• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

болти закладні з гайкою для рейкових скріплень залізничної колії 22×175

Торги відмінено

3 389 828.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 8 474.57 UAH
Період оскарження: 06.09.2017 16:56 - 03.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

внести зміни до тендерної документації

Номер: 3df0146c162e4eebb9cb50bed98e1cd0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-06-001571-a.c6
Назва: внести зміни до тендерної документації
Вимога:
внести зміни до тендерної документації (детально у додатку)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Просимо внести зміни в розділ 3

Номер: cb523a80ef294c88a27fb83d0374aaf4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-06-001571-a.c5
Назва: Просимо внести зміни в розділ 3
Вимога:
Просимо доповнити перелік п.6 Розділу 3 Тендерної документації Документи, що підтверджують відповідність наступною фразою: або оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вид пакування

Номер: 8955973be040433186c453c18ff650cf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-06-001571-a.a4
Назва: Вид пакування
Вимога:
Просимо змінити п.8.1. Проекту договору вид тари, а саме: «дерев’яні ящики» на «короб дерев’яний місткістю 1т.».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Строк поставки

Номер: ac20e8a69d9946beb0fa3c10dcb1f207
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-06-001571-a.c3
Назва: Строк поставки
Вимога:
Просимо змінити строк поставки, викладений у конкурсній документації (п.4.4.) «(згідно з Графіком поставки по договору, не пізніше 31.10.2017)». Враховуючи всі терміни, які мають бути дотримані при відкритих торгах (а саме-аукціон 25.09, кваліфікація переможця орієнтовно до 02.10, підписання договору з переможцем орієнтовно до 23.10, це при тому, що дати можуть бути відтерміновані в залежності від наявності скарг від учасників, також розгляд тендерних пропозицій може бути аргументовано продовжено до 20 робочих днів), поставка продукції до 31.10.2017 є фізично неможливою. Як варіант, пропонуємо викласти дану умову наступним чином: В межах конкретного періоду (кварталу) поставки ТОВАРУ, визначеного Графіком поставки, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний здійснити поставку ТОВАРУ на підставі письмових заявок ЗАМОВНИКА у строки і обсягах, визначених в цих заявках, впродовж 30 календарних днів з дня підписання Договору.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:

Номер: 4a2a902c03a64030b2363394d40b2114
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-06-001571-a.c2
Назва: ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
Вимога:
У розділі 5 п.6 п.п.6.1 – «Документ який підтверджує, що юридична особа не внесена до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення;» Не зрозуміло чи підійде довідка, складена нашим підприємством у довільній формі? Просимо або навести конкретну форму даного документу, або доповнити речення фразою «довідка в довільній формі»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ

Номер: af43094580c247b5924ae5eeba99400a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-06-001571-a.a1
Назва: ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Вимога:
Пропонуємо внести зміни у пункт 4.3. Договору: «Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну товару на якісний за свій рахунок.» викласти у наступній редакції: «Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ повідомлення від ПОКУПЦЯ про виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну товару на якісний за свій рахунок.» У пункті 11.3. викладені нерівноцінні вимоги для сторін та надмірні санкції. Пропонуємо цей пункт викласти в наступній редакції: «ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність: у разі затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Замовником, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості непоставленого товару, за кожний день затримки; при постачанні неякісної продукції ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну продукції на якісну за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленої продукції неналежної якості. У разі передачі прав і обов’язків по укладеному договору постачання продукції іншим особам - сторона, що порушила зобов’язання, сплачує іншій штраф у розмірі 20% від суми договору.» Пропонуємо виключити п.п. 11.4 та 15.6. (за рекомендацією бухгалтерії) Пропонуємо доповнити пункт 12.2. Договору: «У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства.» викласти у наступній редакції: «У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства, їх вирішення здійснюється в Господарському суді за місцем знаходження відповідача, з обов'язковою процедурою досудового врегулювання.» 7. Пропонуємо виключити п.12.3. 8. Пропонуємо внести зміни до пункту 15.2. Договору: «Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, при виявленні не конкурентоспроможності цін на товар, при невідповідності якості поставленого товару встановленим вимогам, при невиконанні пунктів 5.1, 5.2 даного договору, повідомивши про це Постачальника у строк не менш ніж за 20 днів до такого розірвання. » викласти у наступній редакції: «Сторони мають право у випадках, передбачених діючим законодавством, достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір, повідомивши про це контрагента у строк не менш ніж за 20 днів до такого розірвання.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога розгллянута та відповідні зміни внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 17700614671a4e81b317f773e6260dcf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-06-001571-a.a7
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 10.10.2017 16:47
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 10.10.2017 16:47
Автор: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Павліченко Юлія Володимирівна +380443643986 maksmedinter2016@gmail.com