-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти
Сирні продукти ДК 021 - 2015: 15540000-5 М'який сир кисломолочний жирністю не менше 9% ; Твердий сир масова частка жиру не менше 50%.
Завершена
2 270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 350.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2022 21:34 - 16.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо п.10 б) -дискримінаційна вимога
Номер:
e7089377c6844204bd141ac7f398301a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-015188-b.b2
Назва:
Щодо п.10 б) -дискримінаційна вимога
Вимога:
щодо надання-п.10 б) на підтвердження дотримання вимог ст. 45 Закону України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник надає в складі тендерної пропозиції завірену копію діючого договору/договорів про надання послуг з виконання лабораторних досліджень з контролю якості дезінфекції об’єктів (обладнання, інвентарю) та копії актів, які підтверджують надання послуг (виконання робіт) за вищезазначеним договором, експертних висновків з бактеріологічних випробувань з висновком про відповідність бактеріологічних показників в межах МДР згідно нормативних документів. Копії актів та експертні висновки повинні бути за останні три місяці, що передують місяцю оприлюднення оголошення про закупівлю в системі Прозорро, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання). Установа з якою укладено вищезазначений договір повинна бути зареєстрована в Реєстрі НААУ акредитованих ООВ (інформацію про що Замовник перевіряє самостійно.)
У ст. 45 Закону України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ВІДСУТНЯ ВИМОГА щодо наявності діючого договору/договорів про надання послуг з виконання лабораторних досліджень з контролю якості дезінфекції об’єктів (обладнання, інвентарю) та копії актів, які підтверджують надання послуг (виконання робіт) за вищезазначеним договором
Вимагаемо ,внесті зміни та прибрати дискримінаційну вимогу п.10 б)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2022 13:12
Вирішення:
Відповідно до п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Законом України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надалі – Закон), оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Відповідно до статті 20 Закону оператори ринку зобов’язані забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу.
В статті 45 Закону визначено гігієнічні вимоги до обладнання та інвентарю оператора ринку, які повинні бути чистими та продезінфікованими. Чищення та дезінфекція здійснюються таким чином, щоб забезпечити захист від появи ризику забруднення.
Таким чином Замовник має право вимагати від Учасника, як оператора ринку, дотримання вимог Закону стосовно чистого та продезінфікованого обладнання та інвентаря. Але Замовник не є компетентним органом та не в змозі оцінити якість чищення, тому для цього вимагає надання Учасником експертних висновків з бактеріологічних випробувань з висновком про відповідність бактеріологічних показників в межах МДР згідно нормативних документів.
Зазначаємо, що послуги з виконання лабораторних досліджень з контролю якості дезінфекції об’єктів (обладнання, інвентарю) здійснюється за рахунок їх власників (операторів потужностей) згідно з тарифами, які затверджуються відповідно до законодавства про ціни та ціноутворення та виконуються на підставі укладених договорів з установою, яка має право проводити такі дослідження (тобто акредитованою установою) з оформленням відповідних актів та висновків.
Саме Договір з акредитованою установою, акти та висновки вимагає Замовник в п.10 б) тендерної документації на підтвердження дотримання вимог Закону.
До того ж не зрозуміло, в чому саме полягає обмеження та дискримінація щодо вимог Оголошення надати вищезазначені документи та чому Учасник не може отримати таки документи? Адже ця вимога не суперечить законодавству та на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія має можливість виконати лабораторні дослідження з контролю якості дезінфекції об’єктів (обладнання, інвентарю).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2022 09:56
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо п.11 -дискримінаційна вимога
Номер:
c5e0f66ac354478892e9110365bc26cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-015188-b.a1
Назва:
Щодо п.11 -дискримінаційна вимога
Вимога:
11. Якщо предметом закупівлі є товари тваринного походження, на підтвердження дотримання вимог Законів України №2042-VІІІ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин», №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник надає в складі тендерної пропозиції завірену копію діючого договору/договорів про надання послуг ветеринарними фахівцями зі здійснення інспектування потужностей Учасника, що пов’язані з виробництвом та/або обігом харчових продуктів та копії актів, які підтверджують надання послуг (виконання робіт) за вищезазначеним договором, за останні три місяці, що передують місяцю оприлюднення оголошення про закупівлю в системі Прозорро, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання).
У Законах України №2042-VІІІ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин», №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ВІДСУТНЯ ВИМОГА щодо наявності договорів про надання послуг ветеринарними фахівцями зі здійснення інспектування потужностей Учасника.
Вимагаемо ,внесті зміни та прибрати дискримінаційну вимогу п.11
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2022 13:08
Вирішення:
Відповідно до п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закон України №2042-VІІІ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» (надалі – Закон) визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин.
Відповідно до статті 3 Закону - дія цього Закону поширюється на суспільні відносини, пов’язані із здійсненням державного контролю за діяльністю операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів, інших об’єктів санітарних заходів, кормів, побічних продуктів тваринного походження, біологічних продуктів, ветеринарних препаратів, репродуктивного матеріалу та/або утримання, вирощування, розведення, обіг живих тварин з метою перевірки цієї діяльності на відповідність законодавству про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин.
Відповідно до статті 16 Закону оператор ринку зобов’язаний допускати державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів та інших визначених цим Законом осіб до здійснення заходів державного контролю, за умови дотримання ними порядку здійснення державного контролю, передбаченого цим Законом.
Таким чином Замовник має право вимагати від Учасника, як оператора ринку, дотримання вимог Закону в частині інспектування своїх потужностей, що пов’язані з виробництвом та/або обігом харчових продуктів. Але Замовник не є компетентним органом та не в змозі виконувати таке інспектування, тому для цього вимагає надання Учасником актів, які підтверджують надання послуг ветеринарними фахівцями зі здійснення інспектування потужностей оператора ринку, що пов’язані з виробництвом та/або обігом харчових продуктів.
Для отримання висновків державного контролю укладаються договори з установою, яка має право проводити інспектування з оформленням відповідних актів.
Відповідно до статті 63 Закону розмір плати за здійснення державного контролю, що фінансується операторами ринку, затверджується центральним органом виконавчої влади.
Саме Договір з установою, яка має право проводити державний контроль за дотриманням законодавства та акти вимагає Замовник в п.11 тендерної документації на підтвердження дотримання вимог Закону.
До того ж не зрозуміло, в чому саме полягає обмеження та дискримінація щодо вимог Оголошення надати вищезазначені документи та чому Учасник не може отримати таки документи? Адже ця вимога не суперечить законодавству та на сьогоднішній день є загально доступною послугою і будь-яка компанія має можливість провести інспектування своїх потужностей, що пов’язані з виробництвом та/або обігом харчових продуктів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2022 09:57