-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Торги відмінено
76 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 384.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 384.50 UAH
Період оскарження:
03.02.2022 19:30 - 09.02.2022 10:00
Вимога
Відхилено
Незаконне відхилення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ"
Номер:
636e4025a66b431dabc93d76ee5d00ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-014546-b.c1
Назва:
Незаконне відхилення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ"
Вимога:
Шановний Замовнику!
Протоколом №63 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2022р. по була відхилена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ" у зв’язку із тим, що «у файлі документи, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції сканована копія ІПН є такою що не відповідає пункту 10.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме є нерозбірливою та нечитабельною».
Проте, уповноваженою особою чомусь повністю не досліджені, як вимоги які встановлені Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, так і наша тендерна пропозиція неналежним чином досліджена.
Нагадуємо, що відповідно до умов (в тому числі і у вимогах «Інша інформація») Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не було жодної встановленої вимоги щодо надання учасниками ІПН, а тому уповноважена особа немає права відхиляти учасника за будь-який наданий додатковий документ, який не вимагавсь Замовником в Оголошенні.
Зазначення такої надуманої підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції свідчить про те, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, оскільки порушує основоположні принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, уповноважена особа вирішила вказати причину відхилення, цитуємо: «пропозиція учасника підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі», тобто складається враження, що уповноважена особа навіть не вникав у розгляд нашої тендерної пропозиції та в саме Оголошення, адже в Оголошенні немає щодо ІПН, а тому немає підстав відхиляти нашу пропозицію, тож зазначена уповноваженою особою невідповідність є необґрунтованою, надуманою та незаконною. Просимо уважно переглянути уповноваженою особою вимоги Оголошення. Тож, де вимога щодо надання учасниками ІПН???
Звертаємо Вашу увагу, що умовами п. 10.1. Оголошення про проведення спрощених закупівель на які Ви посилаєтесь при відхиленні нашої пропозиції встановлено:
«10.1. Всі документи пропозиції завантажуються Учасником до кінцевого строку подання пропозицій у вигляді кольорових або чорно-білих сканованих копій (у форматі PDF (Portable Document Format)) з документів, подання яких передбачено Оголошенням.», тобто для документів які передбачені цим Оголошення, будь-яких інших додаткових документів, які учасник може надати під цю вимогу не підпадає, а відповідно не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Нагадуємо, що документом який підтверджує правомочність підпису тендерної пропозиції є Протоколи загальних зборів засновників №3 від 13.01.2021р. та №4 від 29.11.2017р., наказ про призначення директора №139 від 30.11.2017р., наказ №5/21 від 13.01.2021р., витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 26.01.2022р.
Тож, ІПН ніякого відношення немає до правомочності підпису!
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Оголошення.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Абз.2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення (№63 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2022р) відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже наша пропозиція є такою що повністю відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Органу управління Замовника - Харківської Міської Ради, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2022 16:54
Вирішення:
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
Згідно з вимогами пункту 10.1 «Всі документи пропозиції завантажуються Учасником до кінцевого строку подання пропозицій у вигляді кольорових або чорно-білих сканованих копій (у форматі PDF (Portable Document Format)) з документів, подання яких передбачено Оголошенням. Скановані копії документів мають містити якісні, розбірливі зображення. Учасник у складі пропозиції повинен надати реєстр наданих документів».
Проте у складі пропозиції в завантаженому файлі «Документи, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції» сканована копія ІПН є такою, що не відповідає пункту 10.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме є нерозбірливою та нечитабельною. Навіть якщо учасник прийняв рішення додати у склад пропозиції додаткові документи, вони також повинні відповідати пункту 10.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тобто мати якісні та розбірливі зображення, що наразі не відповідає вимозі заявленій в цьому пункті.
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено