• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт кабінетів 516, 517 та 518 на 5 поверсі відділ профоглядів в КНП «Київський міський консультативно-діагностичний центр» за адресою:м. Київ, вул. Кондратюка, 6)

Торги відмінено

380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2022 15:05 - 10.02.2022 15:00
Вимога
Без відповіді

Досвід роботи та аналогічні договори

Номер: 54441fd9ec4042a1b54f914bb7914452
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-011349-b.b8
Назва: Досвід роботи та аналогічні договори
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 14 Додатку 3 до Оголошення передбачено, що учасник повинен мати досвід роботи в діючих закладах охорони здоров’я на протязі не менше 3-х років (надати сканкопії Договорів за 3 роки в діючих закладах охорони здоров’я). Прошу надати роз"яснення, чим саме зумовлена необхідність надання ТРЬОХ! договорів саме в ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ здоров"я? Зазначаємо, що частиною 2 статті 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Жодним із положень зазначеної статті Законодавець не визначає суб’єкта, з яким має бути укладено аналогічний договір для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі. Незрозумілим є те, на підставі якого нормативно-правового акту Замовник суттєво звужує коло суб’єктів за принципом належності/господарського спрямування? За таких умов, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати ТРИ аналогічні договори, об’єктом будівництва яких заклади охорони здоров"я, що є дискримінацією по відношенню до інших учасників. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №15275-р/пк-пз від 10.08.2020 року (закупівля UA-2020-07-09-004892-b). Враховуючи вище викладене, Вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дозвіл на виконання робіт даного виду послуг

Номер: 750e995f195b46229844f1409ad8e534
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-011349-b.b7
Назва: Дозвіл на виконання робіт даного виду послуг
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 11 до Оголошення передбачено, що учасники у складі пропзиції надають дозвіл на виконання робіт даного виду . Прошу надати роз"яснення, на які саме роботи вимагається дозвіл? Крім того, Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" передбачено, що роботи підвищеної небезпеки (схиляємося саме до гіпотези, що саме на роботи підвищеної небезпеки вимагається дозвіл) можуть виконуватися на підставі дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці залежно від виду. Тому, вимагаємо надати роз"яснення на які саме види робіт вимагається дозвіл та внести зміни до Оголошення та передбачити, що учасники можуть надати Дозвіл на виконання робіт даного виду послуг та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Ліцензія з переліком робіт на виконання даного виду послуг

Номер: 873432454322437cb1e684444f9948d2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-011349-b.b6
Назва: Ліцензія з переліком робіт на виконання даного виду послуг
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 12 Додатку 3 та Додатком 1до Оголошення передбачено, що учасники надають у складі пропозицій ліцензію з переліком робіт на виконання даного виду послуг та достовірну інформацію, в довільній формі, яку замовник може перевірити самостійно, про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження виду господарської діяльності, яка пов’язана з предметом закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Звертаємо вашу увагу на те, що у технічному завданні (дефектному акті) відсутні роботи, які підлягають ліцензуванню. Крім того, пунктом 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування окремих видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензуванню підлягає, зокрема, діяльність із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) – це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно абоперіодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови) окремо. Згідно п. 4.14 ДСТУ-Н Б В. 1.2-16:2013 При розробленні проектної документації на реконструкцію, капітальний ремонт, технічне переоснащення частини існуючого об’єкта або технічне переоснащення всього об’єкта без повного призупинення його використання за функціональним призначенням Клас наслідків (відповідальності) за такою документацією визначають без урахування Клас наслідків (відповідальності) об’єкта, що експлуатується. При виконанні поточного ремонту, перепланування та/або переобладнання окремих приміщень без втручання в несучі та огороджувальні конструкції, а також інженерні системи об’єкту, клас наслідків (відповідальності) не визначають. Клас наслідків (відповідальності) об"єкта "45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт кабінетів 516, 517 та 518 на 5 поверсі відділ профоглядів в КНП «Київський міський консультативно-діагностичний центр» за адресою:м. Київ, вул. Кондратюка, 6)" - СС1, а отже, роботи не підлягають ліцензуванню. Вимагаємо внести зміни в Оголошення в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Огляд об'єкта учасником

Номер: 52034a198bcb477b8103cb344db6005e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-011349-b.b5
Назва: Огляд об'єкта учасником
Вимога:
Шановний Замовник! Додатком 3 до Оголошення передбачено, що необхідно здійснити обов’язковий огляд (по вул. Ю.Кондратюка, 6, м. Київ,) представником фірми-учасника у період уточнення для повноти уявлення про ціну та об’єм робіт, а також для уявлення поданні цінової пропозиції, в тому числі для надання технічної документації з подальшим наданням при кваліфікації переможця. Довідку про огляд об’єкта, в довільній формі, за підписом директора та пред-ставника-учасника при огляді об’єкта (в період уточнення), надається у складі про-позиції. Якщо пропозиція закупівлі складена без обстеження об’єкта, не відображає побажанням замовника, містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником. Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об'єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників. Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням документу з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником документу з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. За таких умов, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документ з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників, Замовником може бути не наданий зазначений документ, що в подальшому може стати підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по відношенню до інших учасників. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 р. стосовно закупівлі UA-2020-09-18-007051-b.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Оновлена комерційна пропозиція

Номер: 5bac7b3dbddb40e5b2208de87047941e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-011349-b.b4
Назва: Оновлена комерційна пропозиція
Вимога:
Шановний Замовник! Додатком 3 до Оголошення передбачено, що Учасник повинен, протягом робочого дня, в який було оголошено результати аукціону, обов’язково підтвердити вартість, яка вказана в електронній формі оголошення результатів у третьому раунді Аукціону, шляхом прикріплення сканованої копії комерційної пропозиції. Зміст комерційної пропозиції повинен співпадати з технічними вимогами Замовника. У разі, якщо Учасник з будь – яких причин не підтвердив зазначену в електронній формі суму, або зміст комерційної пропозиції не співпадає з технічними вимогами Замовника, ця пропозиція не береться до розгляду. Повторно звертаємося до вас із наступною інформацією, оприлюдненою за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli Згідно з частиною 9 статті 14 Закону: “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.” А пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій.Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій. Чи може Учасник додавати якісь документи до своєї пропозиції після завершення аукціону та до формування повідомлення про намір укласти договір. Ні. Технічної можливості додати документи до своєї пропозиції в цей період у Учасника немає. Окрім того, як було зазначено вище, Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій. У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Нагадаємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Замовники при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинні врахувати все наведене вище та не вимагати у Постачальників завантажувати в спрощеній закупівлі документи після завершення строку подання пропозицій. Адже вимогу Замовника про надання документів після завершення строку подання не зможе виконати жоден Постачальник, що призведе до відхилення пропозицій всіх Постачальників та відміни торгів. Звертаємо вашу увагу на те, що на майданчиках, які забезпечують можливість участі у закупівлях, після завершення періоду прийому пропозицій, відсутня будь-яка можливість дозавантажувати документи. У зв"язку з чим, ПОВТОРНО звертаємося з проханням видалити зазначену вимогу або передбачити можливість надання оновленої комерційної пропозиції на електронну пошту замовника у строки, зазначені вище. ДОДАЄМО ВІДПОВІДЬ ОДНОГО ІЗ МАЙДАНЧИКІВ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник. Правки в тендерну документацію внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оновлена комерційна пропозиція

Номер: 09350a086b1344829aa09c510d05a7a5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-011349-b.b3
Назва: Оновлена комерційна пропозиція
Вимога:
Шановний Замовник! Додатком 3 до Оголошення передбачено, що Учасник повинен, протягом робочого дня, в який було оголошено результати аукціону, обов’язково підтвердити вартість, яка вказана в електронній формі оголошення результатів у третьому раунді Аукціону, шляхом прикріплення сканованої копії комерційної пропозиції. Зміст комерційної пропозиції повинен співпадати з технічними вимогами Замовника. У разі, якщо Учасник з будь – яких причин не підтвердив зазначену в електронній формі суму, або зміст комерційної пропозиції не співпадає з технічними вимогами Замовника, ця пропозиція не береться до розгляду. Повторно звертаємося до вас із наступною інформацією, оприлюдненою за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli Згідно з частиною 9 статті 14 Закону: “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.” А пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій.Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій. Чи може Учасник додавати якісь документи до своєї пропозиції після завершення аукціону та до формування повідомлення про намір укласти договір. Ні. Технічної можливості додати документи до своєї пропозиції в цей період у Учасника немає. Окрім того, як було зазначено вище, Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій. У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Нагадаємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Замовники при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинні врахувати все наведене вище та не вимагати у Постачальників завантажувати в спрощеній закупівлі документи після завершення строку подання пропозицій. Адже вимогу Замовника про надання документів після завершення строку подання не зможе виконати жоден Постачальник, що призведе до відхилення пропозицій всіх Постачальників та відміни торгів. Звертаємо вашу увагу на те, що на майданчиках, які забезпечують можливість участі у закупівлях, після завершення періоду прийому пропозицій, відсутня будь-яка можливість дозавантажувати документи. У зв"язку з чим, ПОВТОРНО звертаємося з проханням видалити зазначену вимогу або передбачити можливість надання оновленої комерційної пропозиції на електронну пошту замовника у строки, зазначені вище.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Правки в тендерну документацію внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оновлена комерційна пропозиція

Номер: 11f8fc8c33c14aa495b1b6bef661e2cd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-011349-b.b2
Назва: Оновлена комерційна пропозиція
Вимога:
Шановний Замовник! Додатком 3 до Оголошення передбачено, що Учасник повинен, протягом робочого дня, в який було оголошено результати аукціону, обов’язково підтвердити вартість, яка вказана в електронній формі оголошення результатів у третьому раунді Аукціону, шляхом прикріплення сканованої копії комерційної пропозиції. Зміст комерційної пропозиції повинен співпадати з технічними вимогами Замовника. У разі, якщо Учасник з будь – яких причин не підтвердив зазначену в електронній формі суму, або зміст комерційної пропозиції не співпадає з технічними вимогами Замовника, ця пропозиція не береться до розгляду. Звертаємо вашу увагу на те, що на майданчиках, які забезпечують можливість участі у закупівлях, після завершення періоду прийому пропозицій, відсутня будь-яка можливість дозавантажувати документи. У зв"язку з чим, звертаємося з проханням видалити зазначену вимогу або передбачити можливість надання оновленої комерційної пропозиції на електронну пошту замовника у строки, зазначені вище.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. В додатку № 3 прописана вимога на прикріплення файлів ПІСЛЯ ОГОЛОШЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ АУКЦІОНУ!!! Така можливість реалізована майданчиком, який забезпечує участь у закупівлі!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Клас наслідків (відповідальності)

Номер: ab23081eea044868956eee5635ef9844
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-011349-b.b1
Назва: Клас наслідків (відповідальності)
Вимога:
Шановний Замовник! До якого класу наслідків (відповідальності) належить об"єкт, на якому виконуватимуться роботи?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Клас наслідків CC1
Статус вимоги: Задоволено