• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

облаштування 5 автоматизованих робочих місць для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання

облаштування 5 автоматизованих робочих місць для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання

Торги не відбулися

1 544 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 722.50 UAH
Період оскарження: 31.10.2017 12:41 - 12.11.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо причини невідповідності поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації

Номер: dfc12cf64dae4fbcbe4e56dc873b9308
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-31-000985-a.c1
Назва: Щодо причини невідповідності поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Керуючись частиною третьою статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", ТОВ "ДІАЛІНК" вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям (детальний запит додаэтья).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ТОВ «Діалінк» на № 27/11/17-10 від 27.11.2017 Відповідно до п.29 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону, серед інших визначені критерії, які повинна містити тендерна документація, а саме: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Частиною 3 статті 22 визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Слід звернути увагу, що в даному випадку законодавець встановив можливість отримання необхідної замовнику інформації не лише відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а у відповідності до законодавства, що включає в себе рід інших нормативних актів, зокрема, що регулюють окремі види господарської діяльності та дають змогу в повній мірі надати оцінку документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасників закупівель, а також найбільш вигідних умов договору про закупівлю. Наведене спростовує Ваше твердження щодо обґрунтованої підстави неподання у складі тендерної пропозиції відповідних документів, в т.ч. сертифікату на право займатись відповідним видом діяльності з посиланням на вимоги ч.4 ст.16 Закону (відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником), оскільки, як Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», так і «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачені законодавством документи дозвільного характеру (дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) документи визначають право провадження суб’єктом господарювання визначеного ним виду господарської діяльності. Статут (інші установчі документи) - це встановлений засновником (власником майна) організації обсяг правил, що регулюють її правовий стан, відносини, пов'язані з внутрішнім управлінням, стосунки з іншими організаціями чи громадянами. Зокрема, він містить інформацію щодо складу засновників, повноважень (або обмежень) керівництва організації на підписання господарських договорів. Зазначене також стосується документів, що ідентифікують посадову особу або представника учасника, що в свою чергу дозволяє замовнику отримати інформацію про пов’язану особу, установчих документів, що дозволяє отримати інформацію про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, про загальну сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі, визначається обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї (слід відзначити що за посиланням на портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань така інформація відсутня), а також інформацію, передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Відповідно до п. 29 ч.1. ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Перелік того, що має містити тендерна документація наведено у ч. 2 ст. 22 Закону. В той же час, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Таким чином, кожен потенційний учасник закупівлі має можливість вільного доступу до тендерної документації. Якщо під час розгляду умов тендерної документації у учасника виникають питання щодо змісту тендерної документації або він вважає окремі норми тендерної документації такими, що містять порушення, він має право на наступне. 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (ч.1 ст. 23 Закону). 2. Подати скаргу до органу оскарження. При цьому, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій (ч. 2 ст. 18 Закону). Якщо учасник не скористався цим своїм правом, але має намір прийняти участь у закупівлі, він повинен готувати тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації. Зокрема, п. 30 ч.1 ст. 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовник встановлює факт невиконання учасником умов замовника, викладених у тендерній документації, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію на підставах, передбачених ч.1 ст. 30 Закону. Виходячи з вищенаведеного, умови та критерії тендерної документації були визначені з метою отримання об’єктивної та вичерпної інформації щодо учасника, визначення переможця процедури закупівлі, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною для забезпечення реалізації прав місцевого самоврядування його представницьким органом.
Статус вимоги: Не задоволено