• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, олівці та інше; металеві канцелярські товари; папір, паперові вироби та інше)

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

43 728.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 218.64 UAH
Період оскарження: 01.11.2017 17:37 - 02.11.2017 19:00
Вимога
Відхилено

Порушення вимог проведення торгів

Номер: e2597d3cf06a438eb83cf0442bdc5358
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-01-003209-a.b2
Назва: Порушення вимог проведення торгів
Вимога:
Звертаю увагу на те, що ТОВ "Бумвест" розмістило на майданчику нову цінову пропозицію 08 листопада 2017, це при тому, що аукціон пройшов 06 листопада 2017 і протокол розкриття був оприлюднений у системі 06 листопада 2017 11:52. Таким чином було грубо порушено вимогу пункту 10.1. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, який чітко вказує на те, що «Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій», навіть не до кінця аукціону, а тим паче не через два дні після його закінчення. Роз’яснення системи «Прозоро», які містяться на майданчику у розділі «Запитання та відповіді» по ситуації дозавантажування документів після аукціону наступні (дослівно): «Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім користувачам Системи після закінчення аукціону. Учасник може анулювати свою пропозицію лише в період прийому пропозицій.» «Система не забороняє довантажувати документи після аукціону, але учасники можуть скористатись цією можливістю лише, якщо замовник в тендерні документацію пропише, що це можливо і визначить які саме документи можуть дозавантажити учасники після аукціону». В даному випадку замовник нічого такого не вказав.» Таким чином, також обидва роз’яснення Системи були порушені. Виходячи з вищевикладеного (та попередньої вимоги) ПРОШУ: 1. Надати пояснення на яких підставах та на основі якої цінової пропозиції ТОВ "Бумвест" члени тендерної комісії прийняли рішення про обрання згаданого ТОВ переможцем: яка була розміщена 06 листопада та порушила дію Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Закону України Про публічні закупівлі та ГКУ чи яка була розміщена 08 листопада чим була порушена дія Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 та роз’яснень системи «Прозоро»? 2. Вжити відповідних заходів щодо усунення порушень та притягнути винних осіб до відповідальності. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У разі неотримання обґрунтованої відповіді залишаю за собою право направити лист контролюючим та правоохоронним органам, таким як Державна аудиторська служба України, Департамент захисту економіки Національної поліції України, Національне антикорупційне бюро України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Членами Тендерного комітету Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами (далі – НБРЦА) опрацьовано вимогу ТОВ «Пром Плюс» від 15.11.2017 ідентифікатор вимоги UA-2017-11-01-003209-a.b2 щодо оскарження визначення переможця та повідомляємо. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 відповідно до якого Тендерним комітетом НБРЦА підготовлено документацію на допорогову закупівлю. Вказаним Порядком не передбачено підготовку і подання інструкції з підготовки тендерних пропозицій та опис і приклад формальних (несуттєвих) помилок, тому вказані документи не готувались і не подавались Тендерним комітетом НБРЦА до документації на допорогову закупівлю. Разом з тим, електронним майданчиком «Zakupki.Prom.ua» на якому проводиться закупівля, згідно аукціону що відбувся (6 лист. 11:31 – 6 лист. 11:52) пропозиція ТОВ «Бумвест» була визнана мінімальною, з ціною 43610,28 грн. з ПДВ (навіть при «завищених цінах» та «занижених цінах» на деякі види товарів, на які ТОВ «Пром Плюс» вказало). Цінова пропозиція, яка розміщена ТОВ «Бумвест» від 4 листопада 2017 року на суму 43610,28 грн. з ПДВ (кількість товару 1834 шт.) та цінова пропозиція ТОВ «Бумвест» від 8 листопада 2017 року 43610,28 грн. з ПДВ (кількість товару 1834 шт.), ніяк не змінює ціну яка визначена на аукціоні від 06.11.2017 мінімальною, а саме 43610,28 грн. (і не змінює кількості і якості товару 1834 шт.). На думку більшості членів Тендерного комітету НБРЦА, цінова пропозиція ТОВ «Бумвест» від 8 листопада 2017 року, усуває технічні помилки (а саме зміщення рядків), що викликало «завищення цін» на деякі види товарів та ніяким чином не змінює в цінової пропозиції по кількості і якості товару (1843 шт.), ціни пропозиції 43610,28 грн. з ПДВ, і тому не являється порушенням пункту 10.1 Порядку затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. (Теж саме підтверджують працівники електронного майданчику «Zakupki.Prom.ua» під час телефонних звернень стосовно надання роз’яснень). Проте враховуючи вимоги ТОВ «Пром Плюс» і роз’яснення системи «Прозоро» що містяться на майданчику, і надають не вичерпну відповідь з порушених у вимогах питань. Членами Тендерного комітету НБРЦА прийнято рішення, до моменту укладання договору з ТОВ «Бумвест» щодо вказаної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-01-003209-a), звернутися до системи «Прозоро» щодо надання роз’яснень стосовно правомірності вказаної закупівлі та вразі необхідності звернутися до Міністерства економічного розвитку і торгівлі за роз’ясненнями для недопущення порушення законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не вірні дані в ціновій пропозиції які не відповідають дійсності

