-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вікно металопластикове
Торги відмінено
95 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 478.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 478.50 UAH
Період оскарження:
07.02.2022 12:08 - 11.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
b39c8efa0d74433688c753d134f4ae21
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-005678-b.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога22.02.pdf 22.02.2022 14:40
Дата подачі:
22.02.2022 14:40
Вирішення:
Шановний учасник. ТОВ "ЗМПО Прогрес" надав Висновки СЕС на герметик, підвіконня, фурнітуру та скло. Вашу вимогу не задоволено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
bbd0100a7fc8478f9f825bdbab0a3ab2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-005678-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Керуючись нормами чинного законодавства України та користуючись своїм правом на неупереджений та ефективний захист своїх прав і законних інтересів як суб’єкта, пов’язаного з участю у процедурах закупівлі, ми повідомляємо Замовника, що у разі відхилення нашої вимоги нами буде направлено скарги до відповідних органів з метою попередження корупційного правопорушення, а саме:
1. Буде направлена скарга до Антимонопольного комітету України з повідомленням про корупційне правопорушення.
2. Буде направлена скарга до Генеральної прокуратури України з повідомленням про корупційне правопорушення та вимогою про відкриття кримінальної справи.
3. Буде направлена скарга до Служби безпеки з повідомленням про корупційне правопорушення.
4. Буде направлена заява про проведення перевірки до Державної аудиторської служби України .
5. На електронному ресурсі dozorro.org буде розміщено відгук про закупівлю
UA-2022-02-07-005678-b та виставлена негативна оцінка Замовнику, що відобразиться на його загальному рейтингу.
6. Будуть проінформовані регіональні громадські організації та національні ЗМІ. Вони проведуть незалежне розслідування та публічно оприлюднять інформацію про корупційне правопорушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2022 17:55
Вирішення:
Шановний учаснику! ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" згідно предмету закупівлі:Вікно металопластикове ДК 021-2015: 44221000 – 5 Вікна, двері та супутні вироби (двері металопластикові, вікно металопластикове) було відхилено з підстави передбаченої абз. 2 ч.13 ст. 14 Закону, а саме пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Дякуємо за звернення,але вашу скаргу не задоволено!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9a0f77dc9c7548ee9d9507662da23b8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-005678-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, ми Вимагаємо повернути нашу пропозицію на розгляд ,тому що всі три пункти по яким ви нас дискваліфікували є незаконним та дискримінують всю систему прозорро. Також нагадуємо,що своїми діями ви наносите шкоду -урон вашему бюджету як громадському закладу так і бюджету Нашої країни,тобто ви намагаєтесь ВКРАСТИ з бюджету 13,6% від вашої закупівлі!!!Зараз розглянемо три пункти по яким ви нас дискваліфікували наскільки беззаконних випадків система прозоро ще намало: 1.не надали АКТ вимірів конструкцій ,відповідно до .12.Додатку 1 Замовник при дискваліфікації по цьому пункту чітко знав ,що ця Вимога і цей пункт незаконний,Але продовжував дискваліфікацію згідно цієї вимоги. Замовник мав на руках і був ознайомлений з цією інформацією: -Учасники повинні уточнити розміри і конфігурацію металопластикових конструкцій на місці, за адресою Замовника, заздалегідь та скласти АКТ ПІДПИСАНИЙ З ОБОХ СТОРІН яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об'єкт Замовника для проведення замірів. АКТ має бути підписана представником Замовника та уповноваженою особою Учасником (чи представником) після огляду. Дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважимо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов'язкового обстеження
об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об'єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України. 2.не підтвердив можливість забезпечити пакування товару,яке необхідне для запобігаггання його пошкодження або псуванню під час транспортування для кінцевого пунтку призначення. Це надуманий привід для відхилення небажаного учасника,також замовник не відомо звідки вигадав це трактування. Та не відомо якими нормативними документами керуються замовник по даному пункті. Якщо замовник бажає якось підтвердження цього пункту потрібно вказати яким документом учасник повинен був підтвердити цю ПРИМХУ !!!(ЛИСТ у довільній формі,Гарантійний ЛИСТ,Довідка ,тощо ...). Також Вимагаємо звернути увагу ,що у ціновій пропозиції учасником ФОП Оболонков І.М. Було вказано,що ціна включає в себе всі витрати на транспортування,навантаження та розвантаження,страхування та ІНШІ ВИТРАТИ,Сплату податків і зборів тощо. 3.не підтвердив ,що вартість товару враховуватиме ЗАМІР,доставку готових виробів ,демонтаж старих вікон, демонтаж вертикальних жалюзів, підйом металопластикових вікон на другий поверх,монтаж нових вікон,вивезення будівельного сміття п.9 Додатку 1. Звертаємо УВАГУ , що учасник завантажив гарантійний лист на виїзд фахівці для заміру . Вдруге звертаємо увагу на те що в ціновій пропозиції було вказано ,що ціна включає в себе всі витрати на транспортування,навантаження та розвантаження,страхування та ІНШІ ВИТРАТИ,Сплату податків і зборів тощо. Згідно цього нелепого пункту відхилення замовник міг вказати причину дискваліфікації "ЩО УЧАСНИК НЕ ПІДТВЕРДИВ ,ЩО БУДЕ КРІПИТИ ВІКНА АБО ЗАДУВАТИ МОНТАЖНИЙ ШОВ МОНТАЖНОЮ ПІНОЮ"!!!! Згідно Вище вказаного, Вимагаємо повернути учасника ФОП Оболонков І.М. на розгляд та зекономити бюджетні кошти як мінімум 13,6%. Покарати згідно закону України про Публічні закупівлі відповідальні особи, які спричинили вище вказані правопорушення!!!! Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов'язкового обстеження об'єкту та замірів в період уточнень,або подання пропозицій з підписанням у Замовника акту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Замовник штучно дискваліфікує пропозицію для визнання інтересів "свого" учасника. На захист наших прав ми звертаємося до Держаудитслужби та Дирекції із запобігання та протидії корупції КОМУНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" .
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 18.02.2022 17:47
Дата подачі:
18.02.2022 17:47
Вирішення:
Шановний учаснику! ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" згідно предмету закупівлі:Вікно металопластикове ДК 021-2015: 44221000 – 5 Вікна, двері та супутні вироби (двері металопластикові, вікно металопластикове) було відхилено з підстави передбаченої абз. 2 ч.13 ст. 14 Закону, а саме пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Дякуємо за звернення,але вашу скаргу не задоволено!
Статус вимоги:
Відхилено