-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт системи опалення у ліцеї № 17 ЛМР на вул. А. Мельника,1/3» (в т. ч. виготовлення ПКД та проведення експертизи проекту)»
Оцінка пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
03.02.2022 17:06 - 09.02.2022 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на неправомірні дії Замовника
Номер:
b0c7320f94974374a6d3e30ebc2b2c57
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-006487-c.b1
Назва:
Вимога на неправомірні дії Замовника
Вимога:
Уповноваженою особою Ліцею № 17 Львівської міської ради Копко Вірою Іванівною прийнято рішення від 07.09.2021 р.про намір укласти договір з ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" у спрощеній закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт системи опалення у ліцеї № 17 ЛМР на вул. А. Мельника,1/3» (в т. ч. виготовлення ПКД та проведення експертизи проекту)».
Вимагаємо надати пояснення щодо неправомірного визначення переможця закупівлі враховуючи такі невідповідності пропозиції ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогах до предмета закупівлі.
По-перше:
Згідно вимог до кваліфікації Учасників, що визначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема в п.13.4: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі *.pdf) вигляді (чітко та розбірливо) в складі своєї пропозиції наступні документи:
Довідку про наявність матеріально – технічної бази, зокрема: - наявність програмного забезпечення «Буд-Інформ ПРО» (або аналог) (для підтвердження надати копію договору про надання послуг з обслуговування програмного забезпечення)».
Всупереч вище вказаній вимозі учасник ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надав у своїй пропозиції зазначених документів. Окрім того, вказаний учасник розмістив неперевірену, недостовірну та нічим непідтверджену інформацію про те, що “Програмне забезпечення “Буд-Інформ ПРО” є російською версією аналога програми АВК та на ринку України не використовується”.Для підтвердження факту подання учасником ФОП ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", недостовірної інформації надаємо сканкопію документів згідно переліку:
1) Ліцензія № 2104270001 на використання комп’ютерної програми;
2) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №11480 від 09.11.2004
3) Рекомендація Держбуд України від 27.08.09 № 9/11-1071 «Про результати експлуатації нормативно-правової бібіліотеки «Строй-Информ».
По-друге:
У складі пропозиції учасника ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" відсутній лист-підтвердження про дотримання ним в своїй господарській діяльності вимог всіх нормативних документів України), в тому числі Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
Вимога про надання зазначеного листа-підтвердження вказана у п.1.16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
По-третє:
Всупереч вимозі, зазначеній в Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі, учасником ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в складі пропозиції не надано погодження з усіма умовами та вимогами, викладеними в оголошені до закупівлі.
Враховуючи вище наведене, вимагаємо в уповноваженої особи Замовника переглянути рішення про визначення ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем Закупівлі.
У випадку ненадання відповіді на дану вимогу ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів має намір звернутися до Центру протидії корупції для перевірки тендеру Державною аудиторською службою та з позовною заявою до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права.JPG 24.02.2022 14:25
- Рекомендація Держбуд Буд-Інформ.jpg 24.02.2022 14:25
- Ліцензія 2104270001.pdf 24.02.2022 14:25
- Вимога.pdf 24.02.2022 14:36
Дата подачі:
24.02.2022 14:36
Вирішення:
У відповідь на Вимогу про неправомірні дії Замовника, повідомляємо наступне:
Уповноваженою особою Ліцею № 17 Львівської міської ради Копко Вірою Іванівною прийнято рішення від 23.02.2022 р.про намір укласти договір з ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" у спрощеній закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт системи опалення у ліцеї № 17 ЛМР на вул. А. Мельника,1/3» (в т. ч. виготовлення ПКД та проведення експертизи проекту)», а не 07.09.2021 року, як зазначено у Вимозі
Щодо вимог надати пояснення про неправомірність дій, які на погляд заявника мали місце при визначенні переможця закупівлі, то згідно виділених Вами пунктів повідомляю.
По-перше: Щодо ненадання Довідки про наявність матеріально – технічної бази, зокрема: - наявність програмного забезпечення «Буд-Інформ ПРО» (або аналог).
В складі тендерної пропозиції учасником ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надано інформацію про те що, Програмне забезпечення “Буд-Інформ ПРО» є аналогом програми АВК, яка використовується ним у його господарській діяльності.
Уповноваженою особою, не бралися до уваги пояснення учасника про те що програмне забезпечення «Буд-Інформ ПРО» є російською версією аналога програми АВК та на ринку України не використовується.
В той же час, з’ясовано, що функціональні можливості програмного забезпечення “Буд-Інформ ПРО» та програмного забезпечення «АВК-5» є схожими, ідентичними. Що дало можливість уповноважженій особі застосувати у цьому моменті критерій «аналогічності», визначеному в Оголошенні. Функціональні можливості, котрі наявні в програмному забезпеченні “Буд-Інформ ПРО» і відсутні в програмному забезпеченні котре використовується учасником ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не впливають на можливість виконання умов Договору.
За даних умов надавати оцінку, на предмет достовірності чи недостовірності інформації наданої учасником ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в контексті долучених Вами - 1) Ліцензії № 2104270001 на використання комп’ютерної програми; 2) Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір №11480 від 09.11.2004 3) Рекомендації Держбуд України від 27.08.09 № 9/11-1071 «Про результати експлуатації нормативно-правової бібіліотеки «Строй-Информ» не вважається за необхідне, оскільки уповноважена особа приймаючи рішення, використовувала критерій «аналогічності».
Окремо звертаю увагу на те, що Рекомендація Держбуд України від 27.08.09 № 9/11-1071 «Про результати експлуатації нормативно-правової бібіліотеки «Строй-Информ», про які Ви загадуєте в Вимозі, насправді датовані 27.05.2005 року, тобто їм вже близько 17 років.
По-друге: Щодо ненадання у складі пропозиції учасника ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" листа-підтвердження про дотримання ним в своїй господарській діяльності вимог всіх нормативних документів України), в тому числі Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"
В вимозі Вами зазначено те, що про надання зазначеного листа передбачено у п.1.16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У п.1.16 Додатку 1 до Оголошення, насправді визначено те, що: «Замовник відхиляє пропозиції Учасників, на яких розповсюджується дія Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"
(Учасник в складі пропозиції повинен надати лист-підтвердження про дотримання ним в своїй господарській діяльності вимог всіх нормативних документів України).»
Уповноваженою особою не зясовано, а Вами не надано доказів протилежного про те що учасник ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" є особою котра підпадає під дії Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
Щодо листа-підтвердження про дотримання учасником в своїй господарській діяльності вимог всіх нормативних документів України, то Учасником долучено Завдання на проектування де в графі «Особливі умови» визначено зобов’язання – Забезпечити виконання робiт вiдповiдно до
чинного законодавства Украiни, iнших правових aктів, що регулюють виконання проектних робiт, необхiдних та достатнiх для прийняття обrрунтованих технiчних рiшень. Вважаю що підписанням Завдання на проектування з відповідними умовами достатньо переконливо свідчить про дотримання ним в своїй господарській діяльності вимог всіх нормативних документів України.
По-третє: Відповідно до змісту Вимоги, зазначено, що учасником ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в складі пропозиції не надано погодження з усіма умовами та вимогами, викладеними в оголошені до закупівлі, при цьому здійснено посилання на Додаток 1 до Оголошення про проведення закупівлі.
Повідомляю, що згаданий Додаток 1 до Оголошення не містить означеної Вами вимоги. Попри це, звертаю увагу, що учасником ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в складі пропозиції надано Лист погодженння з завданням на проектування, Лист згода з проектом договору, Лист згода з критеріями оцінки, подані учасником відповідні листи, як і взяття участі в аукціоні та ряд інших конклюдентних дій – безумовно свідчать про те що учасник згідний і зі змістом згаданого Вами оголошення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.03.2022 14:58