Номер: af6c7cab844d481f9006a072286d540e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-01-003209-a.b1
Назва: Не вірні дані в ціновій пропозиції які не відповідають дійсності
Вимога:
Оскільки в неодноразових телефонних зверненнях до співробітників Бюро мною не була отримана чітка відповідь на питання чому не була відхилена пропозиція ТОВ "Бумвест", змушений винести це питання на публічний розгляд. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України Про публічні закупівлі (згідно зі змінами, внесеними від 13.04.2017) тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Крім того частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Але опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок тендерна документація Національного бюро не містить. Будь який договір купівлі-продажу підпадає під дію ГКУ. Група істотних умов господарського договору прямо перелічена у частині 3 Статті 180 Господарського кодексу України, а саме: предмет, ціна та строк є суттєвими для будь-якого господарського договору. При чому згідно частини 5 статті 180 ГКУ ціна може визначатися безпосередньо в договорі або в додатках до нього (специфікації, кошторисі). Про що є пункти і в тендерній документації замовника: 2.1. Найменування, кількість і ціна Товару узгоджені Сторонами у специфікації, яка є додатком до цього Договору та невід'ємною його частиною. 10.4. До цього Договору додається Додаток № 1 – Специфікація, яка є невід’ємною його частиною. На основі частини 3 Статті 180 ГКУ та частини 5 статті 180 ГКУ зрозуміло, що суттєвою та істотною є ціна не тільки всієї пропозиції учасника, а й ціна кожної одиниці товару, яка зазначена у ціновій пропозиції учасника та повинна бути перенесена без змін (наголошую: БЕЗ змін) у договір купівлі-продажу, а саме у специфікацію. ТОВ "Бумвест" у своїй ціновій пропозиції подало захмарні ціни на продукцію. Для прикладу можна привести: Ручка кулькова металева Optima Tower O17112 (897 грн/шт) , Конверт С4 (41,58 грн/шт), Швидкозшивач картонний "Справа" DK004 (190,08 грн/шт), Маркер текстовий Optima O15809-05 (161,28 грн/шт) , Чинка пластикова Optima O40654 (83,52 грн/шт) та інші. Та і взагалі весь зміст цінової пропозиції ТОВ "Бумвест" є щонайменше некоректним. І «помилки», які містяться у ціновій пропозиції, згідно Закону, не можуть вважатися формальними або такими що не впливають на зміст пропозиції, та повинні бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ "Бумвест". Згідно пункту 4 Статті 36 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування інших процедур державних закупівель. Враховуючи вищевказане, прошу надати пояснення на яких підставах, порушуючи норми Закону та логіки, переможною було обрано завідомо некоректну цінову пропозицію ТОВ "Бумвест"?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Членами Тендерного комітету Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами (далі – НБРЦА) опрацьовано вимогу ТОВ «Пром Плюс» від 14.11.2017 ідентифікатор вимоги UA-2017-11-01-003209-a.b1 щодо оскарження визначення переможця та повідомляємо. Абзацом 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено що, Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці 2 частини 1, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тендерний комітет НБРЦА здійснює закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-01-003209-a) на очікувану вартість 43728,04 грн. (сорок три тисячі сімсот двадцять вісім грн. 04 коп.) з ПДВ, яка відноситься до допорогових закупівель. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 відповідно до якого Тендерним комітетом НБРЦА підготовлено документацію на допорогову закупівлю. Вказаним Порядком не передбачено підготовку і подання інструкції з підготовки тендерних пропозицій та опис і приклад формальних (несуттєвих) помилок. Разом з тим, електронним майданчиком «Zakupki.Prom.ua» на якому проводиться закупівля, згідно аукціону що відбувся (6 лист. 11:31 – 6 лист. 11:52) пропозиція ТОВ «Бумвест» була визнана мінімальною з ціною 43610,28 грн. з ПДВ. Документація ТОВ «Бумвест» була подана згідно переліку. Тендерним комітетом НБРЦА у пропозиції ТОВ «Бумвест» було виявлено «завищену ціну» на деякі види товарів та «занижену ціну» на деякі види товарів (беручи до уваги середньо ринкові ціни на дані види товарі згідно інформації мережі Інтернет) при мінімальній ціні після проведення аукціону 43610,28 грн. з ПДВ. Після телефонних звернень до ТОВ «Бумвест» щодо вирішення питань стосовно «завищених і занижених цін», отримали пояснення, що допущено технічні помилки (зміщення рядків), які будуть виправлені і подані через електронний майданчик «Zakupki.Prom.ua» без зміни мінімальної ціни аукціону 43610,28 грн. з ПДВ. В телефонному зверненні до працівників електронного майданчика «Zakupki.Prom.ua», отримали інформацію, що виправлення технічних помилок можливе через електронний майданчик, якщо воно не вплине на мінімальну ціну аукціону 43610,28 грн. з ПДВ., і відповідні виправлення не являються порушенням «Порядку здійснення допорогових закупівель» затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Враховуючи викладене члени Тендерного комітету НБРЦА, приймаючи до уваги мінімальну ціну аукціону 43610,28 грн. з ПДВ і наявність документації ТОВ «Бумвест» не вбачали можливості застосування пункту 9.2. Порядку, а саме дискваліфікацію учасника (ТОВ «Бумвест»), де виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; - Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Статус вимоги: Відхилено