є гарантією компетентності в Україні та регламентується НААУ. Надання такого атестату підтверджує здатність Учасника здійснювати контроль якості, відповідно до законодавства України компетентним способом.
Статус вимоги: Відхилено