• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект обладнання для відеолабораторії

Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції наведена у тендерній документації

Торги відмінено

332 346.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 323.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2022 13:51 - 16.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: da8974c0b9884f8199a05f68961d6771
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-008926-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторізаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Встановлення вимоги щодо надання авторізаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, виробником або його представниками спотворюються результати торгів, де беруть участь лише дві фірми за максимальний бюджет. Іншим товариствам відмовляють у видачи цього листа за для запобігання конкуренції та зниження ціни. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Крім того, у Замовника відсутні правові механізми встановлювати, стверджувати або заперечувати те, що учасник являється або не є представником виробника. Тобто авторізаційний лист – це лист, який не має жодної юридичною сили та не несе ніякої гарантії, адже не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору, лист виписано третьою стороною й учасник не несе по ньому ніяких зобов'язань. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в сервісних центрах на території України . Товар постачається за післяоплатою.Предмет закупівлі та його пакування має номенклатуру по котрій замовник може удосконалитися щодо оригінальності та якості продукції . Просимо ознайомитись з терміном «вичерпане право» Також повідомляємо, термін авторизації доволі широко використовується у законодавстві держав Митного союзу, таких як Росія, Казахстан та Узбекистан для спрощення монополізації мережі дистриб'юторів та тим самим встановлення більших цін. В Україні від 12 листопада 2019 року він вичерпан. Закон №202-ІХ від 19 листопада 2019 , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь-ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. Тлумачення авторізації у законодавстві України відсутнє, та є виключно застарілим маркетинговим ходом певних фірм з постачання за для усунення конкуренції. Просимо внести зміни до ТД та прибрати дискрімінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Вимога подати «Оригінал авторизаційного листа від виробників запропонованого обладнання або його представника (дистриб’ютора)» включена до документів кваліфікаційних критеріїв і має за мету отримати відомості про те, звідки постачальник отримує товар та наскільки легально цей товар ввезений на митний простір України і таким чином виключити імовірність закупівлі нелегально ввезеного (контрабандного), або ще гірше - краденого товару. Якщо учасник сам не виробляє Товар, запропонований в тендерній пропозиції, то він має закуповувати товар або напряму від виробника, або у офіційного дистриб’ютора, який легально завозить товар в Україну. Але у будь-якому випадку товар, що закупляється, має бути ввезений в Україну легально, що забезпечить можливість його обслуговування і ремонту як в гарантійний, так і післягарантійний термін. Ця вимога також відповідає і ст. 5 ч.1 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі», де сказано що один із принципів закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Крім того, звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №4703-р/пк-пз від 17.07.2017р.(https://public.docs.openprocurement.org/get/9450b207c3b74a299bab34fd2ae92cc1?KeyID=52462340&Signature=ILzSGOTHIftp6k%252BA9aMxmLkyU4QHZk59H5dJoOMX8YG5VtNqv582vBOL8rhE9J4T8n0g%2Fm61aQ%252B9qg1SjYelDg%253D%253D), яким вимогу щодо надання авторизаційного листа від виробника Товару або його представника (дистриб’ютора) визнано правомірною.
Статус вимоги: Відхилено