-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
болти закладні з гайкою для рейкових скріплень залізничної колії 22×175
Торги відмінено
3 389 828.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 8 474.57 UAH
мін. крок: 0.3% або 8 474.57 UAH
Період оскарження:
06.09.2017 16:56 - 03.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена
внести зміни до тендерної документації
Номер:
3df0146c162e4eebb9cb50bed98e1cd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-06-001571-a.c6
Назва:
внести зміни до тендерної документації
Вимога:
внести зміни до тендерної документації (детально у додатку)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги до 16017 11.09.2017 13:19
- 1571.jpg 09.10.2017 08:26
Дата подачі:
11.09.2017 13:19
Вирішення:
Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни в розділ 3
Номер:
cb523a80ef294c88a27fb83d0374aaf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-06-001571-a.c5
Назва:
Просимо внести зміни в розділ 3
Вимога:
Просимо доповнити перелік п.6 Розділу 3 Тендерної документації Документи, що підтверджують відповідність наступною фразою: або оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності.
Пов'язані документи:
Замовник
- 1571.jpg 09.10.2017 08:25
Дата подачі:
11.09.2017 13:15
Вирішення:
Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вид пакування
Номер:
8955973be040433186c453c18ff650cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-06-001571-a.a4
Назва:
Вид пакування
Вимога:
Просимо змінити п.8.1. Проекту договору вид тари, а саме: «дерев’яні ящики» на «короб дерев’яний місткістю 1т.».
Пов'язані документи:
Замовник
- 1571.jpg 09.10.2017 08:25
Дата подачі:
11.09.2017 12:57
Вирішення:
Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Строк поставки
Номер:
ac20e8a69d9946beb0fa3c10dcb1f207
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-06-001571-a.c3
Назва:
Строк поставки
Вимога:
Просимо змінити строк поставки, викладений у конкурсній документації (п.4.4.) «(згідно з Графіком поставки по договору, не пізніше 31.10.2017)». Враховуючи всі терміни, які мають бути дотримані при відкритих торгах (а саме-аукціон 25.09, кваліфікація переможця орієнтовно до 02.10, підписання договору з переможцем орієнтовно до 23.10, це при тому, що дати можуть бути відтерміновані в залежності від наявності скарг від учасників, також розгляд тендерних пропозицій може бути аргументовано продовжено до 20 робочих днів), поставка продукції до 31.10.2017 є фізично неможливою.
Як варіант, пропонуємо викласти дану умову наступним чином: В межах конкретного періоду (кварталу) поставки ТОВАРУ, визначеного Графіком поставки, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний здійснити поставку ТОВАРУ на підставі письмових заявок ЗАМОВНИКА у строки і обсягах, визначених в цих заявках, впродовж 30 календарних днів з дня підписання Договору.»
Пов'язані документи:
Замовник
- 1571.jpg 09.10.2017 08:25
Дата подачі:
11.09.2017 12:55
Вирішення:
Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
Номер:
4a2a902c03a64030b2363394d40b2114
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-06-001571-a.c2
Назва:
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
Вимога:
У розділі 5 п.6 п.п.6.1 – «Документ який підтверджує, що юридична особа не внесена до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення;»
Не зрозуміло чи підійде довідка, складена нашим підприємством у довільній формі? Просимо або навести конкретну форму даного документу, або доповнити речення фразою «довідка в довільній формі»
Пов'язані документи:
Замовник
- 1571.jpg 09.10.2017 08:24
Дата подачі:
11.09.2017 12:50
Вирішення:
Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Номер:
af43094580c247b5924ae5eeba99400a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-06-001571-a.a1
Назва:
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Вимога:
Пропонуємо внести зміни у пункт 4.3. Договору:
«Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну товару на якісний за свій рахунок.»
викласти у наступній редакції:
«Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ повідомлення від ПОКУПЦЯ про виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну товару на якісний за свій рахунок.»
У пункті 11.3. викладені нерівноцінні вимоги для сторін та надмірні санкції. Пропонуємо цей пункт викласти в наступній редакції:
«ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність:
у разі затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Замовником, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості непоставленого товару, за кожний день затримки;
при постачанні неякісної продукції ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну продукції на якісну за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленої продукції неналежної якості.
У разі передачі прав і обов’язків по укладеному договору постачання продукції іншим особам - сторона, що порушила зобов’язання, сплачує іншій штраф у розмірі 20% від суми договору.»
Пропонуємо виключити п.п. 11.4 та 15.6. (за рекомендацією бухгалтерії)
Пропонуємо доповнити пункт 12.2. Договору:
«У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства.»
викласти у наступній редакції:
«У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства, їх вирішення здійснюється в Господарському суді за місцем знаходження відповідача, з обов'язковою процедурою досудового врегулювання.»
7. Пропонуємо виключити п.12.3.
8. Пропонуємо внести зміни до пункту 15.2. Договору:
«Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, при виявленні не конкурентоспроможності цін на товар, при невідповідності якості поставленого товару встановленим вимогам, при невиконанні пунктів 5.1, 5.2 даного договору, повідомивши про це Постачальника у строк не менш ніж за 20 днів до такого розірвання. »
викласти у наступній редакції:
«Сторони мають право у випадках, передбачених діючим законодавством, достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір, повідомивши про це контрагента у строк не менш ніж за 20 днів до такого розірвання.»
Пов'язані документи:
Замовник
- 1571.jpg 09.10.2017 08:24
Дата подачі:
11.09.2017 12:49
Вирішення:
Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
17700614671a4e81b317f773e6260dcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-06-001571-a.a7
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 15.09.2017 19:06
- платіжне доручення 15.09.2017 19:06
- Рішення від 20.09.2017 № 6557 + Лист Замовнику.pdf 20.09.2017 18:53
- Інформація про резулютивну частину рішення від 04.10.2017 № 6972.pdf 05.10.2017 15:06
- Рішення від 04.10.2017 № 6972.pdf 09.10.2017 21:14
- Рішення № 7097 від 10.10.2017 про виправлення описки в рішенні від 04.10.2017 № 6972.pdf 10.10.2017 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2017 19:06
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.10.2017 16:47
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.10.2017 16:47