• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги охорони об’єкта Замовника

закупівля проводиться на очікувану вартість

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 302 дні назад

326 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 261.60 UAH
Період оскарження: 03.02.2022 14:52 - 15.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: 89272ef8401048d0bee2b1757484cf06
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-03-009566-b.b1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Вимогами тендерної документації встановлено надати «складений у довільній формі акт про огляд Об'єкта охорони Замовника за підписом уповноваженого представника учасника та уповноваженого представника Замовника для усвідомлення специфіки охорони Об'єкту. Для цього до подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен відвідати та оглянути Об'єкт охорони Замовника, а саме: приміщення Білокуракинського районного центру зайнятості та прилеглу територію за адресою: Луганська область, Сватівський район, смт. Білокуракине, вул. Центральна (Чапаєва), буд 84. Дата акту огляду Об’єкту повинна бути у період подання тендерних пропозицій». Специфіка охорони об’єкту прописана в Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги охорони об’єкта Замовника ДК 021:2015 «79710000-4 Охоронні послуги». Встановлюючи відповідні вимоги, Ви порушує право на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт про огляд об'єкта охорони за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта про огляд об'єкта охорони є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Щодо цього питання вже є практика на користь учасників. Наприклад, UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником, у відповідності до Додатку 3 Тендерної документації про проведення відкритих торгів по закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-02-03-009566-b визначено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати складений у довільній формі акт про огляд Об'єкта охорони Замовника за підписом уповноваженого представника учасника та уповноваженого представника Замовника для усвідомлення специфіки охорони Об'єкта. Для цього до подання своєї пропозиції учасник повинен відвідати та оглянути Об'єкт охорони Замовника, а саме: приміщення Білокуракинського районного центру зайнятості та прилеглу територію за адресою: Луганська область, Сватівський район, смт. Білокуракине, вул. Центральна (Чапаєва), буд 84. Дата акту огляду Об’єкту повинна бути у період подання тендерних пропозицій. В цій вимозі конкретно вказана її мета- для усвідомлення специфіки охорони Об'єкту. Вимога замовника про те що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати складений у довільній формі акт про огляд Об'єкта охорони Замовника, ніяким чином не порушує права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію. Вимога зазначена замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, зокрема всіляко сприяє, принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація учасників та рівне ставлення до них . Дана послуга передбачає тривалий термін її надання, ймовірність неодноразового виїзду на Об’єкт охорони. В зв’язку з зазначеним, вказана вимога передбачена замовником для визначення учасниками при первинному обстеженні технічного стану Об’єкту , його оснащеності, для подальшого експлуатаційного контролю. Крім того, Замовник своєю вимогою дає змогу учасникам детально усвідомити об’єм надання послуг охорони; максимально точно визначити свою цінову пропозицію і не допустити у подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності надання послуг; зібрати інформації про технічну експлуатацію Об’єкта, яке проводиться з метою одержання додаткових даних для розроблення організаційно-технічних заходів з удосконалення технічного обслуговування, поліпшення експлуатаційних характеристик тощо; проаналізувати обсяги та умови надання послуг замовнику, оцінки їх власних можливостей відповідно до матеріально-технічної бази і техніки, яку вони планують застосувати; наявного досвіду виконання робіт та наявних власних кваліфікованих фахівців, щоб замовник мав змогу отримати від переможця закупівлі більш кваліфіковану та якісну послугу з охорони об’єкту; та задля гарантованого недопущення протиправних дій на об’єкті сторонніх осіб. Надання Учасником послуги з охорони об’єкта Білокуракинського районного центру зайнятості, передбачає необхідність відвідування цього об’єкту , якщо цей факт викликає труднощі у виконанні Учасника та вбачається йому проблематичним - то чи в змозі він буде це здійснювати в подальшому - при наданні послуг за укладеним договором. Дана вимога не дискримінує Вас, як потенційного Учасника, так як вона однакова для всіх. Оскільки жоден із Учасників не обмежений у пересуванні територією країни, тому не вважаємо такі умови дискримінаційними та обмежуючими конкуренцію. Припущення про те, що замовник може не надати наведений вище акт, є необгрунтованим, оскільки тендерною документацією не передбачено що сам Замовник надає цей акт - він його лише підписує. А якщо мали на увазі, можливе припущення щодо не підписання акту обстеження зі сторони Замовника, то це є абсурдним, так, як сам Замовник є ініціатором складання даного акту з учасниками, які дійсно мають намір прийняти участь у закупівлі. Замовник чекає всіх потенційних учасників закупівлі для огляду приміщення Білокуракинського районного центру зайнятості у період подання тендерних пропозицій. Ми гарантуємо підписання актів всіх учасників. Дана вимога не порушує права Учасників, так як учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах без всякого виключення. Принципи здійснення закупівель дотримані. Ми гарантуємо відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця. У зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови тендерної документації про проведення відкритих торгів по закупівлі та це не обмежує коло потенційних учасників - надання акту огляду Об'єкта охорони Замовника не є дискримінацією для учасників, які дійсно мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги в тендерній документації, яка не суперечить законодавству.
Статус вимоги: Відхилено