• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію світлофорного об'єкту за адресою Запорізьке шосе - пров. Джинчарадзе в м. Дніпро

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2022 12:43 - 10.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення , що до визнання переможцем Щуренко Ю.О.

Номер: 2ef704027d0a440bb7a2c501b0fedf6a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-007242-b.a2
Назва: Оскарження рішення , що до визнання переможцем Щуренко Ю.О.
Вимога:
ПП «СЕРВІС-ЕЛІТ» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». За результатами розгляду пропозицій було визначено переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Щуренко Юрія Олександровича, протокол розгляду тендерних пропозицій №17/02/1 від 17.02.2022, пропозиція якого не відповідає умовам Тендерної документації, а саме: 1. Надано сертифікат проектувальника від 08.02.2017 року, та не надано свідоцтво про підвищення кваліфікації. Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифікату для осіб, які не мають перерви у роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше, ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Використання кваліфікаційного сертифікату, умови безстроковості якого порушені, є порушенням вимог містобудівного законодавства, у зв’язку з чим сертифікат проектувальника від 08.02.2017 на ім’я Щуренко Юрій Олександрович є недійсним. 2. В кваліфікаційних вимогах до учасників та спосіб їх підтвердження було зазначено про необхідність надання проекту договору, підготовленого згідно з Додатком 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (включаючи додатки до проекту договору), без зазначення даних учасника та ціни, але Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович взагалі не заповнював проект договору, в наданому проекті договору до тендерної пропозиції в пункті 2.1 відсутня інформація які саме роботи повинен виконати підрядник та в пункті 3.1 не зазначена дата завершення робіт. 3. В завданні на проектування в пункті 29 зазначено, що до проектної документації необхідно буде надати електронний варіант кошторисної документації виконану в програмному комплексі «АВК-5» але Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович не надав підтвердження про наявність у нього ліцензійного програмного забезпечення «АВК-5» також у довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович не надав жодної інформації про наявне в нього обладнання та підтверджуючі документи про право власності на таке обладнання, виходячи з цього взагалі не можливо встановити чи взагалі Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович має все необхідне обладнання для виконання робіт за предметом закупівлі. 4. Для підтвердження досвіду розробки проектної документації з схемою підключення до дорожнього контролера різних об’єктів дорожньої інфраструктури: світлофорних об’єктів (не менше двох), груп світильників освітлення пішохідних переходів, LED повторювачів ФОП Ющерко Юрій Олександрович надав схеми, але без зазначення до яких проектів вони відносяться та на наданих схемах відсутні підписи розробника та того хто їх перевіряв, у зв’язку з чим надані схеми не можуть підтверджувати такий досвід оскільки дані схеми повинні бути копіями з вже виконаного проекту. 5. Надані Фізичною особою підприємцем Щуренко Юрієм Олександровичем копії аналогічних договорів №10 від 15.03.2019 року та №35 від 08.04.2019 року не можуть вважатися аналогічними через різницю виду проектування, а саме: в договорах наданих як аналогічні предметом є проектування «будівництво світлофорних об’єктів», а предметом закупівлі є проектування «реконструкція світлофорного об’єкта». Вважаємо, що замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Фізичної особи підприємця Щуренко Юрія Олександровича. Також повідомляємо, що наша пропозиція є максимально економічно-вигідною та ефективною, а також повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «СЕРВІС-ЕЛІТ» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладання договору з Замовником.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Щодо першого питання Відповідно до ч. 11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника. Учасником закупівлі було надано Сертифікат проектувальника виданий на ім’я Щуренко Юрій Олександрович № АР 012861 від 08.02.2017 року відповідно абз. 2 частині 2 Додатку 2 до оголошення. Чинність сертифіката було перевірено в реєстрі атестованих осіб (http://asdev.com.ua/itn/list.php), (https://e-construction.gov.ua). , уповноважена особа дійшла висновку, що сертифікат є чинним. Щодо свідоцтв про підвищення кваліфікації проектувальника в оголошенні не було зазначено такої вимоги. Щодо другого питання У пропозиції учасника ФОП Щуренко Юрій Олександрович не заповнював дані у проекті договору, але надав згоду з проектом договору наклавши підпис на проекті, це розцінюється, як несуттєва помилка. Щодо третього питання В завданні на проектування в пункті 29 зазначено, щодо проектної документації необхідно буде надати електронний варіант кошторисної документації виконану в програмному комплексі «АВК-5», але в кваліфікаційних вимогах до учасників та спосіб їх підтвердження не було зазначено про необхідність надання підтвердження про наявність у учасника ліцензійного програмного забезпечення «АВК-5». Щодо четвертого питання ФОП Ющерко Юрій Олександрович не приймав участі в спрощеній закупівлі Щодо п’ятого питання На відміну від аналогічного договору ПП «СЕРВІС-ЕЛІТ», в якому в завданні на проектування зазначено тільки монтаж світлофорів, монтаж контролера, монтаж кабелів, що кардинально відрізняється від завдання на проектування Замовника, у завданні на проектування, Фізичною особою підприємцем Щуренко Юрієм Олександровичем надані копії аналогічних договорів №10 від 15.03.2019 року та №35 від 08.04.2019 року, де в технічному завданні та кошторисі зазначені всі основні види робіт з завдання на проектування замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога на рішення замовника

Номер: a988e8b620134e2998717c18bec96a2f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-007242-b.c1
Назва: Вимога на рішення замовника
Вимога:
1. В кваліфікаційних вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження було зазначено про те, що необхідно надати довідку довільної форми про досвід виконання аналогічного (них) договору(ів) щодо виконання аналогічних послуг. На підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору, також документи, які підтверджують виконання договору, такі, як акти виконання робіт/послуг, а також позитивний лист відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, оскільки про необхідність надання зведеного кошторису не було зазначено тому Приватне підприємство "СЕРВІС-ЕЛІТ" і не надало його як додаток до договору 3 від 06.04.2021 року, а всі інші документи були надані в повному обсязі, враховуючи те, що в кваліфікаційних умовах не було зазначено скільки саме необхідно надавати аналогічних договорів для підтвердження досвіду, тому надання навіть одного аналогічного договору є підтвердженням досвіду, у зв'язку з чим дана умова для відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства "СЕРВІС-ЕЛІТ" є не обгрунтованою та безпідставною. 2. Приватним підприємство "СЕРВІС-ЕЛІТ" у своїй пропозиції було надано схеми кабельних ліній на яких зазначено і підключення світильників освітлення пішохідних переходів, а також було надано "принципову схему" із зазначенням підключення до дорожнього контролеру різних об'єктів дорожньої інфраструктури, у зв'язку з чим вважаємо, що цих схем достатньо для підтвердження необхідно досвіду. Також хочемо зазначити, що відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, враховуючи це вважаємо, що замовником було порушено порядок розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вище викладене Приватне підприємство "СЕРВІС-ЕЛІТ" вважає що відхилення нашої пропозиції є не обгрунтованим та безпідставним, у зв'язку з чим Приватне підприємство "СЕРВІС-ЕЛІТ" повинно бути визнано переможцем закупівлі так як наша пропозиція відповідає умовам оголошення про проведення закупівлі та є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо першого питання Відповідно до ч. 11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, тобто замовник самостійно визначає вищезазначену відповідність. Уповноважена особа у протоколі №17/02 від 17.02.2022 зазначила, що копія договору № 159 від 14.07.2021р. не може вважатись аналогічним через різницю виду проектування, а саме: в договорі визначено, що предметом є проектування «встановлення нових світлофорних об’єктів», тож розглянувши завдання на проектування (Додаток № 1 до договору № 159 від 14.07.2021р), уповноважена особа дійшла висновку, що відповідний вид проектування суттєво відрізняється від «будівництва» або «реконструкції», зокрема, але не виключно, через відсутність у завданні на проектування розділу щодо підключення світлофорних об’єктів та прокладання кабельних ліній (відповідні схеми визначені, як обов’язкові у складі проектних рішень в технічному завданні Замовника). Відповідно, договір № 159 від 14.07.2021р. не може вважатись таким, в якому виконувались аналогічні послуги. Разом з тим, у технічному завданні договору №3 від 06.04.2021 вищезгадані розділи присутні, проте відсутній зведений кошторисний розрахунок, який визначений невід’ємною частиною договору відповідно до п. 7.4 та п.7.7. цього договору. Слід зауважити, що при наданні учасником договору, у відповідності до якого його невід’ємними частина є додаток або ряд додатків, документ повинен бути наданий разом з усіма його додатками. Інакше такий документ вважається поданим у неповному обсязі, що слугує підставою для відхилення пропозиції. Відповідна позиція викладена у рішеннях АМКУ по наступним закупівлям: UA-2019-08-05-002650-b, UA-2018-09-14-002228-c, UA-2019-12-23-005038-b. Щодо другого питання Закупівля робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію світлофорного об'єкту за адресою Запорізьке шосе - пров. Джинчарадзе в м. Дніпро» відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є спрощеною закупівлею. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, а тому положення ст. 16 не розповсюджуються на спрощену закупівлю. Відповідно, на жодному з майданчиків не реалізовано функцію щодо виправлення невідповідностей у спрощених закупівлях.
Статус вимоги: Відхилено