• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво світлофорного об'єкту за адресою просп. Олександра Поля, буд. 104а в м. Дніпро

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2022 12:07 - 10.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на рішення замовника

Номер: e153ff13b22246c5b2f887a6e455da20
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-04-006296-b.c1
Назва: Вимога на рішення замовника
Вимога:
1. В кваліфікаційних вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження було зазначено про те, що необхідно надати довідку довільної форми про досвід виконання аналогічного (них) договору(ів) щодо виконання аналогічних послуг. На підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору, також документи, які підтверджують виконання договору, такі, як акти виконання робіт/послуг, а також позитивний лист відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, оскільки про необхідність надання зведеного кошторису не було зазначено тому Приватне підприємство "СЕРВІС-ЕЛІТ" і не надало його як додаток до договору 3 від 06.04.2021 року, а всі інші документи були надані в повному обсязі, враховуючи те, що в кваліфікаційних умовах не було зазначено скільки саме необхідно надавати аналогічних договорів для підтвердження досвіду, тому надання навіть одного аналогічного договору є підтвердженням досвіду, у зв'язку з чим дана умова для відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства "СЕРВІС-ЕЛІТ" є не обгрунтованою та безпідставною. 2. Приватним підприємство "СЕРВІС-ЕЛІТ" у своїй пропозиції було надано схеми кабельних ліній на яких зазначено і підключення світильників освітлення пішохідних переходів, а також було надано "принципову схему" із зазначенням підключення до дорожнього контролеру різних об'єктів дорожньої інфраструктури, у зв'язку з чим вважаємо, що цих схем достатньо для підтвердження необхідно досвіду. Також хочемо зазначити, що відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, враховуючи це вважаємо, що замовником було порушено порядок розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вище викладене Приватне підприємство "СЕРВІС-ЕЛІТ" вважає що відхилення нашої пропозиції є не обгрунтованим та безпідставним, у зв'язку з чим Приватне підприємство "СЕРВІС-ЕЛІТ" повинно бути визнано переможцем закупівлі так як наша пропозиція відповідає умовам оголошення про проведення закупівлі та є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо першого питання Відповідно до ч. 11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, тобто замовник самостійно визначає вищезазначену відповідність. Уповноважена особа у протоколі №17/02 від 17.02.2022 зазначила, що копія договору № 159 від 14.07.2021р. не може вважатись аналогічним через різницю виду проектування, а саме: в договорі визначено, що предметом є проектування «встановлення нових світлофорних об’єктів», тож розглянувши завдання на проектування (Додаток № 1 до договору № 159 від 14.07.2021р), уповноважена особа дійшла висновку, що відповідний вид проектування суттєво відрізняється від «будівництва» або «реконструкції», зокрема, але не виключно, через відсутність у завданні на проектування розділу щодо підключення світлофорних об’єктів та прокладання кабельних ліній (відповідні схеми визначені, як обов’язкові у складі проектних рішень в технічному завданні Замовника). Відповідно, договір № 159 від 14.07.2021р. не може вважатись таким, в якому виконувались аналогічні послуги. Разом з тим, у технічному завданні договору №3 від 06.04.2021 вищезгадані розділи присутні, проте відсутній зведений кошторисний розрахунок, який визначений невід’ємною частиною договору відповідно до п. 7.4 та п.7.7. цього договору. Слід зауважити, що при наданні учасником договору, у відповідності до якого його невід’ємними частина є додаток або ряд додатків, документ повинен бути наданий разом з усіма його додатками. Інакше такий документ вважається поданим у неповному обсязі, що слугує підставою для відхилення пропозиції. Відповідна позиція викладена у рішеннях АМКУ по наступним закупівлям: UA-2019-08-05-002650-b, UA-2018-09-14-002228-c, UA-2019-12-23-005038-b. Щодо другого питання Закупівля робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво світлофорного об'єкту за адресою просп. Олександра Поля, буд. 104а в м. Дніпро» відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є спрощеною закупівлею. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, а тому положення ст. 16 не розповсюджуються на спрощену закупівлю. Відповідно, на жодному з майданчиків не реалізовано функцію щодо виправлення невідповідностей у спрощених закупівлях.
Статус вимоги: Відхилено