• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з ремонту покрівлі та приміщення котельні за адресою вул. Київська, 71 в м. Житомирі

Завершена

729 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 290.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2022 16:36 - 09.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

щодо неправомірного визначення переможця

Номер: e350fb2f1f684c899aaeb488a3bef04f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-03-012863-b.b2
Назва: щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради проводиться спрощена закупівля «Роботи з ремонту покрівлі та приміщення котельні за адресою вул. Київська, 71 в м. Житомирі» (UA-2022-02-03-012863-b) Участь у вказаній закупівлі взяли ПП «ТЕПЛОВЕНТ», та ФОП Ляшенко Олег Анатолійович. За результатами аукціону ФОП Ляшенко Олег Анатолійович надав нижчу ціну 646 236 грн., а ПП «ТЕПЛОВЕНТ» - 646 236,2 грн з ПДВ. Попередньо вивчивши пропозицію учасника ФОП Ляшенко О.А. виявлено наступні недоліки, які дають підстави для її відхилення. Так відповідно до Додатку 1 Технічного завдання Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Вимоги до матеріалів, що застосовуються:  Портландцемент CRH Суперцем ПЦ-1-500 (Камянець-Подільськ);  Праймер бітумний Техноніколь 01.  Руберойд наплавлюваний ЕПП Уніфлекс 2,8 мм (3,74), підкладка  Руберойд наплавлюваний ТКП Уніфлекс 3,8 мм (5,0), сланець сірий  Профiлi UD-27 (0,55 мм товщиною)  Профiлi CD-60 (0,55 мм товщиною)  Фарба грунтувальна Ceresit CT 16  Полікарбонат кольору Бронза  Плитки керамiчнi для пiдлог, розмiр 300х300 мм  Клеюча суміш для керамічної плитки Ceresit СМ 11  Кольоровий шов 2-5мм Ceresit СЕ 33 СУПЕР  Двері металеві утеплені (товщина металу 0,5 мм, накладка МДФ з внутрішньої сторони,заповнення мінеральною ватою,фарбовані молотковою фарбою з зовнішньої сторони)  LED панель 36W Армстронг 4000K  Штукатурка декоративна "короїд" Ceresit, зерно 2,5 мм  Фарба латексна Sniezka інтерєрна Mattlatex (тонована)  Фарба латексна Sniezka фасадна  Клей для кріплення та захисту ППС та МВ плит Ceresit ST 82/25 Надати завірені копії сертифікатів відповідності, паспортів тощо, на матеріал, який буде використовуватися. На вимогу учасника у вказаній закупівлі щодо можливості використання еквіваленту вищевказаних матеріалів, Замовник надав відповідь: Згідно з абз.2 ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, у вказаній статті не передбачено імперативну вимогу зазначення аналогу та/або еквіваленту предмету закупівлі, а навпаки надає право замовнику самому визначитися, зазначати аналог та/або еквівалент чи ні (замовник МОЖЕ вказати). У той же час, вимоги ч.4 ст.23 Закону стосуються виключно відкритих торгів (Розділ ІV Закону), а не спрощеної закупівлі. З огляду на викладене, з урахуванням Вашої вимоги підстави для внесення змін до тендерної документації наразі відсутні. Отже із суті і змісту вищевикладеного, Замовник вимагає саме перелік вищевказаних матеріалів і завірені копії сертифікатів відповідності, паспортів тощо, на матеріал, який буде використовуватися. В свою чергу, учасник ФОП Ляшенко О.А. НЕ НАДАВ у складі пропозиції сертифікати відповідності, паспорти тощо на наступні матеріали:  Руберойд наплавлюваний ТКП Уніфлекс 3,8 мм (5,0), сланець сірий  Кольоровий шов 2-5мм Ceresit СЕ 33 СУПЕР  LED панель 36W Армстронг 4000K  Двері металеві утеплені (товщина металу 0,5 мм, накладка МДФ з внутрішньої сторони,заповнення мінеральною ватою,фарбовані молотковою фарбою з зовнішньої сторони)  Полікарбонат кольору Бронза  Плитки керамiчнi для пiдлог, розмiр 300х300 мм Таким чином, пропозиція ФОП Ляшенко О.А. має бути відхилена на підставі п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. ВАРТО ЗАЗНАЧИТИ, ЩО ЗА ВІДСУТНОСТІ 2 СЕРТИФІКАТІВ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАМОВНИК ВІДХИЛИВ УЧАСНИКА ПП «ТЕПЛОВЕНТ» У ЗАКУПІВЛІ UA-2022-01-18-007126-A. Крім того, Замовник вимагав: Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язковою умовою є наявність в учасника: - головного інженера - виконавця робіт - майстра - кошторисника Для документального підтвердження наявності інженерно-технічних працівників учасник у складі пропозиції повинен надати копії: - наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності)(для штатних працівників), - трудових договорів, контрактів або інших документів, передбачених чинним законодавством України (для найманих працівників); - або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з інженерно-технічними працівниками, зазначеними у довідці; - дипломів про освіту відповідного напряму підготовки головного інженера, виконавця робіт, майстра, кошторисника, обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник». В свою чергу учасник ФОП Ляшенко О.А. завантажив відомості у пропозиції що у нього головний інженер, виконавець робіт та майстер перебувають у відносинах з ним на підставі договорів цивільно-правого характеру, а отже вони не є його працівниками чи інженерно-технічними працівниками, оскільки природа цивільно-правових договорів відмінна від трудових договорів. Трудові відносини регулюються Кодексом законів про працю України. Згідно з ч. 1 ст. 21 КЗпП України, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов`язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов`язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. З аналізу вказаної норми права вбачається, що предметом трудового договору (контракту) є праця (трудова функція) особи, яка є об`єктом саме трудових правовідносин, які повною мірою врегульовані трудовим законодавством (зокрема, статтями 3, 7, 9, 9-1, 44 КЗпП України) положення ЦК України щодо умов дійсності правочину та правових наслідків недійсності правочину не підлягають застосуванню для регулювання суспільних відносин, які виникають у зв`язку з укладенням трудового договору (контракту). Договір трудових правовідносин, які регулюються нормами трудового й спеціального законодавства, та факт укладення цього договору саме у зв`язку з існуванням трудових правовідносин, не є правочином у розумінні статті 202 ЦК України. Аналогічний правовий висновок викладений у постановах ВС від 22.05.2019 у справі № 757/49315/16-ц (провадження № 61-28768св18) , від 20.11.2019 у справі № 295/8991/17 (провадження № 61-41341св18) Цивільно-правовий договір (цивільно-правові відносини) за своє суттю не є трудовим договором (трудовими відносинами), оскільки останні передбачають виконання трудових обов'язків відповідно до посадової інструкції, перебування особи в штаті підприємства, підпорядкування її правилам внутрішнього трудового розпорядку, накладення дисциплінарних стягнень тощо. Чинним законодавством передбачені певні кваліфікаційні вимоги до головного інженера, виконавця робіт, та майстра будівельних та монтажних робіт. Відповідно до Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336 ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР – має визначені завдання та обов'язки: Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 № 249, ВИКОНАВЕЦЬ РОБІТ має завдання та обов'язки: Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 № 249, МАЙСТЕР БУДІВЕЛЬНИХ ТА МОНТАЖНИХ РОБІТ визначені Завдання та обов'язки. Категорія вищевказаних працівників є «керівники», тобто ці особи повинні бути штатними працівниками і здійснювати керівництво робочими. Такі функції передбачені тільки трудовим договором. За своєю природою договір цивільно-правового характеру не передбачає можливості, наймати осіб на керівні посади. З огляду на вищевикладене, пропозиція ФОП Ляшенко О.А. має бути відхилена на підставі п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Крім того, відповідно до відомостей наданих ФОП Ляшенком О.А. у складі пропозиції вказана особа перебуває на спрощеній системі оподаткування і є платником єдиного податку і не є платником ПДВ. В той же самий час ПП «ТЕПЛОВЕНТ» є платником ПДВ З урахуванням того, що цінова пропозиція за результатами аукціону є практично рівні у ФОП Ляшенко Олег Анатолійович - 646 236 грн. (однак без ПДВ), а ПП «ТЕПЛОВЕНТ» - 646 236,2 грн (з ПДВ). В кінцевому результаті виконання робіт ФОП Ляшенком О.А. стане для КП «ЖТКЕ» Житомирської міської ради у суму 646 236 грн. + 20% ПДВ, або 775 483,2 грн, у той час як виконання робіт ПП «ТЕПЛОВЕНТ» для КП «ЖТКЕ» Житомирської міської ради так і залишиться у сумі 646 236,2 грн З урахуванням вищевикладеного, виходячи з принципу «максимальна економія, ефективність та пропорційність», пропозиція ПП «ТЕПЛОВЕНТ» є найбільш економічно вигідною для КП «ЖТКЕ» Житомирської міської ради. Крім того, зазначаємо, що З урахуванням вищевикладеного, на підставі абз.2 ч.14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: надати аргументоване пояснення з наступних питань: 1. Чи вимагав Замовник від учасників надання у складі пропозиції завірені копії сертифікатів відповідності, паспортів тощо, на матеріал, який буде використовуватися? 2. Чи надав учасник ФОП Ляшенко О.А. завірені копії сертифікатів відповідності, паспортів тощо, на матеріал, який буде використовуватися? 3. Чи містить пропозиція учасника ФОП Ляшенка О.А. сертифікати на наступні матеріали (вказати назву файлу, документа і сторінку):  Руберойд наплавлюваний ТКП Уніфлекс 3,8 мм (5,0), сланець сірий  Кольоровий шов 2-5мм Ceresit СЕ 33 СУПЕР  LED панель 36W Армстронг 4000K  Двері металеві утеплені (товщина металу 0,5 мм, накладка МДФ з внутрішньої сторони,заповнення мінеральною ватою,фарбовані молотковою фарбою з зовнішньої сторони)  Полікарбонат кольору Бронза  Плитки керамiчнi для пiдлог, розмiр 300х300 мм 4. Чи економічно вигідно замовнику – платнику ПДВ, придбавати товари, роботи і послуги у учасника – не платника ПДВ? 5. Чи є досягає Замовник КП «ЖТКЕ», як платник ПДВ, максимальної економії укладаючи договір на виконання робіт на суму 646 236 грн з учасником ФОП Ляшенка О.А., який не є платником ПДВ, ніж як би він уклав договір на аналогічну суму з учасником ПП «ТЕПЛОВЕНТ», який є платником ПДВ? 6. Чи виникає податковий кредит у КП «ЖТКЕ» у сумі 107666 грн в результаті виконання договору за предметом вказаної закупівлі з ФОП Ляшенком О.А.? 7. Чи виникає податковий кредит у КП «ЖТКЕ» у сумі 107666 грн в результаті виконання договору за предметом вказаної закупівлі з ПП «ТЕПЛОВЕНТ»? 8. Якщо за результатами господарських відносин між КП «ЖТКЕ» та ПП «ТЕПЛОВЕНТ» виникає податковий кредит, а за результатами господарських відносин між КП «ЖТКЕ» та ФОП Ляшенком О.А. не виникає податковий кредит, то чи є у такому разі господарські взаємовідносини між КП «ЖТКЕ» та ФОП Ляшенком О.А з максимальною економією та ефективністю для КП «ЖТКЕ»? У випадку надання необґрунтованої, неаргументованої відповіді на вимогу, відписки і не відхилення учасника ФОП Ляшенка О.А., з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, залишаємо за собою право, передбачене ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до органу, що здійснює контроль над замовником, до суду а також до правоохоронних органів.. Також варто зазначити, що в діях уповноваженої особи КП «ЖТКЕ» які полягають у невідхиленні пропозиції ФОП Ляшенка О.А. вбачаються як мінімум ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ст. 367 КК України. детально текст вимоги наведено у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно з абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Ви, як учасник процедури закупівлі, вимагаєте на підставі абз.2 ч.14 ст.14 Закону надати Вам аргументовані пояснення з ряду питань. Однак, положення абз.2 ч.14 ст.14 Закону передбачає надання УЧАСНИКУ, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, додаткової аргументації ЛИШЕ щодо причин невідповідності його пропозиції умовам тощо. Оскільки Замовник Вашу пропозицію не розглядав та не відхиляв, підстави для надання Вам інформації спираючись на абз.2 ч.14 ст.14 Закону на даний час відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

щодо дискримінаційних вимог

Номер: ad118cff20c346bea370b75cca96c958
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-03-012863-b.b1
Назва: щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". з урахуванням вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в оголошення про проведенняя спрощеної закупівлі, прибрати посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, АБО ДОДАТИ до них вираз "або еквівалент".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно з абз.2 ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, у вказаній статті не передбачено імперативну вимогу зазначення аналогу та/або еквіваленту предмету закупівлі, а навпаки надає право замовнику самому визначитися, зазначати аналог та/або еквівалент чи ні (замовник МОЖЕ вказати). У той же час, вимоги ч.4 ст.23 Закону стосуються виключно відкритих торгів (Розділ ІV Закону), а не спрощеної закупівлі. З огляду на викладене, з урахуванням Вашої вимоги підстави для внесення змін до тендерної документації наразі відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні