• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (олійні та водні фарби, емалі та глазурі)

ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (олійні та водні фарби, емалі та глазурі)

Завершена

78 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 785.00 UAH
Період оскарження: 05.10.2017 18:07 - 20.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога/Скарга

Номер: 1aa0812e07b040558f9d4bd3b2adecba
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000662-b.b1
Назва: Вимога/Скарга
Вимога:
Претензія щодо рішення комітету
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу Претензію № 01/1011 від 10.11.2017 року щодо скасування Рішення тендерного комітету (Протокол № 111 від 09.11.2017 року) ПАТ "Укрпошта" в особі Хмельницької дирекції повідомляє наступне. Частиною 2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює в тому числі кваліфікаційний критерій один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник керуючись правом, наданим йому згідно вищезазначеної норми, встановив вимогу щодо надання Учасником Довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі даної процедури), раніше укладеного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, дати укладання договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. (Додаток № 1 Тендерної документації Замовника) У Довідці за вих. № 06/2010 від 20.10.2017 року, поданої Учасником в складі тендерної пропозиції здійснено посилання на три договори, предмети закупівлі двох з яких відповідають найменуванню предмету закупівлі Замовника (Фарби (олійні та водні фарби, емалі та глазурі)) У складі тендерної документації Учасником надано Лист – відгук від 24.05.2017 року за вих. № 08-81-2281 в якому наявна інформація про виконання обов’язків ТОВ «Маляр» згідно умов Договору № 40/1/0029-17 від 12.01.2017 року (копію якого надано Учасником) Звертаємо увагу Учасника на те, що умовами Договору № 40/1/0029-17 від 12.01.2017 року передбачено виконання зобов’язань щодо своєчасної поставки товарів (п.5.1. строк поставки до 30.11.2017 р.), забезпечення поставки відповідної якості, вирішення інших питань, пов’язаних із належним виконанням договору, а Покупець в тому числі має право пред’явити претензії по якості товару до Постачальника, а також визначено час протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору. Згідно ч.1.Статті 631 ЦК України Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору Згідно ч.1 Статті 526 ЦК України, зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору. Частина 1 Статті 530 ЦК України регламентує, якщо у зобов’язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін) Стаття 268 ГК України та Стаття 269 ГК України встановлює вимоги щодо якості товарів, що поставляються та гарантії якості товарів. Таким чином, вважаємо, що Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Тендерної документації в частині підтвердження належного виконання договору, раніше укладеного договору, виконаного договору. Враховуючи вищевикладене, вважаємо Рішення тендерного комітету ПАТ "Укрпошта" в особі Хмельницької дирекції, оформлене Протоколом № 111 від 09.11.2017 року правомірним, а Претензію Учасника такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено