-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Більш детально викладано в оголошені
Завершена
182 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 820.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 820.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2022 10:46 - 10.02.2022 10:00
Вимога
Відкликано скаржником
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з вимогою щодо відхилення пропозиції переможця спрощеної закупівлі ТОВ "ЕКО - РЕНЕСАНС":
Номер:
0551888ebd324565aa467df7b0ef7177
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-04-003683-b.a1
Назва:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас з вимогою щодо відхилення пропозиції переможця спрощеної закупівлі ТОВ "ЕКО - РЕНЕСАНС":
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас з вимогою щодо відхилення пропозиції переможця спрощеної закупівлі ТОВ "ЕКО - РЕНЕСАНС":
Замовник оголосив спрощену закупівлю відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і вимог статті 14 Закону.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (частина третя статті 12 Закону). Крім цього, відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо така не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
1. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», строк дії сертифікату ключа для користувача, сформованого центром сертифікації ключів (ЦСК), не повинен перевищувати строк дії сертифікату ключа, сформованого для ЦСК. Відповідно до Регламенту роботи центрального засвідчувального органу, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 29.01.2013 №183/5, для адміністраторів термін дії сертифікату складає до 2-х років. Таким чином ЕЦП накладений учасником на пропозицію виданий пізніше ніж 06.11.2018 та не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі в ції частині.
Крім цього, в своїй позиції Антимонопольний комітет України з посиланням на лист № 1/06-3-1587 від 16.02.2021р. Міністерства цифрової трансформації України повідомляє що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Поряд з цим відповідно до Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.09.2019 № 856, Міністерство цифрової трансформації України (Мінцифри) є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики: у сферах цифровізації, цифрового розвитку, цифрової економіки, цифрових інновацій, електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства, інформатизації.
Також, відповідно до перехідних положень Закону України «Про електронні довірчі послуги», який набрав чинності 07.11.2018 року, Закон України "Про електронний цифровий підпис" втратив чинність. Отже відповідно до частини п’ятої та шостої перехідних положень вищезазначеного закону, електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Електронні дані з накладеним електронним цифровим підписом, який підтверджено з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа, визнаються після набрання чинності Законом України "Про електронні довірчі послуги" електронними даними із створеним кваліфікованим електронним підписом, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом, тобто до 07.11.2020 року. Зазначена норма міститься безпосередньо в Законі України «Про електронні довірчі послуги» та не може бути змінена Постановою КМУ в супереч статті 6 цього закону.
Поряд з тим, відповідно до п. 3 Порядку, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в ЕСЗ здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце; крім того, абз. 3 п. 3 Порядку № 1082 вимагає накладання саме КЕП на інформацію після її внесення в електронні поля. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Учасник ТОВ "ЕКО - РЕНЕСАНС" не наклав на свою пропозицію кваліфікований електронний підпис відповідно до вимог чинного законодавства, тому пропозиція ТОВ "ЕКО - РЕНЕСАНС" повинна бути відхилена Замовником.
2. Відповідно до кваліфікаційних вимог, зазначених у Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
«Учасник повинен надати в електронному, сканованому (в форматі “.pdf”, “.dос”, “.dосх”, “.ррt”, “.ррtх”,“.jреg”, “.рng”) вигляді в складі своєї пропозиції протягом періоду «Подача пропозицій» наступні документи:..
– довідку (вільна форма) про відповідність послуг якісним вимогам замовника (Додаток №2); …».
ТОВ "ЕКО - РЕНЕСАНС" у складі пропозиції надав довідку про відповідність послуг якісним вимогам замовника від 03.02.2022 № 20/2.
У зазначеній довідці міститься текст, скопійований з додатку 1 Оголошення у незмінній формі, що жодним чином не підтверджує саме відповідність послуг якісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, що пропонується Учасником ТОВ "ЕКО - РЕНЕСАНС" вимогам Оголошення наприклад:
«Учасник має здійснити:
(В НАДАНИХ ДОКУМЕНТАХ ВІДСУТНЄ СТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ДО СПРОМОЖНОСТІ ВИКОНАННЯ (НАДАННЯ) ПОСЛУГ)
2. Якість послуг повинна відповідати Закону України від 05.03.1998р. № 187/98-ВР «Про відходи». Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів повинні надаватись згідно з «Правилами надання послуг з вивезення побутових відходів», затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070 (зі змінами).
3. Учасник повинен мати у штатному розкладі працівників відповідної кваліфікації для надання послуг у відповідності до вимог чинного законодавства України.
4. Учасник повинен мати досвід надання послуг з вивезення побутових відходів.
5. Тарифи на послуги повинні формуватися відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами». Тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами є сумою тарифів на послуги з вивезення, перероблення та захоронення побутових відходів….».
Наше твердження стосовно даного питання ґрунтується на практиці рішень Антимонопольного комітету України, а саме:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм рішенням № 12249-р/пк-пз від 30.11.2018 (ID закупівлі: UA-2018-10-09-000100-a) в пункті 7 встановила:
«Пропозиції Переможця відсутня інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, що не відповідає умовам Документації в цій частині.»
А тому Орган оскарження зобов’язав Замовника пропозицію Переможця відхилити.
2.2. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм рішенням № 12641-р/пк-пз від 04.06.2021 року по пункту 1 зобов'язала Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем учасника по процедурі закупівлі " Послуги з технічного обслуговування та ремонту, заміна запчастин, які вийшли з ладу, запчастинами виконавця на транспортні засоби Військової частини 3014 Національної гвардії України (м. Одеса) (за ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)" (ID закупівлі: UA-2021-03-17-010582-c) по аналогічній справі, щодо відсутності підтвердження відповідності послуг переможця, а саме: у складі пропозиції переможця відсутні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ "ЕКО - РЕНЕСАНС" не відповідає вимогам тендерної документації, у зв'язку з чим пропозиція ТОВ "ЕКО - РЕНЕСАНС" повинна бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 14 Закону.
2.3Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм рішенням №766-р/пк-пз від 14.01.2022 (ID закупівлі: UA-2021-11-30-002993-a) в пункті 3 встановила:
«Переможець не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
А тому Орган оскарження зобов’язав Замовника пропозицію Переможця відхилити.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника ТОВ "ЕКО - РЕНЕСАНС" не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повинна бути відхилена Замовником.
Директор ТОВ "ЕКОСЕРВІС ОДЕСА" А. Ю. Тихонов
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 11 ГБ.pdf 23.02.2022 15:54
Дата подачі:
23.02.2022 15:54
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
25.02.2022 11:53