-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Система пожежного захисту. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Запорізькому класичному ліцеї Запорізької міської ради Запорізької області,розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Л. Жаботинського, 23». Згідно з настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015– 45310000-3–Електромонтажні роботи)
Торги відмінено
1 700 431.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 502.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 502.16 UAH
Період оскарження:
04.02.2022 16:32 - 09.08.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Номер:
8f7dc0114f024cdb8e460a491510b7b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-013542-b.c3
Назва:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Скарга:
Вих № 15 від 04 липня 2022 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС»
Місцезнаходження: 61068, м. Харків, пров. Старомосковський, 6-А, кім. 24
тел. +38 (050) 530 44 37
код ЄДРПОУ 42509413
e-mail: masters.kharkov@gmail.com
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
код ЄДРПОУ 37573094
Місцезнаходження:
69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 39-Б
тел. +380617086970
e-mail: ea.ivanishina@ukr.net
Інформація про закупівлю:
ID: 2e65365defbc4a79916e8896083ff90a
Закупівля: UA-2022-02-04-013542-b
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника – Департамент освіти і науки Запорізькій міської ради по процедурі закупівлі «Система пожежного захисту. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Запорізькому класичному ліцеї Запорізької міської ради Запорізької області,розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Л. Жаботинського, 23». Згідно з настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)»
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради 04.02.2022 року була оголошена закупівля робіт «Система пожежного захисту. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Запорізькому класичному ліцеї Запорізької міської ради Запорізької області,розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Л. Жаботинського, 23». Згідно з настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-04-013542-b).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 20.02.2022 12:00.
Очікувана вартість закупівлі становить 1 700 431,20 грн.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради 01.07.2022 року були внесені зміни до тендерної документації.
Ретельно ознайомившись зі змінами, які були внесені до тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС» (далі – ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС») виявило умови, що обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації Учасників, що в свою чергу обмежує право ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС» прийняти участь в цій закупівлі, а саме:
1. В пункті 2.1.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено: «Інформаційна довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робітничих професій):
*Примітка:
1) обов’язкова наявність головного інженера (або інженера з техніки безпеки та охорони праці), що знаходиться у трудових відносинах з учасником торгів (зазначаються у довідці про інженерно – технічних працівників);
2) обов’язкова наявність інженера – проектувальника (надати кваліфікаційний сертифікат щодо виду робіт інженерно – будівельне проектування у частині кошторисної документації (зазначається у довідці про інженерно-технічних працівників));
3) обов’язкова наявність на підприємстві та/або залучених на договірних засадах працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 14 чоловіків (не менше 10 електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації (електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажника(ів) радіоелектронної апаратури та приладів) та не менше 4 налагоджувальників контрольно – вимірювальних приладів та автоматики);
4) обов’язкова наявність керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років, мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»). Надати документ, що підтверджує здобуття такої освіти;
5) обов’язкова наявність відповідальної особи (осіб) з охорони праці (надати розпорядчі документи, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи). Також, до довідки надати документи, на підтвердження проходження навчання та перевірку знань з охорони праці на керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці. Крім того, надати документи, що підтверджують навчання та перевірку знань з пожежної безпеки керівника підприємства;
6) На виконавців робіт надати копії посвідчень або протоколів (витяги з протоколів) про навчання та перевірку знань з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
7) На виконавців робіт надати копії посвідчень або протоколів (витяги з протоколів) про навчання та перевірку знань з охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
8) На виконавців робіт надати копії посвідчень з електробезпеки (до 1000 В, не менше IV група електробезпеки), які будуть залучатися до виконання робіт;
9) обов’язкова наявність електромонтера з охоронно – пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів), не нижче 3-го розряду. Надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації;
10) обов’язкова наявність налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (та/або налагоджувальник контрольно – вимірювальних приладів та автоматики), не нижче 4 розряду. Надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації.
В підтвердження наявності вищезазначених працівників Учасник в тендерній пропозиції обов’язково надає об’єднану звітність ПДФО та ЕСВ (форма Додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1)) за останній звітний період.
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності зазначеному критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, про що учасник зазначає у інформаційному листі разом з наданням попередньо укладеного договору з таким субпідрядником/співвиконавцем, строком дії не менше ніж до 31.12.2022».
Вимога щодо наявності на підприємстві та/або залучених на договірних засадах працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 14 чоловіків (не менше 10 електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації (електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажника(ів) радіоелектронної апаратури та приладів) та не менше 4 налагоджувальників контрольно – вимірювальних приладів та автоматики) є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки замовник вимагає наявність в Учасника не менше 14 чоловік, що є значно завищеним та таким, що штучно звужує кількість потенційних учасників.
Відповідно до технічної частини документації, технічної специфікації, обсягів предмета закупівлі, дефектного акту та строку надання послуг, встановлених Замовником у тендерній документації, нами було розроблено кошторисну документацію, зокрема локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 та локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01.
Відповідно до даних локальних кошторисів було встановлено, що для надання даного виду послуг відповідно до технічного завдання та у встановлені строки необхідно 3530,64 люд.год. + 1776,49 люд.год. = 5307,13 люд.год.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації строк виконання робіт – з дати підписання договору по грудень 2022 року.
Беремо орієнтовно 4,5 місяців (з врахуванням періоду оскарження, внесення змін до тендерної документації, період розгляду пропозицій, період оскарження рішення замовника, тощо) отримуємо 100 робочих днів по 8 робочих годин, тобто 800 люд.год. на одного працівника.
Отже, ділимо необхідну кількість люд.год. за локальними кошторисами на розрахунок стосовно одного працівника кількості люд.год. протягом 2022 року і отримуємо реальну кількість необхідних працівників для виконання робіт у встановлений строк, а саме: 5 307,13 / 800 = 6,63. Тобто, для виконання робіт, які вимагаються згідно технічного завдання у встановлені строки необхідно максимум 6-7 працівників, а не 14 як було встановлено Замовником у тендерній документації.
Ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, бажаємо взяти участь в даній процедурі закупівлі, проте, у зв’язку з необґрунтованими завищеними вимогами щодо кількості працівників, не можемо цього зробити.
Як доказ, надаємо локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 та локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 з прихованими ціновими показниками.
Окрім того, відповідно до п 14,15 постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Ми маємо двох виконавців робіт, а саме: одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та одного налагоджувальна приладів, апаратури та системи автоматичного контролю, регулювання та керування; (доказ – копія посвідчення налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, копія диплому електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, підтвердження працевлаштування даних працівників в ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС») що є достатньо для виконання робіт/надання послуг що є предметом закупівлі відповідно до постанови КМУ № 852. Однак, Замовником було встановлено вимогу, яка є для нас дискримінаційною, та такою що не дозволяє нам прийняти участь у закупівлі, всупереч чинного законодавства.
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести кількість працівників у відповідність до положень чинних нормативних актів – Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016.
Дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації після внесення змін порушують права та законні інтереси ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС» як Учасника даної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення Замовником частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС» не може прийняти участь у даній закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та виключити дискримінаційні вимоги.
Додатки:
1. Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 та локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 з прихованими ціновими показниками.
2. Копія посвідчення налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, копія диплому електромонтера охоронно-пожежної сигналізації.
3. Підтвердження працевлаштування працівників (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики та електромонтера охоронно-пожежної сигналізації) в ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС»).
Директор ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС» Наретя Н.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Запоріжжя.pdf 04.07.2022 12:47
- Кошторисна документація.pdf 04.07.2022 12:47
- Підтвердження кваліфікації.pdf 04.07.2022 12:47
- ПІдтвердження працевлаштування.pdf 04.07.2022 12:47
- Скарга в АМКУ.docx 04.07.2022 12:47
- рішення від 05.07.2022 № 5015.pdf 05.07.2022 13:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2022 № 5083.pdf 12.07.2022 16:29
- рішення від 12.07.2022 № 5083.pdf 14.07.2022 12:12
- Пяснення до скарги.docx 08.07.2022 15:30
- Пояснення до скарги.pdf 08.07.2022 15:30
- ЗМІНИ 05.08.2022.pdf 05.08.2022 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2022 13:27
Дата розгляду скарги:
12.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2022 13:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2022 12:12
Дата виконання рішення Замовником:
05.08.2022 11:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідні зміни внесені до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
Скарга в АМКУ
Номер:
2e926a38141544b5b1ad2810143cf169
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-013542-b.c2
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Вих № 1 від 20 травня 2022 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ»
Місцезнаходження:
01054, м. Київ, вул. Дмитрівська, 18/24, офіс 5
тел. +38 (095) 099-38-51
код ЄДРПОУ 44050710
e-mail: garant_sm@ukr.net
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
код ЄДРПОУ 37573094
Місцезнаходження:
69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 39-Б
тел. +380617086970
e-mail: ea.ivanishina@ukr.net
Інформація про закупівлю:
ID: 2e65365defbc4a79916e8896083ff90a
Закупівля: UA-2022-02-04-013542-b
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника – Департамент освіти і науки Запорізькій міської ради по процедурі закупівлі «Система пожежного захисту. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Запорізькому класичному ліцеї Запорізької міської ради Запорізької області,розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Л. Жаботинського, 23». Згідно з настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)»
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради 04.02.2022 року була оголошена закупівля робіт «Система пожежного захисту. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Запорізькому класичному ліцеї Запорізької міської ради Запорізької області,розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Л. Жаботинського, 23». Згідно з настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-04-013542-b).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 20.02.2022 12:00.
Очікувана вартість закупівлі становить 1 700 431,20 грн.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради 19.05.2022 року були внесені зміни до тендерної документації.
Ретельно ознайомившись зі змінами, які були внесені до тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» (далі – ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ») виявило умови, що обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації Учасників, що в свою чергу обмежує право ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» прийняти участь в цій закупівлі, а саме:
1. В пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.05.2022 до 17:00».
Дана вимога для нас, як для Учасника торгів, є дискримінаційною, оскільки вона не узгоджується з кінцевим строком подання тендерних пропозицій, який зазначений в електронній системі закупівель PROZORRO.
В електронній системі закупівель зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.05.2022 18:00.
Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Встановивши кінцевий строк подання в тендерній документації до 27.05.2022 17:00, який не узгоджується з кінцевим строком подання тендерних пропозицій в електронній системі PROZORRO (до 27.05.2022 18:00), Замовник порушує право учасників на добросовісну конкуренцію, що в свою чергу може призвести до обмеження конкуренції, оскільки Учасники не зможуть подати вчасно свою пропозицію.
Як доказ надаємо посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text та посилання на оголошення про проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-04-013542-b.
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 1 розділу IV тендерної документації у відповідності до оголошення про проведення закупівлі.
2. В пункті 2.1.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено: «Інформаційна довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робітничих професій):
*Примітка:
1) обов’язкова наявність головного інженера (або інженера з техніки безпеки та охорони праці), що знаходиться у трудових відносинах з учасником торгів (зазначаються у довідці про інженерно – технічних працівників);
2) обов’язкова наявність інженера – проектувальника (надати кваліфікаційний сертифікат щодо виду робіт інженерно – будівельне проектування у частині кошторисної документації) – 2 особи;
3) обов’язкова наявність на підприємстві та/або залучених на договірних засадах працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 20 чоловіків (не менше 15 електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації (електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажника(ів) радіоелектронної апаратури та приладів) та не менше 5 налагоджувальників контрольно – вимірювальних приладів та автоматики);
4) обов’язкова наявність керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років, мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»). Надати документ, що підтверджує здобуття такої освіти;
5) обов’язкова наявність відповідальної особи (осіб) з охорони праці (надати розпорядчі документи, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи). Також, до довідки надати документи, на підтвердження проходження навчання та перевірку знань з охорони праці на керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці. Крім того, надати документи, що підтверджують навчання та перевірку знань з пожежної безпеки керівника підприємства;
6) На виконавців робіт надати копії посвідчень або протоколів (витяги з протоколів) про навчання та перевірку знань з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
7) На виконавців робіт надати копії посвідчень або протоколів (витяги з протоколів) про навчання та перевірку знань з охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
8) На виконавців робіт надати копії посвідчень з електробезпеки (до 1000 В, не менше IV група електробезпеки), які будуть залучатися до виконання робіт;
9) обов’язкова наявність електромонтера з охоронно – пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів), не нижче 3-го розряду. Надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації;
10) обов’язкова наявність налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (та/або налагоджувальник контрольно – вимірювальних приладів та автоматики), не нижче 4 розряду. Надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації.
В підтвердження наявності вищезазначених працівників Учасник в тендерній пропозиції обов’язково надає об’єднану звітність ПДФО та ЕСВ (форма Додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1)) за останній звітний період.
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності зазначеному критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, про що учасник зазначає у інформаційному листі разом з наданням попередньо укладеного договору з таким субпідрядником/співвиконавцем, строком дії не менше ніж до 31.12.2022».
1.1. «Обов’язкова наявність інженера – проектувальника (надати кваліфікаційний сертифікат щодо виду робіт інженерно – будівельне проектування у частині кошторисної документації) – 2 особи».
Дана вимога для нас, як для Учасника, є дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати двох інженерів – проектувальників саме щодо виду робіт інженерно – будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Крім того зазначаємо, що Замовником не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4002-р/пк-пз від 21.04.2022 щодо даного пункту, в якому зазначено, що «взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають саме на підприємстві відповідальної особи (осіб) з охорони праці, саме 2 інженера – проектувальника, а також саме не менше, ніж 25 працівників робітничих професій».
Ми маємо двох інженерів – проектувальників Ахметову Людмилу Петрівну та Шаховського Олександра Сергійовича, які мають кваліфікаційні сертифікати з такими видами робіт: Ахметова Людмила Петрівна – інженерно – будівельне проектування у частині кошторисної документації, Шаховський Олександр Сергійович – інженерно – будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Кваліфікаційні сертифікати додаються.
Напрямок інженерно – будівельне проектування в частині дотримання вимог пожежної безпеки дозволяє сертифікованому інженеру проектувати, керувати або вести нагляд з проектування розділів, які стосуються дотримання пожежної безпеки будівель і споруд промислового або цивільного призначення (об’єкти І - V категорії складності).
Напрямок інженерно – будівельне проектування в частині кошторисної документації дозволяє сертифікованому інженеру проектувати, керувати або вести нагляд з проектування розділів, які відповідають за визначення кошторису будь – яких будівель і споруд промислового або цивільного призначення (об’єкти І – V категорії складності).
Для розроблення кошторисної документації необхідний тільки один інженер – проектувальник з інженерно – будівельного проектування в частині кошторисної документації, а, оскільки здійснюються роботи з влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, то можна залучити інженера – проектувальника з інженерно – будівельного проектування в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Як доказ надаємо, кваліфікаційні сертифікати інженерів – проектувальників Ахметової Людмили Петрівни та Шаховського Олександра Сергійовича.
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу в новій редакції: «Обов’язкова наявність інженера – проектувальника (надати кваліфікаційний сертифікат щодо виду робіт інженерно – будівельне проектування у частині кошторисної документації та інженерно – будівельне проектування в частині дотримання вимог пожежної безпеки) – 2 особи».
1.2. «Обов’язкова наявність на підприємстві та/або залучених на договірних засадах працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 20 чоловіків (не менше 15 електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації (електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтера(ів) з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажника(ів) радіоелектронної апаратури та приладів) та не менше 5 налагоджувальників контрольно – вимірювальних приладів та автоматики)».
Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки замовник вимагає наявність в Учасника не менше 20 чоловік, що є значно завищеним та таким, що штучно звужує кількість потенційних учасників.
Відповідно до технічної частини документації, технічної специфікації, обсягів предмета закупівлі, дефектного акту та строку надання послуг, встановлених Замовником у тендерній документації, нами було розроблено кошторисну документацію, зокрема локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 та локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01.
Відповідно до даних локальних кошторисів було встановлено, що для надання даного виду послуг відповідно до технічного завдання та у встановлені строки необхідно 3530,64 люд.год. + 1776,49 люд.год. = 5307,13 люд.год.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації строк виконання робіт – з дати підписання договору по грудень 2022 року.
Беремо орієнтовно 6 місяців (з врахуванням періоду оскарження, внесення змін до тендерної документації, період розгляду пропозицій, період оскарження рішення замовника, тощо) отримуємо 130 робочих днів по 8 робочих годин, тобто 1040 люд.год. на одного працівника.
Отже, ділимо необхідну кількість люд.год. за локальними кошторисами на розрахунок стосовно одного працівника кількості люд.год. протягом 2022 року і отримуємо реальну кількість необхідних працівників для виконання робіт у встановлений строк, а саме: 5 307,13 / 1 040 = 5,10. Тобто, для виконання робіт, які вимагаються згідно технічного завдання у встановлені строки необхідно 5 працівників, а не 20 як було встановлено Замовником у тендерній документації.
Ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, бажаємо взяти участь в даній процедурі закупівлі, проте, у зв’язку з необґрунтованими завищеними вимогами щодо кількості працівників, не можемо цього зробити.
Як доказ, надаємо локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 та локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 з прихованими ціновими показниками.
Просимо внести зміни до тендерної документації та зменшити кількість працівників до 5 осіб.
Дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації після внесення змін порушують права та законні інтереси ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» як Учасника даної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення Замовником частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» не може прийняти участь у даній закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та виключити дискримінаційні вимоги.
Додатки:
1. Кваліфікаційний сертифікат Ахметової Людмили Петрівни.
2. Кваліфікаційний сертифікат Шаховського Олександра Сергійовича.
3. Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 та локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 з прихованими ціновими показниками.
Пов'язані документи:
Учасник
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника.pdf 20.05.2022 14:59
- Кошторисна документація.pdf 20.05.2022 14:59
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника.pdf 20.05.2022 14:59
- Скарга UA-2022-02-04-013542-b.pdf 20.05.2022 14:59
- Рішення від 24.05.2022 № 4691.pdf 24.05.2022 13:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2022 № 4808.pdf 03.06.2022 11:51
- Рішення від 02.06.2022 № 4808.pdf 06.06.2022 11:38
- Пояснення до скарги.pdf 27.05.2022 14:35
- Пояснення до скарги.docx 27.05.2022 14:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2022 23:34
Дата розгляду скарги:
02.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2022 13:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2022 11:38
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2022 11:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідні зміни внесені до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника – Департамент освіти і науки Запорізькій міської ради по процедурі закупівлі «Система пожежного захисту. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Запорізькому класичному ліцеї Запорізької міської ради Запорізької області,розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Л. Жаботинського, 23». Згідно з настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)»
Номер:
1a2732dbc099479b9fd5dc0e5aaade14
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-013542-b.b1
Назва:
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника – Департамент освіти і науки Запорізькій міської ради по процедурі закупівлі «Система пожежного захисту. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Запорізькому класичному ліцеї Запорізької міської ради Запорізької області,розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Л. Жаботинського, 23». Згідно з настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)»
Скарга:
Деталі скарги в доданих файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- документи субпідрядника.pdf 15.02.2022 16:11
- скарга.pdf 15.02.2022 16:11
- кошторис.pdf 15.02.2022 16:11
- сертифікат проектувальника.pdf 15.02.2022 16:11
- документи працівників.pdf 15.02.2022 16:11
- аналог. договір.pdf 15.02.2022 16:11
- сертиф. кошторисника.pdf 15.02.2022 16:11
- рішення від 17.02.2022 № 3344.pdf 17.02.2022 17:51
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 774.pdf 13.04.2022 15:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2022 № 4002.pdf 22.04.2022 13:04
- рішення від 21.04.2022 № 4002.pdf 26.04.2022 12:05
- Пояснення на скаргу.pdf 22.02.2022 17:54
- Пояснення на скаргу.docx 22.02.2022 17:54
- ЗМІНИ 19.05.2022.docx 19.05.2022 15:36
- Протокол № 33-З від 19.05.2022.docx 19.05.2022 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.02.2022 16:13
Дата розгляду скарги:
28.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2022 17:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.04.2022 12:05
Дата виконання рішення Замовником:
19.05.2022 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення оскарження внесені відповідні зміни до тендерної документації