-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021-2015: 32350000-1 – Частини до аудіо- та відеообладнання (Суха медична плівка Agfa DRYSTAR DT 5.000I B 35x43см №100)
Завершена
26 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 132.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 132.50 UAH
Період оскарження:
03.02.2022 15:00 - 09.02.2022 15:05
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
5c0a86f726954f11b986cea8c9badf74
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-009855-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
П. 1.2 Додатку 1 передбачена вимога, згідно якої «Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником (надати підтверджуючі документи), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів.».
Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо:
- виключити з п.1.2 Додатку 1, що містить вищезгадані умови про надання оригінал листів авторизації від виробника.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2022 11:08
Вирішення:
Шановний учаснику!
За результатами розгляду Вашої вимоги, оприлюдненої в електронній системі закупівель, повідомляю наступне:
Учасник спрощеної закупівлі повинен гарантувати забезпечення якісної, безперебійної та своєчасної поставки предмета закупівлі. Надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника тощо, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару замовнику. Саме офіційний виробник тощо підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, терміни придатності, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Окрім цього, частиною третьою статті 14 Закону визначено перелік обов'язкової інформації, яка повинна міститися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Серед іншого також встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тобто оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дотримання зазначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог до предмета закупівлі є захистом замовника від неналежного виконання учасником взятих на себе зобов'язань, додаткових гарантій поставки якісного товару, тим більше, що товар, який закуповується, не є винятковим, специфічним або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника, та будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі.
Тому, вимога щодо надання гарантійного листа – не обмежує коло учасників, а навпаки, унеможливлює участь у торгах недобросовісних учасників. Офіційні виробники якісних товарів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов'язань у майбутньому, тому, виробники чи їх офіційні представники (дистриб'ютори тощо) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію, а надання гарантійних листів (листів авторизації) від виробників чи дистриб'юторів є звичайною та поширеною практикою.
Вимога залишається не задоволеною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.02.2022 15:46