-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо
Призупинено
649 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 249.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 249.25 UAH
Період оскарження:
07.02.2022 10:39 - 11.06.2022 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
СКАРГА
Номер:
07d7dead735443f1a1a5667e76a438b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-002895-b.b6
Назва:
СКАРГА
Скарга:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника – ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІСОЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2022-02-07-002895-b, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: код за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо).
Пов'язані документи:
Учасник
- ДГ М-7 с ГЛОБУС-ПЕТРОЛИУМ.pdf 15.02.2022 15:26
- ДОГОВОР МАРШАЛ-М7 (4).pdf 15.02.2022 15:26
- Протокол_випробувань_№1292_від_27_10_2021_ДП.pdf 15.02.2022 15:26
- 4.Роз'яснення ДФС України у індивідуальній податковій консультації від 24.07.2019 року № 3422 6 99-99-12-02-02-15 ІПК.pdf 15.02.2022 15:26
- Рекомендації АМКУ.pdf 15.02.2022 15:26
- 5. ДОГОВОР ПАРТНЕР ЕВРО СМАРТ м-7.pdf 15.02.2022 15:26
- Ліцензія М-7 н.pdf 15.02.2022 15:26
- СКАРГА.docx 15.02.2022 15:26
- Скарга .pdf.asice.zip 15.02.2022 15:26
- Протокол_випробувань_№1310_від_28_10_2021_А_95.pdf 15.02.2022 15:26
- Додаток атестату акредитації.PDF 15.02.2022 15:26
- 7. Атестат акредитации оригінал.pdf 15.02.2022 15:26
- Перелік АЗС.pdf 15.02.2022 15:26
- рішення від 17.02.2022 № 3343.pdf 17.02.2022 17:49
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 773.pdf 13.04.2022 15:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2022 № 4001.pdf 22.04.2022 13:05
- рішення від 21.04.2022 № 4001.pdf 26.04.2022 12:08
- Відповідь АМКУ (18022022).docx 21.02.2022 09:01
- Відповідь АМКУ.PDF 21.02.2022 09:01
- Протокол 37.PDF 07.06.2022 10:54
- Протокол 39.PDF 17.06.2022 09:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.02.2022 17:10
Дата розгляду скарги:
28.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2022 17:50
Дата прийняття рішення по скарзі:
26.04.2022 12:08
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
c5a31e625d2747eab78797a59dc710bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-002895-b.b5
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
В п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника визначено: "Учасник повинен мати власний електронний кабінет (з посиланням на сайт учасника) де є можливість отримати пальне через паливні картки або талони (скретч картки) по рахунках з реквізитами учасника" .
Даний предмет закупівлі передбачає конкретно визначений товар, а сам Замовник встановив – що товаром є скретч-картки (талони) на паливо або паливні картки.
Вимогою щодо наявності власного електронного кабінета для паливних карток АБО ТАЛОНІВ (скретч-карток), Замовник встановив в частині тендерної документації, яка визначає Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, обмеження та дискримінаційні умови.
Паливна картка – це пластикова картка з пам’яттю, що має грошовий або літровий «гаманці», та дозволяє клієнту зберігати пальне в грошовому еквіваленті, або в літрах пального з фіксованою ціною. Для заправки автомобілів Замовника по паливній карті - – електронний кабінет потрібен.
Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною
ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на
отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного
найменування і марки, які позначені на ньому.
Для заправки автомобілів Замовника по талонам (скретч картках) – електронний кабінет не потрібен. Електронний кабінет необхідний тільки для паливних карток. А отже якщо Замовник планує закуповувати паливо у вигляді паливних карток або талонів – необхідно відрізнити ці поняття так як учасники, які планують поставляти паливо по талонах – не повинні надавати електронний кабінет. Учасник не зможе брати участі у закупівлі при наявності даної дискримінаційної умови – а саме власного електронного кабінету для поставки палива у вигляді талонів.
Просимо замовника внести зміни до ТД та вилучити вищезазначену дискримінаційну умову.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2022 20:00
Вирішення:
На підставі розглянутої вимоги, уповноваженою особою прийнято рішення задовольнити вимогу та внести зміни до тендерної документації (протокол № 34 від 15.02.2022 року) внести зміни до тендерної документації на закупівлю товарів за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо) , ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-07-002895-b, а саме:п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника визначено: "Учасник повинен мати власний електронний кабінет (з посиланням на сайт учасника) де є можливість отримати пальне через паливні картки або талони (скретч картки) по рахунках з реквізитами учасника" - вилучити
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
ce75601e5d9941d2b968d83bc0d28456
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-002895-b.b4
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
В п. 6 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника визначено: «Також Учасник надає копію або оригінал Договору АЗС з лабораторією контролю якості та підтвердження технічного стану обладнання АЗС, у тому числі перевірки точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок.»
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки предметом закупівлі є паливні картки та талони. Потенційний учасник має партнерські договори з емітентами талонів, а не з власниками АЗС, а тому запитувану інформацію щодо точності відпуску палива з паливно-роздавальної колонки на АЗС а тим більше Договір АЗС з лабораторією контролю якості та підтвердження технічного стану обладнання АЗС та перевірки точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок, на яких буде здійснюватися відпуск палива, можуть тільки особи – власники таких АЗС (власники мережі), що свідчить про дискримінаційність даної вимоги. З огляду на те, що паливні талони реалізуються не кожною окремою АЗС, а централізовано, через укладення партнерських договорів з відповідною мережею, то учасники закупівлі, які не є власниками або орендарями АЗС на якій Замовник планує отримувати паливо, не матимуть технічної можливості надати підтверджуючі документи щодо точності відпуску палива з паливораздавальної колонки на АЗС.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2022 19:56
Вирішення:
Шановний учаснику,
АЗС повинні мати Договір з лабораторією контролю якості та підтвердження технічного стану обладнання АЗС, у тому числі перевірки точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок, у разі якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, тобто залучених на іншому праві користування АЗС, тобто потенційний учасник має партнерські договори з емітентами талонів, а значить має можливість запросити інформацію щодо документів на підтвердження точності відпуску палива з паливно-роздавальної колонки на АЗС, а саме запросити сканкопію Договору АЗС з лабораторією контролю якості та підтвердження технічного стану обладнання АЗС та перевірки точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок, на яких буде здійснюватися відпуск палива.
З огляду на те, що паливні талони реалізуються не кожною окремою АЗС, а централізовано, через укладення партнерських договорів з відповідною мережею, то учасники закупівлі, які не є власниками або орендарями АЗС на якій Замовник планує отримувати паливо, можуть запросити підтверджуючі документи щодо АЗС компаній-партнерів, тобто залучених на іншому праві користування або письмову обгрунтовану відповідь, з посиланням на чинне законодавство , з вказанням причини з якої учасникам які діють на умовах партнерських договорів не можуть надати вищевказані документи у вигляді сканкопій
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
ce194ebd43de468c98e25de7b8a0317a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-002895-b.b3
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
В п. 6 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника визначено: «Учасник для підтвердження наявності контролю якості запропонованого товару лабораторією повинен надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Договору АЗС з лабораторією та атестату про акредитацію лабораторії з додатками, а також атестату про акредитацію органу з оцінки відповідності що видав сертифікат відповідності з додатками.
Потенційний учасник має партнерські відносини та працює з емітентом талонів, а отже не має можливості надати витребувати у третіх осіб будь-які документи, в даному випадку Договори.
Але для підтвердження якості палива, що поставляється Замовникам – учасник має договір з акредитованою лабораторією та у відповідній періодичності відповідно до вимог і стандартів – направляє паливо на аналіз. Вимагаючи в учасників договір АЗС з лабораторією перевірки якості – Замовник встановлює обмежувальну вимогу.
Замовник регулярно направляє паливо до акредитованої лабораторії, отримує протоколи випробувань, та може надати договір з нею та атестат акредитації, але учасник не є власником або орендарем АЗС, а працює на умовах рпартнерських договорів з емітентами талонів, а отже встановлена вимога обмежує потенційних учасників, які працюють на умовах партнерства.
Вимагаючи від Учасників атестат акредитації органу з сертифікації, яким було видано сертифікат відповідності – Замовник обмежує в праві на участь учасників, які на пряму не співпрацюють з органами сертифікації та не мають можливості отримати від органу сертифікації такий документ.
Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників, так як сертифікати відповідності, а отже і атестат акредитації з органу сертифікації має тільки виробник товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2022 19:51
Вирішення:
Шановний учаснику,
АЗС повинні мати Договір з лабораторією та атестат про акредитацію лабораторії з додатками, а також атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, що видав сертифікат відповідності з додатками, у разі якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, тобто залучених на іншому праві користування АЗС , потенційний учасник має партнерські договори з емітентами талонів, значить має можливість запросити інформацію щодо документів на підтвердження наявності контролю якості запропонованого товару лабораторією, а саме запросити сканкопію Договору АЗС з лабораторією та атестату про акредитацію лабораторії з додатками, а також атестату про акредитацію органу з оцінки відповідності що видав сертифікат відповідності з додатками.
З огляду на те, що паливні талони реалізуються не кожною окремою АЗС, а централізовано, через укладення партнерських договорів з відповідною мережею, то учасники закупівлі, які не є власниками або орендарями АЗС на якій Замовник планує отримувати паливо, можуть запросити підтверджуючі документи щодо АЗС компаній-партнерів, тобто залучених на іншому праві користування або письмову обгрунтовану відповідь, з посиланням на чинне законодавство , з вказанням причини з якої учасникам які діють на умовах партнерських договорів не можуть надати вищевказані документи у вигляді сканкопій
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
4cfad4dcfca249d09d1495b0ceaafd32
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-002895-b.b2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Замовник визначив дискримінаційні умови тендерної документації, а саме
1. в п.п. 2.2. п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника визначено: «АЗС повинні розташовуватися на відстані не більше 2 км від території Пісочинської селищної ради (не менше 1-й АЗС по трасі Київ-Харків-Довжанський та не менше 10-ти по трасі Київ-Харків-Довжанський від території Пісочинської селищної ради до м. Київ)».
