-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15540000-5 Сирні продукти (сир твердий сичужний 50% жирності (15544000-3 Твердий сир))
сир твердий сичужний 50% жирності - 1 500 кг
Торги не відбулися
345 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 450.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2022 11:18 - 18.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
40d34665a0a04673a2a2476e16226887
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-004772-b.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до абзацу 2 п. 7 Додатку № 4 до тендерної документації Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника, виданий не пізніше 180 днів до кінцевої дати подачі пропозицій. (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень).
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до ст. 5. Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому. Внесення змін до річних планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) не допускається, крім випадків зміни найменування суб’єкта господарювання та виправлення технічних помилок.
Разом з тим, ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» містить вичерпний перелік підстав для здійснення позапланових заходів зі здійснення державного нагляду (контролю).
Аналізуючи зазначені вище норми закону випливає, що дана вимога тендерної документації є дискримінаційною до безлічі тих потенційних учасників, які в зазначений проміжок часу не проходили планове / позапланове інспектування Держпродспоживслужби, але які при цьому мають відповідний Акт на більш пізню дату. Враховуючи зазначене вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу тендерної документації шляхом внесення відповідних змін.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу; розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, забезпечувати виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо окремих показників якості.
Провівши аналіз тендерної документації нами виявлено не лише дискримінаційні вимоги, а й відсутність виконання з боку Замовника приписів ст.. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Враховуючи наведене, пропонуємо внести зміни до тендерної документації та передбачити необхідність подання учасниками сертифікату виданого Учаснику акредитованим органом з сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю у сфері оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування та напоями; сертифікату виданого Учаснику акредитованим органом з сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) Системи управління безпечністю харчових продуктів у сфері оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування; сертифікату виданого Учаснику акредитованим органом з сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування у сфері оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування та напоями; сертифікат виданий Учаснику органом з сертифікації на відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.
Також звертаю Вашу увагу, що з метою забезпечення виконання Учасниками договорів про постачання в повному обсязі та у строки визначені тендерною документацією, необхідно передбачити умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії.
Разом з тим, звертаю вашу увагу, що під час пандемії є гостра необхідність дотримання вимог законодавства щодо очищення та дезінфекції транспортних засобів, які учасники залучають до поставки товарів, у зв’язку з чим необхідно перебачити умовами тендерної пропозиції подання учасниками у складі пропозиції протокол проведення вимірювання потужності поглиненої дози гамма-вимірювання на транспортні засоби, які учасник планує залучати для постачання предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2022 09:22
Вирішення:
Враховуючи ту обставину, що нашими вихованцями є курсанти, Замовник вважає необхідним вимагати від учасників не лише поставку якісного товару, а ще й належне зберігання даного товару між поставками. Замовник не вважає вимогу про надання скан-копії оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника, виданий не пізніше 180 днів до кінцевої дати подачі пропозицій. (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень) дискримінаційною, так як жоден із учасників, який виявить бажання взяти участь у даній закупівлі, не позбавлений права звернутися із заявою до відповідного Управління Держпродспоживслужби про проведення позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог чинного законодавства та отримати необхідний акт. Звісно за умови відповідності його матеріальної бази Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Так як Замовник потребує отримання якісного товару, учасник закупівлі, у якого відсутня можливість надати документ, що вимагається тендерною документацією, може надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про вищезазначені обставини неможливості надання документу, з обґрунтуванням періодичності отримання конкретним учасником такого документу. Поряд з цим, для підтвердження інформації щодо відповідності товару якісним вимогам встановлених тендерною документацією, пропонуємо надати зазаначений документ, що виданий раніше.
Стосовно надання сертифікатів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю у сфері оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування та напоями; ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) Системи управління безпечністю харчових продуктів у сфері оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління.; ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) Системи управління безпекою ланцюга постачання, звертаємо Вашу увагу, що законодавчий обов’язок на його отримання відсутній, то ж така вимога може вважатися дискримінаційною.
Щодо надання забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Згідно частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю; забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. То ж ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, а також встановлювати умови надання такого забезпечення.
Водночас, звертаємо увагу, що згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином Замовник діє виключно у правовому полі.
Статус вимоги:
Відхилено