-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні халати (хірургічні), респіратори, захисні щитки для обличчя одноразового використання
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Торги відмінено
115 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження:
03.02.2022 15:44 - 09.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
3d041217a79f4d9499946ca4a9e4f056
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-011266-b.a2
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Перечинський центр первинної медико-санітарної допомоги» Перечинської міської ради (надалі - Замовник) було проведено закупівлю оголошення № UA-2022-02-03-011266-b ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання, Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП» (надалі – Учасник) подало своє пропозицію, яка за результатами аукціону визначена найбільш – економічно вигідною, із сумою пропозиції 93380,00 грн без ПДВ.
Однак, згідно оприлюдненого Протоколу уповноваженої особи від 18.02.2022 № 16 за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував Учасника через те, що деякі документи, що підтверджують якість та реєстрацію медичних виробів (щитків медичних) надані підприємствами, що зареєстровані та перебувають на території Російської Федерації та керуючись Постановою КМУ від 30.12.2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Учасник не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси.
У переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який затверджений Постановою КМУ від 30.12.2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», немає зазначено медичних виробів, зокрема і щитків медичних.
Отже Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Учасника, чим порушив його права та інтереси.
Зважаючи на вище наведене пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам Замовника.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію підставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП» та під час здійснення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання, та діяти виключно у рамках Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (зі змінами) та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї Скарги ми будемо вимушені:
- звернутися із заявою до ПЕРЕЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (в підпорядкуванні якої ви знаходитесь), Громадських організацій України, засобів масової інформації , до органів державної влади до обов’язків яких належить виконання функцій контролю на виконання вимог Закону та Державної аудиторської служби України , як до центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів країни та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю , щодо притягнення Уповноваженої особи Замовника цих торгів до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Звертаємо увагу Уповноваженої особи Замовника торгів , що відповідно до вимог статті 44 Закону ( Відповідальність за порушення вимог цього Закону ) Розділу ІХ ( Відповідальність у сфері публічних закупівель ) за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові ( посадові ) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 16247145.pdf 21.02.2022 09:16
- Протокол №17.pdf 22.02.2022 13:50
Дата подачі:
21.02.2022 09:16
Вирішення:
Відповідно до п.1 вимоги:
Розглянувши п. 1 вимоги, а саме : «Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП» та під час здійснення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» повідомляю, що згідно ст. 18 ЗУ « Про публічні закупівлі» право на прийняття такого рішення Уповноважено особа Замовника має лише на підставі рішення Антимонопольного комітету України. Наразі таке рішення відсутнє. У зв’язку з тим, що у випадку задоволення вимоги Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП», буде порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» її не можливо виконати.
Відповідно до п. 2 вимоги:
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Держава як гарант верховенства права в Україні гарантує, що укладення договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти відповідно до вимог законодавства про публічні закупівлі сприятиме ефективному, прозорому та цільовому використанню бюджетних коштів.
Закупівля товарів за державні кошти здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Одними з принципів закупівлі за державні кошти є максимальна економія та ефективність, добросовісна
конкуренція учасників.
У зв`язку із чим, укладення договору про закупівлю, який суперечить вимогам законодавства, є прямим порушенням інтересів держави як основного гаранта забезпечення реалізації суспільних відносин виключно в правовому полі.
Відповідно до Закону України «Про санкції», Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017, Рішення Національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», а також вимога абзацу 4 пункту 2 частини 1 розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» №829-р від 11.09.2014, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, а також у інших суб`єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
Постанова КМУ від 30.12.2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» у переліку заборнених до ввезення на митну територію України, конкретно не зазначено щитків медичних. Доводимо до Вашого відома, що такий предмет закупівлі, як щитки медичні широко виробляється та поставляється підприємствами, які не зареєстровані на території санкційної держави. У зв'язку чим можна дійти висновку, що такий предмет закупівлі як щидки медичні можуть бути замінені.
Враховуючи вище згадане, з метою уникнення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Законодавства України в цілому керучись п.2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити спрощену закупівлю UA-2022-02-03-011266-b відповідно до ДК 021:2015- 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Медичні халати (хірургічні), респіратори, захисні щитки для обличчя одноразового використання у зв'язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Вирішено:
1. Відхилити вимогу Учасника UA-2022-02-03-011266-b.a2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП".
2.Відмінити спрощену закупівлю UA-2022-02-03-011266-b відповідно до ДК 021:2015- 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Медичні халати (хірургічні), респіратори, захисні щитки для обличчя одноразового використання) керучись п.2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та Законодавства України в цілому.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо зазначення очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ
Номер:
b4e40cec9b1d4fe4a9729994284812bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-011266-b.b1
Назва:
Щодо зазначення очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ
Вимога:
Постановою КМУ № 224 від 20.03.2020 року затверджено перелік товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість (надалі Перелік). До вищевказаного Переліку входять товарні позиції, що є предметом даної спрощеної закупівлі. Отже, операція з постачання товарів , що є предметом даної закупівлі не обкладається податком на додану вартість.
У пункті 6 " Оголошення про проведення спрощеної закупівлі" зазначено , що очікувана вартість предмета закупівлі становить 115 000 грн. з ПДВ, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
На підставі викладеного, просимо внести відповідні зміни до тексту " Оголошення про проведення спрощеної закупівлі " в частині визначення очікуваної вартості предмета закупівлі БЕЗ ПДВ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 12.pdf 07.02.2022 16:52
Дата подачі:
07.02.2022 14:29
Вирішення:
Задовольнити вимогу учасника та внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідні зміни відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Статус вимоги:
Задоволено