-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (шприци, катетер, набори для катетеризації, рукавички)
Строк поставки товарів: з моменту підписання договору по 20.12.2017 року.
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2017 16:47 - 11.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо поділу лоту
Номер:
fa47422a471d4825911eddd656ad7438
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-30-001815-a.a1
Назва:
Вимога щодо поділу лоту
Вимога:
КОМУНАЛЬНОМУ ЛІКУВАЛЬНО - ПРОФІЛАКТИЧНОМУ ЗАКЛАДУ «ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ»
м. Чернігів, вул. Волковича, 25
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1618269, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-30-001815-a)
16.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: За кодом ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (шприци, катетер, набори для катетеризації, рукавички)
№ Найменування товару Од. вим. Кіль-
кість
1 Шприц 2,0 мл шт. 6000
2 Шприц 5,0 мл шт. 6000
3 Шприц 10,0 мл шт. 5000
4 Шприц 20,0 мл шт. 10000
5 Набір для катетеризації центральних вен для гемодіалізу шт. 40
6 Катетер довготривалого доступу, розмір 15 Fr шт. 1
7 Набір для гемодіалізної катетеризації довготривалого доступу, довжина катетеру 23 см шт. 1
8 Набір для гемодіалізної катетеризації довготривалого доступу, довжина катетеру 31 см шт. 1
9 Рукавички оглядові вінілові нестерильні, розмір L (8-9) пара 20000
10 Рукавички оглядові латексні нестерильні, розмір L (8-9) пара 20000
11 Рукавички хірургічні латексні стерильні, розмір 7,5 пара 350
12 Рукавички хірургічні латексні стерильні, розмір 8,0 пара 350
13 Антимікробні латексні хірургічні рукавички, розмір 7,5 пара 150
14 Антимікробні латексні хірургічні рукавички, розмір 8,0 пара 150
15 Рукавички нестерильні оглядові нітрилові без пудри, розмір (6-7) пара 1000
16 Рукавички нестерильні оглядові нітрилові без пудри, розмір (7-8) пара 1000
17 Рукавички нестерильні оглядові нітрилові без пудри, розмір (8-9) пара 1000
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
1 Шприц 2,0 мл шт. 6000
2 Шприц 5,0 мл шт. 6000
3 Шприц 10,0 мл шт. 5000
4 Шприц 20,0 мл шт. 10000
(які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1618269, номер тендеру у UA-2017-10-30-001815-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ПЗ Чернігівська обл лікарня.pdf 31.10.2017 11:15
- відповідь на вимогу.pdf 03.11.2017 10:56
Дата подачі:
31.10.2017 11:15
Вирішення:
Уважно вивчивши Вашу вимогу надаємо відповідь. КЛПЗ "Чернігівська обласна лікарня" повідомляє, що предмет закупівлі по торгам UA-2017-10-30-001815-a визначений згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 N 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником четвертої цифри основного словника.
Згідно абзацу четвертого пункту 1 розділу II Порядку «…замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника…». Тобто Замовник не зобов’язаний здійснювати «виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі», як Ви наполягаєте, наголошуючи на те, що це забезпечить «максимальну ефективність, економію та конкуренцію».
У Вашій вимозі Ви наголошуєте, що шприци складають найбільшу частину предмету закупівлі, але Ви помиляєтесь і сумарний відсоток шприців становить 10 % від суми всієї закупівлі.
У випадку саме даної закупівлі, у якій деякі найменування товару плануються до закупівлі у досить невеликій кількості, а також враховуючи кінець бюджетного року, лікарня, виділивши їх в окремий лот, ризикує не здійснити їх закупівлю у зв’язку з відсутністю пропозицій. А це, відповідно, призведе до неможливості забезпечити лікувальний процес гемодіалізних хворих.
Тендерний комітет КЛПЗ «Чернігівська обласна лікарня» наголошує на тому, що здійснюючи закупівлю UA-2017-10-30-001815-a, дотримувався діючого законодавства у сфері закупівель. В майбутньому, при здйісненні річних закупівель (при більших кількостях та сумах лотів), нами обов’язково будуть прийняті до уваги Ваші зауваження.
Статус вимоги:
Відхилено