-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи по об’єкту «Облаштування системою пожежної сигналізації, системою керування евакуюванням людей в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку руху, системою захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів; обробка засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності, дерев’яних елементів горищного покриття; встановлення обладнання евакуаційним освітленням шляхів в приміщенні Новояриловицького ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою Чернігівська обл. Чернігівський район с.Нові Яриловичі вул. 30 років Перемоги,102»
Торги відмінено
30 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2022 13:39 - 11.02.2022 13:38
Вимога
Вирішена
Акт огляду
Номер:
8cbdb2b4d3db43cf9dc91f59d4cdfa53
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-007965-b.b1
Назва:
Акт огляду
Вимога:
Замовнику, Просимо Вас заернути Увагу й Прибрати незаконнк Вимогу, а саме "- Особиста присутність проектувальника на об’єкті (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних), за результатами складається Акт за підписами представників Учасника та Замовника;
По перше, це не Вимога до Учасників, адже знаходиться в Технічному завданні в розділі "2. Процес проектування має включати в себе основні етапи:", а надана вами відповідь на питання свідчить про не належне формування Оголошення закупівлі й двозначність документації, якою Ви зможете скористатися з метою можливого лобіювання інтересів іншого Учасника.
По друге: Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є заклади освіти ).
Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2022 09:01
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі проектних робот, оскільки, залишається до Вас запитання, як Ви можете обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну проекту, якщо не були на об’єкті, який потрібно спроектувати. Огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому, після підписання договору не виконувати свої обов’язки, бо «він під час аукціону багато скинув».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні