-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN 300 - 1400)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-01-18-001857-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
166 253 594.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 662 535.94 UAH
мін. крок: 1% або 1 662 535.94 UAH
Період оскарження:
04.02.2022 14:58 - 02.06.2022 00:00
Скарга
Скасована
Щодо дискримінації виробників України
Номер:
5466dae0faaf4234a29596854436fc2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-010999-b.a5
Назва:
Щодо дискримінації виробників України
Скарга:
Наша компанія планує взяти участь у даному тендері як єдиний вітчизняний виробник запірної арматури в Україні, який має технологічну можливість виготовити у закритому циклі і поставити устаткування для Української газотранспортної системи у повному обсязі номенклатури, згідно запитуваних технічних, якісних та кількісних характеристик, що визначені Замовником у закупівлі № UA-2022-02-04-010999-b. Ми вважаємо, що вимога тендерної документації п.1.2.-Наявність документально підтвердженого позитивного досвіду експлуатації запропонованих товарів «22-0064-Додаток 2 Перелік інформації», щодо надання Листів-відгуків або Референс-листа про досвід експлуатації протягом не менше 2х років кожного з трьох певних видів кранів щонайменше двома підприємствами газотранспортної системи, які не є пов’язаними особами між собою та з учасником та які фізично розташовані на території країн/и ЄС та/або Великобританії, та/або Норвегії, та/або США, в частині географічного обмеження, звужує коло учасників процедури закупівлі, є дискримінаційною стосовно національних виробників, що не здійснюють постачання визначеного устаткування до країн ЄС, Великобританії, Норвегії та США, та призводить до усунення від участі в закупівлі національного товаровиробника, у зв’язку з чим обмежується цінова конкуренція, що сприяє здійсненню закупівлі устаткування за державні кошти по значно завищеним цінам. Тому просимо внести зміни в пункті 1.2.1 додатка №2 «22-0064-Додаток 2 Перелік інформації» слова «... та Які фізично розташовані на території країн/и ЄС та/або Великобританії, та/або Норвегії, та/або США,» замінити словами «....та Які фізично розташовані на території України та / або країн/и ЄС та / або Великобританії, та/або Норвегії, та/або США та / або інших країн, що експлуатують крани в ГТС….».
Пов'язані документи:
Учасник
- 22-0064-Додаток 2 Перелік інформації_нова_редакція_20.05.22_укр.docx 01.06.2022 15:12
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
01.06.2022 15:12
Вимога
Вирішена
щодо перевезення крану
Номер:
9c5e81fcb4894d3e8cb87b005aab621b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-010999-b.c4
Назва:
щодо перевезення крану
Вимога:
Доброго дня!
У зв'язку з тим що:
висота крану ДУ500 підземної установки в зібраному стані з подовжувачем шпинделя та ПГП складає 4 метри;
а максимальна допустима висота вантажу для перевезення автотранспортом підвищеної місткісті - до 3 м.;
перевезення крану в зібраному стані з подовжувачем шпинделя та ПГП в горизонтальнову положенні не рекомендоване виробником, та надзорними органами.
У зв'язку з цим, просимо поширити дію примітки №5 (Додаток 1 до тендерної документації ", ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ") згідно якої допускається поставка крану з демонтованим ПГП, також на позиції №6 та 7.
З повагою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2022 20:43
Вирішення:
Доброго дня! Ваше звернення наразі опрацьовується ініціатором закупівлі. В разі прийняття рішення уповноваженою особою, зміни до умов тендерної документації будуть оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства з питань закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
ad11be26fbf44a4fbae33577c47a74a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-010999-b.c3
Назва:
вимога
Вимога:
Доброго дня!
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві запірної арматури та газового обладнання. Наші клієнти – це світові лідери у видобутку, транспортуванні та розподілі газу, переважно у ЄС та Сполучених Штатах Америки. Також ми маємо значний досвід роботи на так званих «проблемних» або високо ризикованих ринках (Північна Африка, Близький Схід).
Ми розглядаємо можливість прийняти участь в цих торгах, та вивчаємо тендерну документацію.
Наш департамент з оцінки ризиків відніс Україну до помаранчевої зони з тенденцією до червоної. До такої зони відносяться країни на території яких спостерігається один або декілька з наступних чинників: довготривала політична нестабільність, ведуться осередкові бойові дії, міграцією охоплено більше 5% населення та інше.
В цілому умови поставки та оплати, зазначені в тендерній документації є для нас прийнятними, проте деякі дрібні деталі ми просили б відкоригувати. Ці зміни не погіршують контрактних умов покупця, та одночасно роблять угоду більш стабільною до потенційних протирічь, що можуть виникнути у майбутньому.
Зміни переслідують такі базові цілі: скорочення термінів «паперової роботи», стабілізація фінансових потоків, розмежування ризиків, перехід на електронний документообіг. Як базову модель балансу ризиків ми використали методику тендерних закупівель що фінансуються ЄБРР, яка, за нашими даними, застосовувалась також в Україні, зокрема для АТ «Укртрансгаз» при закупівлі магістральних труб.
ПРОПОЗИЦІЇ ПО КОРИГУВАННЮ ТЕНЕДЕРНИХ УМОВ.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція:
«4.1. У строк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору Покупець зобов’язаний забезпечити відкриття банком-емітентом безвідкличного документарного акредитива (далі – Акредитив) відповідно до умов Додатку №5 до Договору у валюті Договору на суму 30% вартості всього Товару, яка вказана в Специфікації.
4.2. У строк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту заводського приймання партії Товару, готового до відвантаження, за формою, наведеною у Додатку №4 до Договору, Покупець зобов’язаний забезпечити збільшення суми Акредитива, відкритого згідно з п.4.1. Договору, на суму, яка дорівнює 70% вартості партії Товару, готового до відвантаження.
Аргументація
Така форма відкриття і поповнення LC (безвідкличного документарного акредитива) є типовою навіть для угод з низьким ризиком. Вона робить угоду більш збалансованою, оскільки Покупець резервує, а Продавець інвестує кошти у без ризиковому розмірі. Попередня редакція вказаних вище пунктів проекту договору мітила дисбаланс ризиків для Продавця з моменту початку виробництва товарів, контрактна вартість яких перевищує розмір LC, відкритого відповідно до п. 4.1 Договору.
При внесенні запропонованих нами змін до проекту Договору, 30% вартості кожної партії товару готового до відвантаження покривається LC, відкритим відповідно до п. 4.1 Договору, а 70% покривається LC, відкритим за п.4.2 Договору поставки.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 5 УМОВИ АКРЕДИТИВУ.
Пропонована редакція:
«Акредив виконується по кожній партії поставки в два етапи.
В сумі 70% від вартості товару, що підлягає оплаті шляхом платежу з відстрочкою 10 календарних днів з дати відмітки Української митниці у CMR, яка засвідчує фактичне ввезення товару на митну територію України за представленням Постачальником у виконуючий банк наступних документів:
- Інвойсу на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником – 1 електронна копія;
- СMR на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником з відміткою Української митниці, яка засвідчує фактичне ввезення товару на митну територію України – 1 електронна1 копія;
- Акту заводського приймання партії Товару, готового до відвантаження, який підлягає оплаті - 1 електронна1 копія»
В сумі 30% від вартості товару, що підлягає оплаті шляхом платежу з відстрочкою 10 календарних днів з дати підписання CMR Покупцем, за представленням Постачальником у виконуючий банк наступних документів:
- Інвойсу на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником – 1 електронна1 копія;
- СMR на партію Товару, яка підлягає оплаті, підписаного Постачальником та Покупцем – 1 електронна1 копія;
- Акту приймання-передачі Товару, підписаного Постачальником та Покупцем - 1 електронна1 копія»
Аргументація
В звичайних угодах, укладених за нормальних умов (ризики в зеленій або жовтій зонах) 10% оплати може передбачатись після поставки товару, як гарантія для Покупця усунення можливих недоліків (некомплектність, пошкодження під час транспортування etc.). Надзвичайні ризики і відповідальності регулюються поняттям Force Majeur.
Проте, угода за даним тендером буде укладатись в умовах, коли сторони обізнані про запровадження воєнного стану в Україні і повинні приймати некомерційні ризики в певних пропорціях. Зазвичай, військові або інші надзвичайні ризики, які приймає постачальник мають бути компенсовані більш високою ціною на товар. Наскільки ми розуміємо, вартість публічного тендеру, що вже оголошений не може бути змінена, а отже Постачальник не може отримати додаткову компенсацію за прийняття ризиків пошкодження, знищення або втрати товару внаслідок застосування зброї, конфіскації транспортного засобу з вантажем або без, знищення інфраструктури тощо. Ми готові прийняти військовий ризик в розмірі 30%. Тобто 70% LC повинно бути виконано по факту перетину вантажем кордону України (тобто початку виникнення військових ризиків), а 30 % по факту поставки товару на склад Покупця.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція:
«5.6. Право власності на Товари переходить від Постачальника до Покупця в дату прийняття Товарів Покупцем з підписанням Сторонами видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару, відповідно до форми, вказаної у Додатку No3 до Договору.
Покупець зобовʼязаний підписати Акт приймання-передачі Товару та надіслати на електронну пошту Постачальника його електронну копію протягом 5 (пʼяти) бізнес-днів з дати підписання ним CMR. За кожен бізнес-день прострочки, починаючи з 6 (шостого) Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% від Вартості товару, що підлягає оплаті за таким Актом.»
Аргументація
З причин, що не залежать від Покупця і знаходяться поза межами його контролю і впливу Акт приймання-передачі Товару може бути непідписаний як-завгодно довго, а отже Постачальник не зможе отримати документ, необхідний для виконання LC.
ОБʼЄКТ ЗМІН: ПРИМІТКА * ДОДАТКУ №1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ» ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Пропонована редакція
«*- місце / place #1 = м. Дніпро, вул. Криворізьке шосе, 24 / m. Dnipro, vul. Kryvorizke shose, 24
місце / place #2 = Закарпатська обл., с. Часлівці, вул. Ратівецька, 5 / Zakarpatska obl., s. Chaslivtsi, vul. Rativetska, 5
місце / place #3 = Івано-Франківська обл., с. Похівка, урочище У гаю, 1 / Ivano-Frankivska obl., s. Pokhivka, urochyshche U haiu, 1
місце / place #4 = Київська обл., м. Боярка, вул. Маяковського, 49 / Kyivska obl., m. Boiarka, vul. Maiakovskoho, 49
місце / place #5 = Одеська обл., смт. Хлібодарське, вул. Тираспільське шосе, 42 / Odeska obl., smt. Khlibodarske, vul. Tyraspilske shose, 42
місце / place #6 = м. Миколаїв, вул. Херсонське шосе, 102 / m. Mykolaiv, vul. Khersonske Shose, 102
місце / place #7 = м. Дніпро, територія Новоолександрівської сільської ради, комплекс будівель та споруд №24 / M. Dnipro, terytoriia Novooleksandrivskoi silskoi rady, kompleks budivel ta sporud №24
місце / place #8 = Полтавська обл., смт. Диканька, вул. Газовиків, 65 / Poltavska obl., smt. Dykanka, vul. Hazovykiv, 65
місце / place #9 = Донецька обл., с. Спірне, вул. Центральна, 1а / Donetska obl., s. Spirne, vul. Tsentralna, 1a
місце / place #10 = Полтавська обл., с. Піски, вул. П’ятикопа, 2а / Poltavska obl., s. Pisky, vul. Piatykopa, 2a
місце / place #11 = Львівська обл., м. Бібрка, вул. Глібовецька, 6 / Lvivska obl., m. Bibrka, vul. Hlibovetska, 6
місце / place #12 = Івано-Франківська обл., с. Княжолука, вул. Ровенька, 8 / Ivano-Frankivska obl., s. Kniazholuka, vul. Rovenka, 8
місце / place #13 = Житомирська обл., с. Іванківці, Комплекс будівель та споруд №4 / Zhytomyrska obl., s. Ivankivtsi, Kompleks budivel ta sporud №4
місце / place #14 = Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Паркова, 70 / Donetska obl., m. Kramatorsk, vul. Parkova, 70
місце / place #15 = Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Білопільська, 100 / Zhytomyrska obl., m. Berdychiv, vul. Bilopilska, 100
місце / place #16 = Черкаська обл., с. Скориківка / Cherkaska obl., s. Skorykivka
У випадку, якщо на момент підписання Акту заводського приймання в Україні діє воєнний стан, що підтверджується відповідним Указом Президента України, Покупець зобовʼязаний змінити місця #1, #4, #5,# 6,#7,#8,#9, #10, #13,#14,#15,#16 на місця #2,#3,#11,#12 або інше місце, розташоване в межах Івано-Франківської, Львівської, Чернівецької та Закарпатської областей, а також внести відповідні зміни до Договору та тексту акредитиву. Відповідна додаткова угода та зміни в акредитив мають бути здійснені до моменту відвантаження товару та оформлення CMR”
Аргументація
Доставка товарів в регіони, охоплені бойовими діями є неможливою.
Внесення запропонованих незначних коригувань дозволить нам прийняти участь у тендері і запропонувати товар найвищої якості на комфортних для замовника умовах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.05.2022 14:48
Дата подачі:
04.05.2022 14:48
Вирішення:
Доброго дня! Ваше звернення наразі опрацьовується ініціатором закупівлі. В разі прийняття рішення уповноваженою особою, зміни до умов тендерної документації будуть оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства з питань закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Your answer
Номер:
05d7c726674f4307a094e41aa6cf6dca
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-010999-b.a2
Назва:
Your answer
Вимога:
Dear Buyer,
DAP is possible if in safe place. But you see what is going on. Even Lviv is unsafe. We would strongly advise you to arrange a warehouse in Poland or other foreign country. We can deliver to Rotterdam then to your Polish warehouse. Please understand that no one insurance company in the World will insure the cargo on Ukrainian territory now. Anyway, for you to install the required valves is needed peace and in Poland it will be safer. Otherwise it would be similar with road repairs made... By the way, in Romania - even more safer. Poland also might be in danger, but Romania - less possibly. The safest and cheapest could be to rent a warehouse space in the port of Istanbul. Please consider that seriously. We have factories, who are willing to perform your orders. But terms must be realistic accordingly to the situation. You order goods for many millions USD. Warehouse at port customs custody costs not so much in comparison with cost of goods and risk of their loss. Further transportation in case of stable peace by trucks from Istanbul is not too expensive. Practically same if you rent a warehouse place at ports of Rotterdam or Piraeus.
As for payment terms, I believe that our requirement is accepted.
Respectfully,
==============================
Шановний покупець,
DAP можливий у безпечному місці. Але ви бачите, що відбувається. Навіть Львів небезпечний. Ми настійно радимо вам організувати склад у Польщі чи іншій іноземній країні. Ми можемо доставити в Роттердам потім на ваш польський склад. Зрозумійте, що жодна страхова компанія у світі зараз не буде страхувати вантаж на території України. У будь-якому випадку, щоб встановити потрібні клапани, потрібен спокій, а в Польщі буде безпечніше. Інакше було б схоже з ремонтом доріг... До речі, в Румунії – ще безпечніше. Польща також може бути в небезпеці, але Румунія – менша ймовірність. Найбезпечнішим і дешевим може бути оренда складського приміщення в порту Стамбула. Будь ласка, подумайте про це серйозно. У нас є заводи, які готові виконувати ваші замовлення. Але умови повинні бути реалістичними відповідно до ситуації. Ви замовляєте товари на багато мільйонів доларів. Склад на портовому митному зберіганні коштує не так багато в порівнянні з вартістю товарів і ризиком їх втрати. Подальше транспортування в разі стабільного спокою вантажівками зі Стамбула не надто дороге. Практично так само, якщо ви орендуєте складське приміщення в портах Роттердама або Пірея.
Щодо умов оплати, я вважаю, що наша вимога прийнята.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2022 18:31
Вирішення:
Доброго дня, ми розглядаємо можливість зміни місця постачання на склад нашого товариства на заході України.
Для нерезидентів постачання на умовах DAP. Умови оплати зазначені у тендерній документації та Додатку 4 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
terms
Номер:
c0ffe92b6cf24665b1b06486ca51bbb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-010999-b.a1
Назва:
terms
Вимога:
Dear Buyer,
We condolence Ukraine and Ukrainians.
Unfortunately, the War makes corrections. With full respect to your esteemed company, for this tender please insert the following terms:
1. Payment in USD for non-resident seller - 100% advance or
Seller's security: 100% bank guarantee, confirmed by prime Western bank.
2. Delivery CIF LO
Port name: Constantza
Port code: ROCND
IATA code: CND
Country: Romania (RO)
Further transportation is your responsibility.
We believe you understand that any other terms are not workable in current situation.
Glory to Ukraine!
==========================
Шановний покупець,
Висловлюємо співчуття Україні та українцям.
На жаль, Війна вносить корективи. З повною повагою до вашої шановної компанії, для цього тендеру, будь ласка, введіть такі умови:
1. Оплата в доларах США для продавця-нерезидента - 100% аванс або
Безпека продавця: 100% банківська гарантія, підтверджена Prime Western Bank.
2. Доставка CIF LO
Назва порту: Констанца
Код порту: ROCND
Код IATA: CND
Країна: Румунія (RO)
Подальше транспортування - ваша відповідальність.
Ми вважаємо, що ви розумієте, що будь-які інші умови не працюють у поточній ситуації.
Слава Україні!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2022 18:23
Вирішення:
Доброго дня, ми розглядаємо можливість зміни місця постачання на склад нашого товариства на заході України. Для нерезидентів умови постачання DAP.
Статус вимоги:
Відхилено