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу стосовно кількості АЗС по трасі Київ-Харків-Довжанський від території Пісочинської селищної ради до м. Київ, оскільки на цій трасі тільки один великий бренд має таку кількість АЗС.
Також незрозуміло обгрунтування даної вимоги, так як Пісочинська сільська рада обслуговує Пісочинську територіальну громаду, площа якою близько 60 км. Навіщо замовнику така кількість заправок на трасі Київ-Харків-Довжанський у напрямку м. Київ, адже для обслуговування території порядка 60 км – не має необхідності їхати для заправки автомобілів та проїхати 9 АЗС щоб доїхати до 10 – так як всі вони знаходяться на одній дорозі від Пісочина до Києва (відповідно до Вимоги Замовника).
У разі вилучення дискримінаційної вимоги - учасники зможуть брати участь у закупівлі Замовника, а отже відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
Зважаючи на зазначене просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, вилучити зазначену дискримінаційну умову та встановити вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2022 19:37
Вирішення:
Шановний Учаснику, в радіусі 2 км., відносно адреси базування транспорту Замовника, знаходиться декілька АЗС різних брендів де можливо провести заправку транспорту .Вимога обгрунтована тим,що пальне потребується для заправки спецавтомобілів, а саме шкільних автобусів, які курсують за певним маршрутом.
З метою економії бюджетних коштів та максимального зменшення витрат пального на шлях для заправки спецавтомобілів, Замовником було прийнято рішення про встановлення обмеження щодо наявності та повинні розташовування АЗС на відстані не більше 2 км від території Пісочинської селищної ради (не менше 1-й АЗС по трасі Київ-Харків-Довжанський та не менше 10-ти по трасі Київ-Харків-Довжанський від території Пісочинської селищної ради до м. Київ).
Тобто, згідно принципів здійснення закупівель вимоги описані в Оголошені забезпечують конкуренцію між учасниками та максимальну економію,а тому не можуть вважатися дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
6f800fd043a54a23b8a632790418ca5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-002895-b.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Замовник визначив дискримінаційні умови тендерної документації, а саме
1. в ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено: «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Ліцензії на власні або орендовані АЗС мають бути видані на ім’я учасника по кожній АЗС зазначеній у довідці.»
1) щодо власних або орендованих АЗС - Вимагаючи від учасників наявність власних або орендованих АЗС - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати власні або орендовані АЗС фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення партнерських АЗС.
Учасники які не мають власних або орендованих АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або у праві користування АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності власних або орендованих АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають партнерські АЗС .
2) щодо ліцензії:
Відповідно до ст.15 Закону № 418 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва.
Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Учасник може надати ліцензію на оптову торгівлю пальним, видану на ім’я учасника.
Також варто зазначити, що Замовник вимагає інформацію з публічних реєстрів.
Закон України «Про доступ до публічної інформації» дає таке визначення головній дефініції сфери його регулювання: публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 10-1 згаданого Закону, публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Зазначена умова тендерної документації носить обмежувальний характер.
Зважаючи на зазначене просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та вилучити зазначену дискримінаційну умову.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2022 19:10
Вирішення:
Шановний учаснику, в ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено, що « для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, відповідно до додатку 3 до тендерної документації. До цієї довідки учасником повинні бути надані роздруковану інформацію (запис) з Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника, у відповідності до інформації, наведеної учасником згідно з вимогами додатку 3 до тендерної документації»
У додатку 3 до тендерної документації вказано, що : «Учасник торгів повинен мати розвинену мережу власних, орендованих або залучених на іншому праві користування АЗС для забезпечення заправки транспорту замовника»
Зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, то може здійснюватися через мережі АЗС компаній-партнерів, тобто залучених на іншому праві користування АЗС . Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь не тільки власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, а також учасники які мають АЗС залучені на іншому праві користування.
Відповідно до ст.15 Закону № 418 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва. Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Учасник може надати ліцензію на оптову торгівлю пальним, видану на ім’я учасника.
Відповідно до ч. 1 ст. 10-1 згаданого Закону, публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Замовник не вимагає від учасника надання публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. У зв’язку з цим учасник може надати пояснювальний лист із зазначенням наборів даних, які оприлюднені у формі відкритих даних та з наведенням посилання, за яким можна ознайомитись з відповідною інформацією.
Тому умова Замовника щодо надання роздрукованої інформації (запис) з Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника не носить обмежувальний характер.
Статус вимоги:
Відхилено